Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście

Data: 2010-07-15 10:15:50
Autor: Rais
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
W dniu 2010-07-15 09:17, Catalyst pisze:
Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i
zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki.

Dobrym przykładem takiego filmu jest "Podejrzani" - na koniec poprostu
spadłem z krzesła. To samo "Psychoza", "Piękny umysł", "Podziemny Krąg",
"Szósty zmysł"

Polećcie coś (bez spoilerów oczywiście) na weekend, co spowoduje szok
jak każdy z powyższych.

"Osada" ?

--
pzdr

Data: 2010-07-15 10:29:47
Autor: Catalyst
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście

"Rais" <raistand@poczta.onet.pl> wrote in message news:i1mg3k$de7$1news.onet.pl...
"Osada" ?

Racja - też. Z tym, że efekt nie był zbyt miażdżący ;) Choć mi film nawet podszedł zwłaszcza akcja w nocy w domu.

Data: 2010-07-15 01:44:35
Autor: neuro
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście

    Rampage.

p.

Data: 2010-07-16 20:46:13
Autor: Telev
Filmy z zakonczeniami, których sie nie spodziewaliscie
Uzytkownik "neuro" <neuro6@gmail.com
   Rampage.

aha

a z którego roku?

TV

Data: 2010-07-16 16:06:18
Autor: neuro
On 16 Lip, 20:46, "Telev" <televizy...@gazeta.pl> wrote:
Uzytkownik "neuro" <neu...@gmail.com

>    Rampage.

aha

a z którego roku?

   Z tego. Pisałem już o tym filmie. Tutaj.

p.

Data: 2010-07-15 10:48:35
Autor: Rais
W dniu 2010-07-15 10:29, Catalyst pisze:

"Rais" <raistand@poczta.onet.pl> wrote in message
"Osada" ?

Racja - też. Z tym, że efekt nie był zbyt miażdżący ;) Choć mi film
nawet podszedł zwłaszcza akcja w nocy w domu.

"Szósty zmysł", "Osada"... Tak sobie myśle, że "Znaki"
też kończą się w sposób niespodziewany i miażdżący... ;)

Szkoda, że Shamalayan nadal kręci filmy.
Jeszcze większa szkoda, że zabrał się za Avatara
:/
--
pzdr

Data: 2010-07-15 10:58:23
Autor: lukawar
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Szkoda, że Shamalayan nadal kręci filmy.
Jeszcze większa szkoda, że zabrał się za Avatara
:/

Shamalayan skończył się na Kill'em All ...

Data: 2010-07-19 19:35:18
Autor: the_foe
W dniu 2010-07-15 10:58, lukawar pisze:
Szkoda, że Shamalayan nadal kręci filmy.
Jeszcze większa szkoda, że zabrał się za Avatara
:/

Shamalayan skończył się na Kill'em All ...

Przeciez Kill'em all to byla plyta Gunsow ;)

--
the_foe

Data: 2010-07-15 12:17:22
Autor: zly
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Dnia Thu, 15 Jul 2010 10:48:35 +0200, Rais napisał(a):

"Szósty zmysł", "Osada"...

No to już jak w ten klimat lecicie to "Inni" (The Others)

--
marcin

Data: 2010-07-15 12:21:23
Autor: zly
Dnia Thu, 15 Jul 2010 12:17:22 +0200, zly napisał(a):

No to już jak w ten klimat lecicie to "Inni" (The Others)

A, i jeszcze Uninvited (Nieproszeni goście) w ten sam deseń :)
--
marcin

Data: 2010-07-15 13:36:41
Autor: Ghost

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1mi10$iqs$1news.onet.pl...
[...]

Chesz o tym porozmawiac?

Data: 2010-07-15 15:31:29
Autor: Rais
W dniu 2010-07-15 13:36, Ghost pisze:

[...]

A widziałeś już?

--
pzdr

Data: 2010-07-15 17:28:27
Autor: Ghost

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1n2jd$dkv$1news.onet.pl...
[...]

Uhm, wszystkie trzy sezony.

Data: 2010-07-15 18:00:12
Autor: Rais
W dniu 2010-07-15 17:28, Ghost pisze:

[...]

Ale ja o tym dziele Shamalayana
Na metacritic osiągnął zaszczytne 20/100
http://www.metacritic.com/film/titles/lastairbender

--
pzdr

Data: 2010-07-15 18:48:57
Autor: Ghost

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1nba8$a9v$1news.onet.pl...
[...]

Paczpan, a ja myslalem, ze o Avatarze.

Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście