Filtr powietrza i biegi.

Data: 2012-10-21 17:52:17
Autor: Magic
Filtr powietrza i biegi.
W dniu 2012-10-21 17:37, cytrynowy pisze:
> Witam.
> Mam 2 pytania a więc posiadam Aprilia rs 50 (2005r.)

"Myślę więc jestem" :))))

> 1. Gdy dojeżdżam do skrzyżowania i zatrzymuje się np. na 4 biegu i chce
> zredukować moge wcisnąć sprzęgło i wbijać do "jedynki"?

Możesz, chociaż łatwiej jest zbijać w dół na dojeździe do zatrzymania.

> Czy musze ruszyc z tej 4 i redukować po 1 biegu.

Ruszenie z 4 może być problematyczne

> 2. Gdzie znajde filter powietrza.

Nie wiem co to filter, ale filtr to np. w sklepie motoryzacyjnym znajdziesz bez problemu.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.

Data: 2012-10-21 16:30:26
Autor: cytrynowy
Filtr powietrza i biegi.
Magic napisal

> [...]

Ruszenie z 4 może być problematyczne

 > 2. Gdzie znajde filter powietrza.

Nie wiem co to filter, ale filtr to np. w sklepie motoryzacyjnym

Dziękuje za pomoc, ale chodziło nie gdzie znajde filtr powietrza (do kupienia), lecz gdzie jest umieszczony.

Data: 2012-10-22 08:51:01
Autor:
Filtr powietrza i biegi.
Użytkownik "cytrynowy" <roberts@_NOSPAM_spoko.pl> napisał w wiadomości news:f353a0cb6430d30750eb935548f43852$1grupy.scigacz.pl...

Dziękuje za pomoc, ale chodziło nie gdzie znajde filtr powietrza (do kupienia), lecz gdzie jest umieszczony.

No to teraz Ci napiszą, że przed zakupem na półce (albo w pudełku), a po zamontowaniu w motocyklu. Nie przejmuj się trolami, zajrzyj tutaj:
http://www.ultimateparts.net/aprilia/c.php?n=Air-box-Aprilia-RS-50-2006-Aprilia-Parts-and-Spares-Genuine-OEM&i=17764

--
MW

Data: 2012-10-22 12:58:55
Autor: Monster
Filtr powietrza i biegi.
W dniu 2012-10-22 08:51, MW pisze:

No to teraz Ci napiszą, że przed zakupem na półce (albo w pudełku), a po
zamontowaniu w motocyklu. Nie przejmuj się trolami, zajrzyj tutaj:

No toś pojechał,teraz Magic spakuje Faka i pójdzie do innej piaskownicy.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-22 14:58:41
Autor: Magic
Filtr powietrza i biegi.
W dniu 2012-10-22 12:58, Monster pisze:
[...]

Spoko, takich cymbałów mam w worze.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.

Data: 2012-10-22 21:27:20
Autor: Szymon Machel
Filtr powietrza i biegi.

Masz wór? Ciekawe.
Ale faktycznie trzeba się pakować z tej grupy.
Tera cykliści tu rzondzom.

Data: 2012-10-22 21:31:22
Autor: Szymon Machel
Filtr powietrza i biegi.
W dniu 2012-10-22 21:27, Szymon Machel pisze:

Masz wór? Ciekawe.
Ale faktycznie trzeba się pakować z tej grupy.
Tera cykliści tu rzondzom.

  miało być "żondzom" tak to teraz trzeba pisać

Filtr powietrza i biegi.