Filmy "więzienne"

1 Data: Lipiec 11 2009 14:01:37
Autor: RedLite
Filmy "więzienne"
JWT, chodzi mi o tytuły filmów, których akcja toczy sie w wiezieniach.
Bardziej interesują mnie te w których opisane jest codzienne życie skazańców i ew skutki oddziaływania życia więziennego na ich psychikę i mentalność. (Dla przykładu Symetria, Felon). Ale niekoniecznie muszą to być jakieś super ambitne i super znane produkcje.

Dzięki.

--

"Aqua mola - powiedział rybak - Ty kurwo."

2 Data: Lipiec 11 2009 16:13:27
Autor: Malkontent
Re: Filmy "więzienne"
Dnia Sat, 11 Jul 2009 14:01:37 +0200, RedLite <sentotento@interia.eu>
napisał:

[cut]

Więzień Brubacker
Skazani na Shawshank
Zielona mila
Papillon
Midnight Express
Uśpieni

--

Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

3 Data: Lipiec 13 2009 17:34:10
Autor: RedLite
Re: Filmy "więzienne"
Malkontent pisze:

Więzień Brubacker
Skazani na Shawshank
Zielona mila
Papillon
Midnight Express
Uśpieni

C'mon..

--

"Aqua mola - powiedział rybak - Ty kurwo."

http://pl.tinypic.com/r/ay96xg/5

4 Data: Sierpień 13 2009 13:15:55
Autor: Red Hiney
Re: Filmy "więzienne"
On 2009-07-13, RedLite <sentotento@interia.eu> wrote:
Malkontent pisze:

Więzień Brubacker
Skazani na Shawshank
Zielona mila
Papillon
Midnight Express
Uśpieni

C'mon..

Das Experiment?
Pozdrawiam,
RH

--
Windows:
A thirty-two bit extension and GUI shell to a sixteen bit patch to an eight

5 Data: Lipiec 11 2009 18:16:25
Autor: Rafał Jeżak
Re: Filmy "więzienne"
Może być serial? Polecam - http://www.imdb.com/title/tt0118421/

--
Rafał Jeżak
rjezak.(at).gmail.(dot).com

6 Data: Lipiec 13 2009 17:33:11
Autor: RedLite
Re: Filmy "więzienne"
Rafał Jeżak pisze:

Może być serial? Polecam - http://www.imdb.com/title/tt0118421/

Może wolnej chwili kiedyś spojrzę, ale nie o serial mi chodziło.

P.S. To się robi powoli grupa o serialach widzę ^^

--

"Aqua mola - powiedział rybak - Ty kurwo."

7 Data: Lipiec 13 2009 18:14:14
Autor: Tiber
Re: Filmy "więzienne"
Silly, silly RedLite nabazgrału:

P.S. To się robi powoli grupa o serialach widzę ^^

E tam, parę wątków wiosny nie czyni.

--
tbr

8 Data: Lipiec 13 2009 19:20:39
Autor: RedLite
Re: Filmy "więzienne"
Tiber pisze:

E tam, parę wątków wiosny nie czyni.

Zgadza się. Spojrzałem tylko na ostatnie wątki. Zresztą pisałem tylko tak informacyjnie, urbi et orbi, he he. Ja tam nie mam nic przeciwko temu żeby o serialach pisano tutaj więcej (ale pamiętam święte oburzenie "coponiektórych" na tej grupie, kiedy jakiś delikwent popróbował wstrzelić się z tematem odcinkowym).

--

"Aqua mola - powiedział rybak - Ty kurwo."

9 Data: Lipiec 13 2009 19:24:03
Autor: Tiber
Re: Filmy "więzienne"
[...]

Niektórzy po prostu mogą nie mieć pojęcia co to jest film i oczywiście mają do tego prawo.

--
tbr

Filmy "więzienne"