Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście

Data: 2010-07-15 09:17:09
Autor: Catalyst
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki.

Dobrym przykładem takiego filmu jest "Podejrzani" - na koniec poprostu spadłem z krzesła. To samo "Psychoza", "Piękny umysł", "Podziemny Krąg", "Szósty zmysł"

Polećcie coś (bez spoilerów oczywiście) na weekend, co spowoduje szok jak każdy z powyższych.

Pozdro

Data: 2010-07-15 09:36:43
Autor: Skylla
[...]

Klasycze Żądło i mniej znany, a bardzo klimatyczny Dom gry D.Mameta.
S.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5279 (20100714) __________

Data: 2010-07-15 09:44:51
Autor: lukawar
[...]

Number 23
i już nie mogę słuchać, jak się ludzie zachwycają bzdurnym zakończeniem "6 zmysłu"

Data: 2010-07-15 09:46:53
Autor: Catalyst

"lukawar" <lukawar@gazeta.pl> wrote in message news:i1me9m$adt$1inews.gazeta.pl...
Number 23
i już nie mogę słuchać, jak się ludzie zachwycają bzdurnym zakończeniem "6 zmysłu"

To też widziałem.
I nie: nie jesteś oryginalny krytykując 6th sense ;)

Data: 2010-07-15 10:29:47
Autor: Catalyst
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście

"Rais" <raistand@poczta.onet.pl> wrote in message news:i1mg3k$de7$1news.onet.pl...
"Osada" ?

Racja - też. Z tym, że efekt nie był zbyt miażdżący ;) Choć mi film nawet podszedł zwłaszcza akcja w nocy w domu.

Data: 2010-07-15 01:44:35
Autor: neuro
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście

    Rampage.

p.

Data: 2010-07-16 20:46:13
Autor: Telev
Filmy z zakonczeniami, których sie nie spodziewaliscie
Uzytkownik "neuro" <neuro6@gmail.com
   Rampage.

aha

a z którego roku?

TV

Data: 2010-07-16 16:06:18
Autor: neuro
On 16 Lip, 20:46, "Telev" <televizy...@gazeta.pl> wrote:
Uzytkownik "neuro" <neu...@gmail.com

>    Rampage.

aha

a z którego roku?

   Z tego. Pisałem już o tym filmie. Tutaj.

p.

Data: 2010-07-15 10:48:35
Autor: Rais
W dniu 2010-07-15 10:29, Catalyst pisze:

"Rais" <raistand@poczta.onet.pl> wrote in message
"Osada" ?

Racja - też. Z tym, że efekt nie był zbyt miażdżący ;) Choć mi film
nawet podszedł zwłaszcza akcja w nocy w domu.

"Szósty zmysł", "Osada"... Tak sobie myśle, że "Znaki"
też kończą się w sposób niespodziewany i miażdżący... ;)

Szkoda, że Shamalayan nadal kręci filmy.
Jeszcze większa szkoda, że zabrał się za Avatara
:/
--
pzdr

Data: 2010-07-15 10:58:23
Autor: lukawar
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Szkoda, że Shamalayan nadal kręci filmy.
Jeszcze większa szkoda, że zabrał się za Avatara
:/

Shamalayan skończył się na Kill'em All ...

Data: 2010-07-19 19:35:18
Autor: the_foe
W dniu 2010-07-15 10:58, lukawar pisze:
Szkoda, że Shamalayan nadal kręci filmy.
Jeszcze większa szkoda, że zabrał się za Avatara
:/

Shamalayan skończył się na Kill'em All ...

Przeciez Kill'em all to byla plyta Gunsow ;)

--
the_foe

Data: 2010-07-15 12:17:22
Autor: zly
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Dnia Thu, 15 Jul 2010 10:48:35 +0200, Rais napisał(a):

"Szósty zmysł", "Osada"...

