Filmy z nurkowań wrakowych na Malcie w 2009 (i nie tylko...)

Data: 2010-03-20 07:34:41
Autor: Daniel Pastwa
Filmy z nurkowań wrakowych na Malcie w 2009 (i nie tylko...)
W grudniu 2009 byliśmy ponurować na Malcie. Zrobiliśmy 7 nurkowań wrakowych i jedno nie wrakowe. Byłoby o conajmniej dwa nurkowania więcej, ale morze się jednego dnia zbuntowało i nie było możliwości zamoczenia nawet stopy ... Z materiału nakręconego przeze mnie zmontowałem 7 filmów i zapraszam do ich obejrzenia pod adresem: http://vimeo.com/user3162683/videos Jest tam też jeden film z naszego podwórka

Data: 2010-03-20 03:08:58
Autor: Raj
Filmy z nurkowań wrakowych na Malcie w 2009 (i nie tylko...)
Mam pytanie do kolegi dlaczego nie ma filmika ze Strasznym wrakiem???

Filmy z nurkowań wrakowych na Malcie w 2009 (i nie tylko...)