Filtrowanie wody

Data: 2009-04-01 16:27:13
Autor: Panslavista
Filtrowanie wody
Uzytkownik "Dy" <darek@meritum.com.pl> napisal w wiadomosci
Przed chwila byl ten temat ale ja od innej strony. Poniewaz
wypowiedzieli sie niektorzy fachowo to moze i moim temacie cos
podpowiedza.
Zamierzam zbierac wode deszczowa filtrowac ja i uzywac do celow
gospodarczych w domu ale w takim szerszym zakresie. Nie tylko bedzie
zasilala toalety ale tez kuchnie.
OCZYWISCIE NIE DO SPOZYCIA
Chcialbym uzywac jej praktycznie w calym gospodarstwie domowym poza
spozyciem, wiec do mycia naczyn, mycia siebie nawet zebow.
Pytanie czy moge tak to przefiltrowac w warunkach domowych, zeby taka
wode opadowa wykorzystywac?

Pozdrawiam
Dy

Wpompowac ja do ukladu i odfiltrowac filtem RO - nadawac sie bedzie takze do
spozycia.
Vide: http://www.katadyn.com/

Filtrowanie wody