No to już jak w ten klimat lecicie to "Inni" (The Others)

--
marcin

Data: 2010-07-15 12:21:23
Autor: zly
Dnia Thu, 15 Jul 2010 12:17:22 +0200, zly napisał(a):

No to już jak w ten klimat lecicie to "Inni" (The Others)

A, i jeszcze Uninvited (Nieproszeni goście) w ten sam deseń :)
--
marcin

Data: 2010-07-15 13:36:41
Autor: Ghost

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1mi10$iqs$1news.onet.pl...
[...]

Chesz o tym porozmawiac?

Data: 2010-07-15 15:31:29
Autor: Rais
W dniu 2010-07-15 13:36, Ghost pisze:

[...]

A widziałeś już?

--
pzdr

Data: 2010-07-15 17:28:27
Autor: Ghost

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1n2jd$dkv$1news.onet.pl...
[...]

Uhm, wszystkie trzy sezony.

Data: 2010-07-15 18:00:12
Autor: Rais
W dniu 2010-07-15 17:28, Ghost pisze:

[...]

Ale ja o tym dziele Shamalayana
Na metacritic osiągnął zaszczytne 20/100
http://www.metacritic.com/film/titles/lastairbender

--
pzdr

Data: 2010-07-15 18:48:57
Autor: Ghost

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1nba8$a9v$1news.onet.pl...
[...]

Paczpan, a ja myslalem, ze o Avatarze.

Data: 2010-07-15 11:11:11
Autor: p0li
O->Dnia 2010-07-15 09:17:09 niejaki Catalyst napisał:
Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki.
Polećcie coś (bez spoilerów oczywiście) na weekend, co spowoduje szok jak każdy z powyższych.

no mnie zaskoczyło "ostatnie kuszenie chrystusa" - niby wszyscy znają
zakończenie - no ale czy aby na pewno?

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2010-07-15 12:00:58
Autor: Kapsel
Thu, 15 Jul 2010 09:17:09 +0200, Catalyst napisał(a):

Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki.

Pulp Fiction! :D

I jeszcze Old Boy, Blair Witch Project, Sierota, ale to jeszcze zerknij np.
na filmweb co Ci podejdzie gatunkowo.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-07-15 12:24:14
Autor: RedLite
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
W dniu 2010-07-15 09:17, oskarżony *Catalyst* zeznał co następuje:
Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i
zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki.

+/-

Mechanik
eXistenZ
Identity

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-15 13:13:32
Autor: Rais
W dniu 2010-07-15 12:24, RedLite pisze:
W dniu 2010-07-15 09:17, oskarżony *Catalyst* zeznał co następuje:
Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i
zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki.

eXistenZ

No nie przesadzajmy.

Data: 2010-07-15 21:30:21
Autor: RedLite
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
W dniu 2010-07-15 13:13, oskarżony *Rais* zeznał co następuje:

Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i
zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki.

eXistenZ

No nie przesadzajmy.

Czy ja wiem ?
Pnłl gra svyz gb clgnavr pb wrfg emrpmljvfgbśpvą, n pb teą. Xbńpójxn avr jljenpn jfmlfgxvrtb qb tóel abtnzv, nyr cbgęthwr gb clgnavr. V qyngrtb wą mnyvpmnz qb glpu avrbpmrxvjnalpu.

Tak na wszeki wypaek zakodowałem w R13 :D

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-16 07:47:47
Autor: Rais
W dniu 2010-07-16 01:30, Andrzej Lawa pisze:
vomir pisze:

Polećcie coś (bez spoilerów oczywiście) na weekend, co spowoduje szok
jak każdy  z powyższych.
Pozdro

Planeta Małp?

ROTFL

Bo od początku było wiadomo?

Data: 2010-07-16 11:17:36
Autor: Ghost

vomir pisze:

[...]

Bo Lawa nie kuma o co chodzi?

Data: 2010-07-16 16:50:55
Autor: KAM_
Filmy z zakończeniami, których się ni e spodziewaliście
W dniu 2010-07-16 07:47, Rais pisze:

Planeta Małp?

ROTFL

Bo od początku było wiadomo?

Cóż, polski plakat zawierał wizerunek pewnej dość znanej budowli, która poniekąd pojawia się na końcu filmu.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2010-07-16 16:58:25
Autor: Rais
W dniu 2010-07-16 16:50, KAM_ pisze:
[...]

