Filtr paliwa tani vs drogi

Data: 2019-01-20 12:10:58
Autor: Jacek
Filtr paliwa tani vs drogi
Fiat z silnikiem 1,6 JTDM ma dość duży filtr paliwa. Wymieniać go trzeba co 30 kkm. Filtr drogi kosztuje na okrągło 250 zł, a tani 50.
200 zł rozłożone na 2 lata nie robi różnicy, ale jednorazowo wolę 200 zł wydać na inne przyjemności ;-)
Ostatnio miałem problem z autem i zdiagnozowano zanieczyszczenie układu paliwowego, które spowodowało m.in. złe działanie regulatora ciśnienia. Po wyczyszczeniu wszystko gra. Naprawa kosztowała niestety równowartość kilku filtrów paliwa.
Pytanie do Kolegów jest takie:
czy istotnie tani filtr to kiepski pomysł?
A może są jakieś marki filtrów, które są "dobre i tanie" (jak wino)?
Co sądzicie o marce Kamoka?
Jacek

Data: 2019-01-20 16:49:41
Autor: Lewis
Filtr paliwa tani vs drogi
W dniu 2019-01-20 o 12:10, Jacek pisze:

A może są jakieś marki filtrów, które są "dobre i tanie" (jak wino)?

Knecht, purflux, hengst.

Co sądzicie o marce Kamoka?

Chyba gorszego gówna nie ma :)

Lewis

Data: 2019-01-20 18:10:11
Autor: Irokez
Filtr paliwa tani vs drogi
W dniu 2019-01-20 o 16:49, Lewis pisze:

Co sądzicie o marce Kamoka?

Chyba gorszego gówna nie ma :)

Teraz to już wiem, po tym jak to gówno, znaczy piasta z łożyskiem 5500093 wytrzymała ledwo 25tyś km. Mało kilometrów rocznie robię to nie załapałem się już na gwarancję.
A w opisie pisało "Jest to europejska marka części samochodowych pochodzących z fabryk dostarczających swe wyroby na pierwsze wyposażenie do producentów samochodów."
Teraz to już wiem, że można co najwyżej śmiechnąć.

--
Irokez

Data: 2019-01-20 19:55:29
Autor: Lewis
Filtr paliwa tani vs drogi
W dniu 2019-01-20 o 18:10, Irokez pisze:
[...]

Amortyzatory nie działają domyślnie, wkładasz i jest gorzej niż przed wymianą "uszkodzonego" :)

Lewis

Data: 2019-01-21 10:41:02
Autor: yabba
Filtr paliwa tani vs drogi
W dniu 20-01-2019 o 16:49, Lewis pisze:
W dniu 2019-01-20 o 12:10, Jacek pisze:

A może są jakieś marki filtrów, które są "dobre i tanie" (jak wino)?

Knecht, purflux, hengst.

Mann, UFI, Sofima

yabba

Data: 2019-01-21 00:06:04
Autor: przemek.jedrzejczak
Filtr paliwa tani vs drogi
-- Fiat z silnikiem 1,6 JTDM ma dość duży filtr paliwa. sam wklad czy puszka ? mialem 1.9 CDTI i dramatu nie bylo poza tym ze wymiana upierdliwa ... nawet do Giulliety chodza oryginalne ponizej 40 eur

Data: 2019-01-21 10:23:00
Autor: Jacek
Filtr paliwa tani vs drogi
W dniu 21.01.2019 o 09:06, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
sam wklad czy puszka ? mialem 1.9 CDTI i dramatu nie bylo
Taki filtr dokładnie:
https://www.ceneo.pl/34347754
Jacek

Data: 2019-01-21 01:45:17
Autor: przemek.jedrzejczak
Filtr paliwa tani vs drogi
https://www.ebay.de/itm/Kraftstofffilter-BOSCH-F-026-402-076/161949694894?epid=1231116236&hash=item25b4f43bae:g:k60AAOSwllpbEqeL:rk:1:pf:0

tak na szybko
EUR 35,88
150 zeta polski Intercars w DE

Data: 2019-01-21 19:20:20
Autor: Mateusz Bogusz
Filtr paliwa tani vs drogi
Taki filtr dokładnie:
https://www.ceneo.pl/34347754
W dieslach tak często trzeba?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2019-01-21 19:59:56
Autor: Budzik
Filtr paliwa tani vs drogi
Użytkownik Mateusz Bogusz mabakay@o2.pl ...

Taki filtr dokładnie:
https://www.ceneo.pl/34347754
W dieslach tak często trzeba?

U mnie w zaleznosci od mechanika mowia ze co 2 wymiany oleju (80kkm), czasami ze co 100kkm.
Koszt to ok 200zł

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2019-01-21 22:06:04
Autor: Mateusz Viste
Filtr paliwa tani vs drogi
On Mon, 21 Jan 2019 19:59:56 +0000, Budzik wrote:
[...]

Co w tych filtrach siedzi, że to takie sumy kosztuje?? Filtr paliwa w moim samochodzie kosztuje 5 zł, wymieniam raz w roku... Myślałem że to wszędzie tak.

Mateusz

Data: 2019-01-21 23:40:11
Autor: przemek.jedrzejczak
Filtr paliwa tani vs drogi
-- Co w tych filtrach siedzi, że to takie sumy kosztuje?? Filtr paliwa w moim samochodzie kosztuje 5 zł, wymieniam raz w roku... Myślałem że to wszędzie tak.

masz wklad a on ma puszke :-)

MANN-FILTER Ölfilter HU 7008 oleju 5 eur
MANN-FILTER Kraftstofffilter PU 8008/1 paliwa 25 eur

krzak (paliwa) 7 euro i zamowilem jedna sztuke w celach dydaktycznych zeby zobaczyc co tam siedzi ... ogolnie staram sie nie schodzic ponizej filtrona

Data: 2019-01-21 23:30:47
Autor: przemek.jedrzejczak
Filtr paliwa tani vs drogi
-- W dieslach tak często trzeba?

60 tkm w passeratti ale zalezy gdzie tankujesz ... w golfie byla puszka z ktorej przed zima mozna bylo zlac mieszanine wodno-olejowa ale te nowe nie maja juz zaworu wiec trzeba pilnowac bo syf zostaje

Data: 2019-01-21 18:59:56
Autor: Budzik
Filtr paliwa tani vs drogi
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

nawet do Giulliety chodza oryginalne ponizej 40 eur

Co to znaczy "nawet do gulietty"? Ona na jakims specjalnym paliwie chodzi? ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Filtr paliwa tani vs drogi