Filtr stożkowy

Data: 2013-04-26 09:39:12
Autor: Jarek Pudelko
Filtr stożkowy
W dniu 2013-04-25 20:59, Iglo pisze:
Kolega ma Almerę N16 z benzynowym motorem 1.5.

[...]

A mi sie przypomnial jakis film, w ktorym przychodzi gosc do seksuologa i mowi: nie przychodze w swojej sprawie tylko w sprawie kolegi, ktory ma problemy z erekcja :)
Na co lekarka: prosze pana, to zaden wstyd, nie musi Pan zwalac na kolege :)

Chcialem ostatnio wymienic w motocyklu filtr powietrza bo zamontowany byl dosc stary. Jakiez bylo moje zdziwienie gdy po zdjeciu owiewek zobaczylem filtr stozkowy, zdjalem go, wymylem, gdy sie suszyl zalozylem zwykly i pojechalem sprawdzic roznice. Ja nie wyczulem zadnej.
Silnik 600ccm, 4 gazniki. Moze na madrzejszych silnikach/wtryskach etc cos by bylo ale nawet dzwiek silnika mi sie nie zmienil - to pewnie przez tlumik :)

--
jarek

Data: 2013-04-26 10:32:23
Autor: Iglo
Filtr stożkowy
Dnia Fri, 26 Apr 2013 09:39:12 +0200, Jarek Pudelko napisał(a):

[...]

:-), wiedziałem, że tak to będzie wyglądać. Kolega poprosił, pytam szanownego grona, mimo, że odpowiedzi w pełni potwierdzają moje domysły, że to nic nie da to kolega się na bank zdecyduje, wcześniej nazwał się "poszukiwaczem zaginionej mocy w maluchu" i w tym bolidzie wyciągał jakieś tłumiki szmerów ssania itp. Mimo tego że już na chłopski rozum to nic nie daje masa w necie opisów montażu i pozytywnych efektów, pewnie jak w przypadku magnetyzerów czy innych złotych kabli u audiofilów..

Data: 2013-04-26 10:54:14
Autor: Jarek Pudelko
Filtr stożkowy
W dniu 2013-04-26 10:32, Iglo pisze:
[...]

Ja mialem magnetyzer powietrza w maluchu!!!

--
jarek

Filtr stożkowy