Filmy z nowoczesna wojna i jednostkami specjalnymi

Data: 2009-11-29 05:43:56
Autor: Tiber
Filmy z nowoczesna wojna i jednostkami specjalnymi
Silly, silly topek nabazgrału:

Witam,
jakie filmy wojenne w ktorej widac nowoczesna wojne (irak, afganistan,
tak do max lat 80-tych)lub akcje jednostek specjalnych mozecie
polecic?

Podobal mi sie serial:
Over There (Irak)
Body of lies
The Kingdom

Nie ogladalem:
"Amerykańscy Chłopcy"
ale oceny nie sa zbyt zachecajace.

"Traitor/Zdrajca"
Moze byc dobry :)

Niewiele tam wymienionych przez ciebie motywów, a sam film jest
strasznie naiwny. Szkoda Pearce'a.
Rzut oka na IMDb mówi mi, że ewentualnie można jeszcze wymienić
"Syrianę" i ewentualnie "Vantage Point" oraz "Under Siege", chociaż ten
pierwszy jest głupi, a drugi strusieńki :)

--
tbr

Data: 2009-11-30 16:24:01
Autor: TeleV
Filmy z nowoczesna wojna i jednostkami specjalnymi
Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl
Rzut oka na IMDb mówi mi, że ewentualnie można jeszcze wymienić
"Syrianę" i ewentualnie "Vantage Point" oraz "Under Siege", chociaż ten
pierwszy jest głupi, a drugi strusieńki :)

Vantage Point jest [bez wdawania sie w szczegóły] bardzo dobry ale w ogóle nie o wojnie / wojsku, tylko co najwyżej agencji rządowej w akcji

czyli nie w temacie

TV

Data: 2009-11-30 17:05:07
Autor: Tiber
Filmy z nowoczesna wojna i jednostkami specjalnymi
Silly, silly TeleV nabazgrału:

[...]

Polimeryzowałbym. Nawet normalnie fenomenalny Whitaker w tym filmie nie
ma czego zagrać.

ale w
ogóle nie o wojnie / wojsku, tylko co najwyżej agencji rządowej w
akcji

czyli nie w temacie

Dlatego napisałem "ewentualnie ewentualnie", bo wbrew pozorom w tej
kategorii w mainstreamie panuje posucha.

--
tbr

Filmy z nowoczesna wojna i jednostkami specjalnymi