Filtr odwrócona osmoza

Data: 2009-09-06 22:35:03
Autor: Slavinka
Filtr odwrócona osmoza

Użytkownik "wolim" <nie@tutaj.pisz> napisał w wiadomości
news:h80skq$ctm$1news.interia.pl...
Witam.
Jakie są wasze opinie na temat tych filtrów?

Był dzisiaj u mnie przedstawiciel pewnej firmy z prezentacją... wygląda
ciekawie... tylko cena zwala z nóg - 3300 zł. Za tę cenę w/g mnie nie
warto.

Czy taki filtr wiele się będzie różnił od takiego np. z allegro za 700 zł?

Pozdrawiam,
MW

Poszukaj w archiwum, chyba, że wszystko wykasowano. Są różne filtry RO więc
trzeba wiedzieć co się porównuje i za co się płaci, zazwyczaj z usługą
wymiany wkładów itd.

Filtr odwrócona osmoza