Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście

Data: 2010-07-17 09:44:08
Autor: Telev
Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście
Użytkownik "Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl
Cześć - mam ochotę na taki film: z ciekawą fabułą, wciągający i zakończony
tak, że można zaliczyć opad szczęki.

Dobrym przykładem takiego filmu jest "Podejrzani" - na koniec poprostu
spadłem z krzesła. To samo "Psychoza", "Piękny umysł", "Podziemny Krąg",
"Szósty zmysł"

Polećcie coś (bez spoilerów oczywiście) na weekend, co spowoduje szok jak
każdy z powyższych.

"36 Quai Des Orfevres" czyli mające zostać zremakowane w Hollywood
"Department 36"

może nie tyle zaskakujące zakończenie jako takie, ale fakt, że historia
mogła by sie skończyć na jakieś pół godziny przed napisami końcowymi- po
prostu do tego momentu jest opowiedziania spójna historia, a mimo tego
twórcy potrafili sprawnie dopowiedzieć jeszcze nie tyle epilog co cały
rozdział; [a często we francuskim kinie, zwłaszcza starszym, jest odwrotnie]

a z typowych zaskakujących zakończeń to do głowy przychodzi mi pierwsza Piła, czyli Saw

TV

Filmy z zakończeniami, których się nie spodziewaliście