Filmy z zakończeniami, których się ni e spodziewaliście

Data: 2010-07-16 15:35:51
Autor: elephanto
Filmy z zakończeniami, których się ni e spodziewaliście
W dniu 15-07-2010 09:17, Catalyst pisze:
Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i
zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki.

Dobrym przykładem takiego filmu jest "Podejrzani" - na koniec poprostu
spadłem z krzesła. To samo "Psychoza", "Piękny umysł", "Podziemny Krąg",
"Szósty zmysł"

Polećcie coś (bez spoilerów oczywiście) na weekend, co spowoduje szok
jak każdy z powyższych.

Pozdro

"Inni" z N. Kidman
"Martyrs" - takie francuskie cos.

--
Adam

Data: 2010-07-16 06:41:45
Autor: neuro
Filmy z zakoñczeniami, których siê nie spodziewali¶cie

> Poleæcie co¶ (bez spoilerów oczywi¶cie) na weekend, co spowoduje szok
> jak ka¿dy z powy¿szych.

    Human Centipede ;)

p.

Data: 2010-07-16 21:24:33
Autor: rs
Filmy z zakoñczeniami, których siê nie spodziewali¶cie
On Fri, 16 Jul 2010 06:41:45 -0700 (PDT), neuro <neuro6@gmail.com>
wrote:

> Poleæcie co¶ (bez spoilerów oczywi¶cie) na weekend, co spowoduje szok
> jak ka¿dy z powy¿szych.

   Human Centipede ;)

daj spokuj. chcesz go od razu zabic?! <rs>

Filmy z zakończeniami, których się ni e spodziewaliście