Faktycznie

http://www.allposters.pl/-sp/Planet-of-the-Apes-Polish-Movie-Poster-1968-plakaty_i6249110_.htm

O ile to jest plakat autentyczny plakat kinowy.
Pamięta ktoś? :)
--
pzdr

Data: 2010-07-15 15:10:23
Autor: Malkontent
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Dnia Thu, 15 Jul 2010 09:17:09 +0200, "Catalyst"
<c3a2ta2ly2st@interia.pl> napisał:

[cut]

Ostatnio Repo-Men.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2010-07-17 14:07:55
Autor: Habeck Colibretto
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Dnia 15.07.2010, o godzinie 15.10.23, na pl.rec.film, Malkontent
napisał(a):

[cut]

Ostatnio Repo-Men.

Odradzam. Nudny jak flaki z olejem, do tego z bezsensowną ilością krwi.
Końcówka trochę podciąga film, ale ogólnie strata czasu.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-07-18 10:42:18
Autor: Malkontent
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Dnia Sat, 17 Jul 2010 14:07:55 +0200, Habeck Colibretto
<habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał:

Odradzam. Nudny jak flaki z olejem, do tego z bezsensowną ilością krwi.
Końcówka trochę podciąga film, ale ogólnie strata czasu.

Nie napisałem, że mi się podoba. Zakończenie zdecydowanie zaskakujące.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2010-07-20 20:57:07
Autor: Habeck Colibretto
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Dnia 18.07.2010, o godzinie 10.42.18, na pl.rec.film, Malkontent
napisał(a):

Odradzam. Nudny jak flaki z olejem, do tego z bezsensowną ilością krwi.
Końcówka trochę podciąga film, ale ogólnie strata czasu.

Nie napisałem, że mi się podoba. Zakończenie zdecydowanie zaskakujące.

Okej, okej... jednak to zakończenie szoku nie powoduje. Ja czułem się
trochę zażenowany, bo jpmrśavrwfmn fhtrfgvn j svyzvr jfxnmljnłn an gnxvr
mnxbńpmravr.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-07-15 16:37:17
Autor: WRonX
Catalyst pisze:
Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki.

"The Game", "Shutter Island", dosyc ciekawe jest zakonczenie (za wyjatkiem tandetnych ostatnich kilkunastu sekund) w "Unthinkable".

Jeszcze "Memento", chociaz tu mowie o zakonczeniu filmu, czyli mniej-wiecej srodku fabuly :)

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

Data: 2010-07-15 23:15:56
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
WRonX pisze:
Catalyst pisze:
Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki.

"The Game", "Shutter Island"

Nie rozumiem co ludzi tak naprawde zaskakuje w Shutter Island - film oglada sie swietnie (w koncu Scorsese), ale zakonczenie jest do przewidzenia conajmniej od połowy filmu.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-07-16 13:00:47
Autor: WRonX
Barteq (s.z.t.o.) pisze:

Nie rozumiem co ludzi tak naprawde zaskakuje w Shutter Island - film oglada sie swietnie (w koncu Scorsese), ale zakonczenie jest do przewidzenia conajmniej od połowy filmu.

Nie rozumiem, co ludzi pcha do pisania takich postow. Odpowiedz jest do przewidzenia conajmniej od polowy watku.

Pozdrawiam.

Data: 2010-07-16 16:25:25
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
WRonX pisze:
Barteq (s.z.t.o.) pisze:

[...]

Niestety nie wiem, co chciałeś wyrazić tą odpowiedzią. Autor wątku prosił o tytuły filmów z zaskakującym zakończeniem, podałeś Shutter Island, który wg. mnie takiego zakończenia nie posiada (mimo to, uważam, że jest to świetny film). Oglądałem go z trzema osobami i wszyscy dosyć wcześnie zorientowaliśmy się jak film się skończy.

