Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Filtry - po co produkują tyle rodzajów

Filtry - po co produkują tyle rodzajów

Data: 2011-11-26 15:54:05
Autor: J.F.
Filtry - po co produkują tyle rodzajów
Dnia Sat, 26 Nov 2011 15:12:29 +0100, Agent napisał(a):
Po co produkuje się tyle rodzajów różnych filtrów?

Produkcja samochodow ma to do siebie ze jest wielkoseryjna. W efekcie projektantowi wszystko wolno. Ma 7cm miejsca - to mu taki filtr
zrobia. Koszt oprzyrzadowania nieistotny, bo i tak sie
forma/matryca/wykrojnik zuzyje, i to pewnie nie jedna.

Skoro pasuje mocowanie i inne przyłącza (u mnie dodatkowo czujnik obecności zbyt dużej ilości wody) oraz jest przeznaczony np. do diesla lub benzyny to po co tyle odmian? Tylko nie piszcie że wielkość silnika ma znaczenie bo tak nie jest.

Hm, przepustowosc filtra ma chyba znaczenie ? Silniki co prawda bardzo malo
pala.

J.

Data: 2011-11-26 18:22:31
Autor: Agent
Filtry - po co produkują tyle rodzajów


Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1r0vp1q94lgas$.z0jug0og3tyv$.dlg@40tude.net...
Dnia Sat, 26 Nov 2011 15:12:29 +0100, Agent napisał(a):
Po co produkuje się tyle rodzajów różnych filtrów?

Produkcja samochodow ma to do siebie ze jest wielkoseryjna.
W efekcie projektantowi wszystko wolno. Ma 7cm miejsca - to mu taki filtr
zrobia. Koszt oprzyrzadowania nieistotny, bo i tak sie
forma/matryca/wykrojnik zuzyje, i to pewnie nie jedna.

Ten co wyjąłem u siebie jako niewłaściwy był na oko 2x większy niż ten prawidłowy który teraz założyłem. Miejsca na filtr paliwa przeważnie jest z dużym zapasem.

Filtry - po co produkują tyle rodzajów

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona