Filmy związane z Troją , Achillesem

Data: 2009-06-02 16:47:16
Autor: Adam
Filmy związane z Troją , Achillesem
Witam szukam wszyskich -jakie zostały zrealizowane - filmów fabularnych o Troji,proszę o podanie tytułów

Data: 2009-06-02 19:59:00
Autor: stab

Użytkownik "Adam" <akrzywiecki@wp.pl> napisał w wiadomości news:h03n10$l68$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam szukam wszyskich -jakie zostały zrealizowane - filmów fabularnych o Troji,proszę o podanie tytułów

yyy Troja?

pozdrawiam

Data: 2009-06-02 22:30:11
Autor: Tiber
Filmy związane z Troją , Achillesem
Adam, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h03n10$l68$1@nemesis.news.neostrada.pl pobredza:

Witam szukam wszyskich -jakie zostały zrealizowane - filmów
fabularnych o Troji,proszę o podanie tytułów

http://www.imdb.com/keyword/trojan-war/
http://www.imdb.com/keyword/ancient-troy/

Wiki nie dodaje nic więcej, ale może coś sobie wygrzebiesz:
http://en.wikipedia.org/wiki/Trojan_War_in_art_and_literature

Wygląda na dosyć niewygarnięty temat :)

--
tbr

Data: 2009-06-03 03:42:58
Autor: akrzywiecki
w wiadomości h03n10$l6...@nemesis.news.neostrada.pl pobredza:

> Witam szukam wszyskich -jakie zostały zrealizowane - filmów
> fabularnych o Troji,proszę o podanie tytułów

> [...]

Poszukuję filmu Fury of Achilles, jakieś linki - Oglądałem go jako
dziecko i chciałbym ponownie zobaczć

Data: 2009-06-06 07:11:15
Autor: JanKo
Filmy związane z Troją , Achillesem
Agent Użytkownik nadaje:

Poszukuję filmu Fury of Achilles, jakieś linki - Oglądałem go jako
dziecko i chciałbym ponownie zobaczć

To o takim kolo o ksywie "Achilles" który handlował furami ściągniętymi po powodzi w Holandii? Joł, Joł?

Data: 2009-06-03 09:22:36
Autor: kajus44
Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0424k$dno$1news.onet.pl...
[...]

Bo oni wtedy nie znali karate, a walki mieczami nie są "oglądalne" na dłuższą metę, tego nie da się nakręcić ładnie, a powielanie Xeny i Herculesa byłoby nudne i narażone na ataki historyków. Moje propozycje dla reżysera który weźmie się za te klimaty:
 - opcja Woddiego - Helena jest spiętą laską, która potrzebuje psychoanalityka, Parys daje jej początkowo wielokrotne orgazmy, ale ta na końcu zostawia go dla jego konia
 - opcja Almodovara - Helena okazuje się siostrą Parysa, Parys podgląda jak Achilles bzyka się z Agamemnonem, na końcu zostawia ich wszyskich dla swojego konia
 - opcja Montiego - Troję napada gang staruszek, Parys ucieka z drewnianym koniem, na końcu przejeżdża ich pociąg któy prowadzi Elżbieta II

kajus44

Data: 2009-06-06 07:26:48
Autor: Przemek Budzyński
Filmy związane z Troją , Achillesem
kajus44 <kajus44@interia.pl> napisał(a):
 - opcja Woddiego  - opcja Almodovara  - opcja Montiego

ech..rozmarzyłem się.....a jakież byłyby wspaniałe rzeźnie trojańskie w
reżyserii Peckinpaha albo Tarantino.....albo powoli, bardzo powoli w tonacji
szarości, przesuwający się po ekranie koń z milczącymi wojownikami w środku w
wersji Bergmanna.....bo u Wajdy, rzecz oczywista, byłby biały.

Data: 2009-06-03 22:35:57
Autor: MaW
[...]

A cóż to za plaga? najpierw filmy z przemianami politycznymi, później filmy dziejące się latem a teraz filmy związane z Troją. Jakieś zaliczenia na uczelni???

MaW

Data: 2009-06-06 07:13:12
Autor: JanKo
Filmy związane z Troją , Achillesem
Agent MaW nadaje:

A cóż to za plaga? najpierw filmy z przemianami politycznymi, później
filmy dziejące się latem a teraz filmy związane z Troją. Jakieś
zaliczenia na uczelni???

Ty mnie nie strasz. Są takie uczelnie?
Miałem nadzieję że to gimnazjum.

Data: 2009-06-08 10:54:22
Autor: Adam
Filmy związane z Troją , Achillesem
Panowie poważnie ma ktoś ten film, ew. linka
Agent MaW nadaje:

Data: 2009-06-08 18:11:23
Autor: Tiber
Filmy związane z Troją , Achillesem
Adam, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h0ik5k$3kb$1@nemesis.news.neostrada.pl pobredza:

Panowie poważnie ma ktoś ten film, ew. linka

Ktoś na pewno ma. Sprawdzałeś w wypożyczalniach?

BTW, doucz się netykiety.

--
tbr

Filmy związane z Troją , Achillesem