Filtr oleju- ile Nm

Data: 2011-11-12 17:43:29
Autor: Przemysław Czaja
Filtr oleju- ile Nm

Użytkownik "Janko Walski"

dokreca sie ręką zwykly, metalowy filtr oleju.

Myślisz, że plastikowy trzeba mocniej "przywalić"?
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie - dokręć filtr tak jak każdy inny ręką - myślę, że nie jesteś w ten sposób w stanie "przekręcić" gwintu i skoro w metalowym taka siła wystarczy, to w plastiku będzie tak samo w końcu to uszczelka "trzyma"

Data: 2011-11-13 20:28:20
Autor: Agent
Filtr oleju- ile Nm

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j9m7pe$neh$1mx1.internetia.pl...

[...]

Na górze tej platikowej puszki jest nakrętka pod klucz bodajze 32. Ręką będzie trochę za słabo.

Filtr oleju- ile Nm