Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewali¶cie

Data: 2010-07-15 18:51:04
Autor: Marcin
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewali¶cie
W dniu 2010-07-15 09:17, Catalyst pisze:
Cze¶ć - mam ochotę na taki film: z ciekaw± fabuł±, wci±gaj±cy i
zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki.

Dobrym przykładem takiego filmu jest "Podejrzani" - na koniec poprostu
spadłem z krzesła. To samo "Psychoza", "Piękny umysł", "Podziemny Kr±g",
"Szósty zmysł"

Polećcie co¶ (bez spoilerów oczywi¶cie) na weekend, co spowoduje szok
jak każdy z powyższych.

Pozdro

"Triangle" - sympatyczny seans do kotlecika :)

http://www.imdb.com/title/tt1187064/

Data: 2010-07-16 23:51:05
Autor: Malkontent
Dnia Thu, 15 Jul 2010 18:51:04 +0200, Marcin <drlubicz@o2.pl> napisał:

"Triangle" - sympatyczny seans do kotlecika :)

Jak dla mnie to bełkot.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2010-07-16 16:05:55
Autor: neuro
On 16 Lip, 23:51, Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl> wrote:
Dnia Thu, 15 Jul 2010 18:51:04 +0200, Marcin <drlub...@o2.pl> napisał:

>"Triangle" - sympatyczny seans do kotlecika :)

Jak dla mnie to bełkot.

    Musisz trochę ruszyć łepetyn± zatem. Wiesz, paradoksy
czasoprzestrzenne i te "sparwy" ;>

p.

Data: 2010-07-17 08:52:21
Autor: Malkontent
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewali¶cie
Dnia Fri, 16 Jul 2010 16:05:55 -0700 (PDT), neuro <neuro6@gmail.com>
napisał:

   Musisz trochę ruszyć łepetyn± zatem. Wiesz, paradoksy
czasoprzestrzenne i te "sparwy" ;>

Noooo... Paradoksy czasoprzestrzenne to niestety jest bełkot.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2010-07-17 07:45:49
Autor: neuro
On 17 Lip, 08:52, Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl> wrote:

Noooo... Paradoksy czasoprzestrzenne to niestety jest bełkot.

    No pacz pan. To po kiego wafla ja na te wykłady dymałem. Mogłe¶ mi
wczesniej powiedzieć - pospałbym dłużej na studiach :p

p.

Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewali¶cie