Grupa dyskusyjna, jak sama nazwa wskazuje, jest po to by wyrażać opinie i dyskutować.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-07-15 18:30:10
Autor: AB
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
"Les Diaboliques" Clouzota (1955) - majstersztyk i lektura obowiązkowa
"Sjesta"
"W kręgu podejrzeń" (Under suspicion)
"Zabity na śmierć" (Murder by Death)
"Dziewięć królowych" (Nueve Reinas)
"Uznany za niewinnego"
"Hiszpański więzień"
"Zniknięcie" (Vanishing) z Bridgesem też nieźle zaskakuje w pewnym momencie.
No i "Dzikie żądze", ale to mocno przekombinowane (o sequelach nie mówiąc).

A w klimatach niekryminalnych to zupełnie innego zakończenia spodziewałem się w "Nocy żywych trupów". Bardzo niehollywoodzkie.

ab

Data: 2010-07-16 12:49:29
Autor: Skylla
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
"Dziewięć królowych" (Nueve Reinas)
oraz całkiem niezły remake Criminal (2004r)
S.

Data: 2010-07-15 18:51:04
Autor: Marcin
[...]

"Triangle" - sympatyczny seans do kotlecika :)

http://www.imdb.com/title/tt1187064/

Data: 2010-07-16 23:51:05
Autor: Malkontent
Dnia Thu, 15 Jul 2010 18:51:04 +0200, Marcin <drlubicz@o2.pl> napisał:

"Triangle" - sympatyczny seans do kotlecika :)

Jak dla mnie to bełkot.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2010-07-16 16:05:55
Autor: neuro
On 16 Lip, 23:51, Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl> wrote:
Dnia Thu, 15 Jul 2010 18:51:04 +0200, Marcin <drlub...@o2.pl> napisał:

>"Triangle" - sympatyczny seans do kotlecika :)

Jak dla mnie to bełkot.

    Musisz trochę ruszyć łepetyną zatem. Wiesz, paradoksy
czasoprzestrzenne i te "sparwy" ;>

p.

Data: 2010-07-17 08:52:21
Autor: Malkontent
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Dnia Fri, 16 Jul 2010 16:05:55 -0700 (PDT), neuro <neuro6@gmail.com>
napisał:

   Musisz trochę ruszyć łepetyną zatem. Wiesz, paradoksy
czasoprzestrzenne i te "sparwy" ;>

Noooo... Paradoksy czasoprzestrzenne to niestety jest bełkot.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2010-07-17 07:45:49
Autor: neuro
On 17 Lip, 08:52, Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl> wrote:

Noooo... Paradoksy czasoprzestrzenne to niestety jest bełkot.

    No pacz pan. To po kiego wafla ja na te wykłady dymałem. Mogłeś mi
wczesniej powiedzieć - pospałbym dłużej na studiach :p

p.

Data: 2010-07-15 23:19:27
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Catalyst pisze:
[...]

Tak jak już ktoś wspomniał - Oldboy. Poza tym The Departed.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-07-16 05:31:37
Autor: neuro
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
On Jul 15, 11:19 pm, "Barteq (s.z.t.o.)" <real...@poczta.onet.pl>
wrote:
 Poza tym The Departed.

   ??? Przecież to remake, w dodatku badziewny jak cholera.

p.

Data: 2010-07-16 12:43:46
Autor: Grzegorz Staniak
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
On 16.07.2010, neuro <neuro6@gmail.com> wroted:

 Poza tym The Departed.

??? PrzecieĹź to remake, w dodatku badziewny jak cholera.

Popieram. Oryginał miał styl i siłę wyrazu, amerykański remake
pokazuje tylko jak amerykańskie remake'i psują oryginały. Nawet
amerykańskie zresztą -- wystarczy popatrzeć np. na to, co zdołali
zrobić z taką perełką jak "Assault on Precinct 13" Carpentera.
Pomijając już wszystko inne, oryginał'w dużej mierze opierał się
na pokazywaniu wpływu poczucia lojalności i honoru na postępowanie
obu bohaterów. Ich rozterki moralne były przekonywujące. W amerykańskiej przeróbce pokazani są jako na starcie już cyniczni egoiści i motywacje i prawdę psychologiczną szlag trafia.

GS --
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>
= AC Universe.:JumpTheGun:. =  85.14.221.102:27960  = Urban Terror TDM Server = no snipers, no camping,
no spam voting, no console noise...  just pure fun.

Data: 2010-07-30 01:58:13
Autor: Tiber
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Silly, silly Grzegorz Staniak nabazgrału:

[...]

Różnica polega tylko na tym, że remake "Ataku..." był marną popierdułką,
która słusznie nie została dostrzeżona, a za "Departed" Scorsese dostał
kurde Oskara. Akademia naprawdę musi go nie lubić.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-07-16 16:30:09
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
wrote:
 Poza tym The Departed.

   ??? Przecież to remake, w dodatku badziewny jak cholera.

Nie jestem w stanie podjąć dyskusji oryginał vs. remake, ponieważ oryginału jeszcze nie widziałem, ale zastanawia mnie co w Departed jest badziewnego (patrząc na niego jako odrębny film, nie remake)?

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-07-16 16:52:34
Autor: KAM_
W dniu 2010-07-16 16:30, Barteq (s.z.t.o.) pisze:

Nie jestem w stanie podjąć dyskusji oryginał vs. remake, ponieważ
oryginału jeszcze nie widziałem, ale zastanawia mnie co w Departed jest
badziewnego (patrząc na niego jako odrębny film, nie remake)?

Też jestem ciekaw, bo mnie film na prawdę się podobał, zwłaszcza rola di Karpio.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2010-07-16 18:08:12
Autor: Skylla
[...]

Po prostu - gdy się ogląda najpierw remake, film się zwykle broni, jesli jednak znamy oryginał - rzadko nowe jest lepsze :-)
S.

Data: 2010-07-17 00:03:55
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Skylla pisze:
[...]

Całkowicie się zgadzam, właśnie dlatego zadałem pytanie co badziewnego jest w Departed gdy odepniemy od niego plakietkę remake'u.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-07-16 16:08:25
Autor: neuro
On 17 Lip, 00:03, "Barteq (s.z.t.o.)" <real...@poczta.onet.pl> wrote:

Całkowicie się zgadzam, właśnie dlatego zadałem pytanie co badziewnego
jest w Departed gdy odepniemy od niego plakietkę remake'u.

   A to, że kilka pomysłów z wersji oryginalnej powoduje opad szczęki,
ale to jedynie popłuczyny po oryginalnej trylogii.
Pomysłów wyrwanych w całości i zrealizowanych po "hamerykańsku".
Która w dodatku jest paradoksalnie o niebo bardziej nowoczesna, mimo,
że o kilka lat starsza.

p.

Data: 2010-07-17 08:20:46
Autor: Grzegorz Staniak
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
On 16.07.2010, Barteq (s.z.t.o.) <realdex@poczta.onet.pl> wroted:

[...]

Psychologia postaci/obraz środowiska. Wszystko co robią bohaterowie
w oryginale świetnie pasuje do wschodnich koncpecji honoru, do
wierności/lojalności jako znaczących wartości itp. W remake'u mamy
wierzyć, że to samo robią cyniczni egoiści, co jest trudne, a film
nie ma przez to choćby połowy tej siły wyrazu co oryginał.

Data: 2010-07-30 02:00:14
Autor: Tiber
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Silly, silly KAM_ nabazgrału:

[...]

No patrz, a mi się "Departed" wydał filmem strasznie nudnawym i
przeciąganym mimo tego, że nie widziałem koreańskiej trylogii, a
generalnie Scorsese'e i DiCaprio bardzo lubię.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-07-30 12:04:44
Autor: Miki
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
"Remember Me"

Data: 2010-07-16 20:55:57
Autor: Telev
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Użytkownik "Barteq (s.z.t.o.)" <realdex@poczta.onet.pl
Poza tym The Departed.

ale tym sensie, że po "wszyscy giną"; tzn. jest dużo postaci i wielu znanych aktorów, a mimo tego bohaterowie przez nich grani giną oczywiście nie wszyscy [naet nie pamiętam kto], ale są niespodzianki a to o nie przecież chodzi chyba

no i to jest dla miłośników tematyki dirty cops / mafia

TV

Data: 2010-07-17 00:12:04
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Telev pisze:
[...]

Troche spojlerem pojechało. Ale tak, dla mnie scena [rot13]mnfgemryravn cbfgnpv QvPncevb[/rot13] jest jedną z najbardziej zaskakujących scen jakie do tej pory widziałem.

Mamy niespodziwane zakończenie. Cytując autora wątku:

'mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki'

Departed, jak dla mnie, spełnia wszystkie te warunki.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-07-16 10:23:43
Autor: Catalyst

"Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> wrote in message news:i1mcll$50e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzięki za propozycje - póki co będę miał dostęp do "Dom gry"

A filmów mam na kilka miesięcy do obejżenia :)

Dzięki

Data: 2010-07-16 15:35:51
Autor: elephanto
W dniu 15-07-2010 09:17, Catalyst pisze:
[...]

jak kaĹźdy z powyĹźszych.

Pozdro

"Inni" z N. Kidman
"Martyrs" - takie francuskie cos.

--
Adam

Data: 2010-07-16 06:41:45
Autor: neuro
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście

> Polećcie coś (bez spoilerów oczywiście) na weekend, co spowoduje szok
> jak każdy z powyższych.

    Human Centipede ;)

p.

Data: 2010-07-16 21:24:33
Autor: rs
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
On Fri, 16 Jul 2010 06:41:45 -0700 (PDT), neuro <neuro6@gmail.com>
wrote:

> Polećcie coś (bez spoilerów oczywiście) na weekend, co spowoduje szok
> jak każdy z powyższych.

   Human Centipede ;)

daj spokuj. chcesz go od razu zabic?! <rs>

Data: 2010-07-16 20:49:12
Autor: the_foe
[...]

fight club, siedem, skazani na shawshank

--
the_foe

Data: 2010-07-17 09:44:08
Autor: Telev
[...]

"36 Quai Des Orfevres" czyli mające zostać zremakowane w Hollywood
"Department 36"

może nie tyle zaskakujące zakończenie jako takie, ale fakt, że historia
mogła by sie skończyć na jakieś pół godziny przed napisami końcowymi- po
prostu do tego momentu jest opowiedziania spójna historia, a mimo tego
twórcy potrafili sprawnie dopowiedzieć jeszcze nie tyle epilog co cały
rozdział; [a często we francuskim kinie, zwłaszcza starszym, jest odwrotnie]

a z typowych zaskakujących zakończeń to do głowy przychodzi mi pierwsza Piła, czyli Saw

TV

Data: 2010-07-19 14:24:10
Autor: Wiesmak
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Rambo

Data: 2010-07-25 20:11:57
Autor: Telev
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Użytkownik "Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl

przypomniało mi się a nie pamiętam czy ktoś wymienił:
Righteous Kill z 2008

ogólnie film słaby, ale zdecydowanie spełniający twoje wytyczne

można niby się czegoś tam domyślić ale jednak nie do końca

TV

Data: 2010-07-26 07:57:38
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail c3a2ta2ly2st@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

lucky number slevin czy jaks tak

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2010-07-29 22:22:49
Autor: Hans Kloss
Catalyst <c3a2ta2ly2st@interia.pl> napisał(a):
Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i zakończony
tak,że można zaliczyć opad szczęki.

"Broken flowers" bije w tym względzie wszystko co pamiętam, łącznie z  "The
Usual Suspects" (No 2 na liście zaskoczeń).
J-23

Data: 2010-07-30 10:36:41
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 15 Jul 2010 09:17:09 +0200, Catalyst napisał(a):
Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki.
[...]
Polećcie coś (bez spoilerów oczywiście) na weekend, co spowoduje szok jak każdy z powyższych.

Ja wiem czy szok... ale Przekręt (The Snatch). Chwilami bardziej niż
boskie, a zaskoczenia gratis. ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście