Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście

Data: 2010-07-16 20:49:12
Autor: the_foe
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
W dniu 2010-07-15 09:17, Catalyst pisze:
Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i
zakończony tak, że można zaliczyć opad szczęki.

Dobrym przykładem takiego filmu jest "Podejrzani" - na koniec poprostu
spadłem z krzesła. To samo "Psychoza", "Piękny umysł", "Podziemny Krąg",
"Szósty zmysł"

Polećcie coś (bez spoilerów oczywiście) na weekend, co spowoduje szok
jak każdy z powyższych.

Pozdro

fight club, siedem, skazani na shawshank

--
the_foe

Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście