Filmy węgierskie (z lektorem)?

Data: 2015-10-13 14:59:22
Autor: szpak
Filmy węgierskie (z lektorem)?

Witam wszystkich!

Czy są ciekawe tytuły? Niestety żona nie lubi napisów. Pewnie z lektorem
na palcach policzyć ale ..

Nie lubimy: horrorów/thrillerów , strzelanek, sensacji, katastrof,
wyścigów , karamboli (no, może takie z Blues Brothers są ok),
oklepanych filmów miłosnych, psychologii opartej na patologii, czyli
ogólnie, jak mawia jeden pan: "pif paf i cmok cmok".

SpodobaÅ‚ siÄ™: Kontrolerzy (2003), nie wiem czy np taki. Underground 1995  jest wart poszukania na sieci?

Mogą to być filmy starsze, nie mamy w domu TV (tzn. anteny) - nie wiem
co tam pokazujÄ….

Data: 2015-10-13 15:31:03
Autor: szpak
Filmy węgierskie (z lektorem)?
Dnia 2015-10-13, o godz. 14:59:22
szpak <dziura@kosmiczna.pl> napisał(a):

nie wiem czy np taki. Underground 1995  jest wart poszukania na sieci?

eee nie spojrzałem dobrze, to przecież Kusturica - oglądałem.

Data: 2015-10-13 22:08:56
Autor: 2late
On 13/10/2015 01:59, szpak wrote:

[...]

Spodobał się: Kontrolerzy (2003),
nie wiem czy np taki. Underground 1995  jest wart poszukania na sieci?

Mogą to być filmy starsze, nie mamy w domu TV (tzn. anteny) - nie wiem
co tam pokazujÄ….

To dlaczego musza byc wegierskie?

Data: 2015-10-19 10:36:02
Autor: szpak
Filmy węgierskie (z lektorem)?
Dnia 2015-10-13, o godz. 22:08:56
2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał(a):

To dlaczego musza byc wegierskie?

Pozdrawiam
Zainteresowało mnie czy jest więcej ciekawych produkcji. Tak jak
dłuższy czas nie zaglądałem do filmów czeskich, a tam znalazło się
sporo całkiem interesujących pozycji np. starsze: <Akumulator>, nie
wspominając o <Jedna ręka nie klaszcze> czy <Butelki zwrotne>. W
rosyjskim(?) też znajdą się ładne np. <Kukułka (2002)>. Może kino
węgierskie też ma trochę ciekawych produkcji - ale na filmweb po
wybraniu "Węgry" i np. Komedia-obycz. pojawia się tylko kilka
pozycji i raczej ze słabymi cenami. Po prostu brak ciekawych filmów typowo węgierskich?

Data: 2015-10-19 23:37:51
Autor: 2late
On 19/10/2015 09:36, szpak wrote:

[...]

Wlasnie, tez mnie to zainteresowalo. Czeskich jest cala masa, rosyjskich rowniez, a moze i wiecej, ale wegierskie to jakos ciezko mi skojarzyc.
W kazdym razie sledze watek i moze tez cos dla siebie znajde.

Filmy węgierskie (z lektorem)?