Filmy z 3D w tytule.

Data: 2011-04-14 19:34:13
Autor: Darek
Filmy z 3D w tytule.
Witam.
Może mnie ktos oswiecić po co w polskich tytułach filmów 3D wciskane jest na siłe 3D, bo skoro wiem ze film jest w 3D jak i w repertuarze pisze jak byk ze dany film jest w 3D to po co na poczatku filmu w tytule wciskają jeszcze 3D jakby człowiek jeszcze niewiedział ze ogląda w wersji 3D. Tak samo nie tak dawno w Pile 7, zamiast dać Piła 7 dali 3D :)

Data: 2011-04-14 19:39:31
Autor: Samarytanin
Filmy z 3D w tytule.

Użytkownik "Darek" <alibaba29@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:io7b6q$e84$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiecie jak obejrzec rambo w 3D ?
Puszczamy wszystkie 3 czesci i ogladamy je na raz.
Ja tak robie i jest rewelacyjny efekt.
Awatar sie nie umywa.
No i tych zasranych okularow nie trzeba zakladac.

Data: 2011-04-14 20:13:55
Autor: Samarytanin
Filmy z 3D w tytule.

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:io7cfr$nr1$1news.onet.pl...
[...]

No... bo... 3D a nie 4D.

Data: 2011-04-15 16:52:01
Autor: JanKo
Filmy z 3D w tytule.
Dlaczego tylko 3?
No... bo... 3D a nie 4D.

i żeby tytuł pasował - RAM3D

Data: 2011-04-15 18:34:18
Autor: DP
Filmy z 3D w tytule.
Użytkownik "Darek"
[...]

a po co "biel jest jest jeszcze bielsza"?

a na dlaczego na szamponie od frontu mam napisane [cytuje]:

nowość / new
do 150% więcej połysku
up to 150% more shine
z płynnymi kryształami