Filtr odwróconej osmozy - jaki, gdzie?

Data: 2009-03-31 10:13:29
Autor: ZS
Filtr odwróconej osmozy - jaki, gdzie?
Ja kupiłem dla brata 6 stopniowy na allegro 320zł. Potem w mailu dostałem ze bezposrednio na stronie mają taniej o 20zł:) czyli przesyłkę.Uzywam swoj od 4 lat. Raz na rok zmieniam tylko filtry za 50zł zestaw z mineralizatorem.

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrngt047f.ttg.joshuatau.ceti.pl...
Witam,

Chcę u siebie zainstalować filtr RO - woda jest średniej jakości, Wszelkiej
maści Brity mają taką sobie skuteczność a doświadczenia z RO mam jak
najlepsze. Pytanie tylko... gdzie i za ile to nabyć?

Najprościej pewnie u przedstawiciela handlowego - koszt to około 4000 PLN.
Łatwo szybko i przyjemnie, z serwisem - tylko co się dostanie za tę cenę?
Zerknąłem na allegro - i tam pełne zestawy RO kosztują 400-800zł! Owszem,
była jakaś jedna oferta za 6500...

Na co warto zwrócić uwagę przy zakupie RO? Swego czasu pamiętam dyskusję
gdzie wychwalano zalety zestawów z lampą UV - czy faktycznie warto zwracać
na to uwagę? Jakieś inne sugestie?

Pozdrawiam,
-- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Filtr odwróconej osmozy - jaki, gdzie?