Filtr powietrza K&N, a seryjny?

Data: 2010-04-21 11:03:58
Autor: Ivam
Filtr powietrza K&N, a seryjny?
Użytkownik "Koczis" <xj600sk21@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3461.00001be5.4bceb2ea@newsgate.onet.pl...
praktycznie identyczna i zastanawiam sie co wybrac. Moto to R1 z 2004.

Kumpel mial w starym Z750, ma w nowym Z750. Wydech fabryka, komp fabryka. Problemow zadnych, zmian w mocy zadnych. Oszczednosc w wymianach taka sobie. Za to ja sie zastanawiam do fazera, bo mieszkam na zadupiu, mam sporo lasow, lak i sporo kurzu i pylkow mi sie do filtra wciska. W puszce musze wymieniac filtr co okolo 5km, a ksiazka podaje co 15kkm. W moto jeszcze nie doczekalem sie wymiany, ale bede go kontrolowal.

--
pzdr:
Ivam

Filtr powietrza K&N, a seryjny?