Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Filtry - po co produkują tyle rodzajów

Filtry - po co produkują tyle rodzajów

Data: 2011-11-26 16:05:40
Autor: venioo
Filtry - po co produkują tyle rodzajów
W dniu 2011-11-26 15:12, Agent pisze:
odmian? Tylko nie piszcie że wielkość silnika ma znaczenie bo tak nie jest.

Hmmm. Biorac pod uwage to, ze zazwyczaj wraz z wielkoscia pojemnosci silnika wzrasta moc i zapotrzebowanie na paliwo, co pociaga za soba inne zapotrzebowanie na przeplywnosc filtra - to jednak ma znaczenie.
Aczkolwiek jakby UE nakazala produkcje np. tylko 2 odmian filtrow: do diesla i do noPb to mysle, ze byloby to bez problemow wykonalne.
Z ladowarkami do komorek dalo sie zrobic, to z filtrami tez by sie udalo.

Pzdr


--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-26 18:20:33
Autor: Agent
Filtry - po co produkują tyle rodzajów


Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jaqv86$k05$1@news.onet.pl...
W dniu 2011-11-26 15:12, Agent pisze:
odmian? Tylko nie piszcie że wielkość silnika ma znaczenie bo tak nie jest.

Hmmm. Biorac pod uwage to, ze zazwyczaj wraz z wielkoscia pojemnosci silnika wzrasta moc i zapotrzebowanie na paliwo, co pociaga za soba inne zapotrzebowanie na przeplywnosc filtra - to jednak ma znaczenie.
Aczkolwiek jakby UE nakazala produkcje np. tylko 2 odmian filtrow: do diesla i do noPb to mysle, ze byloby to bez problemow wykonalne.
Z ladowarkami do komorek dalo sie zrobic, to z filtrami tez by sie udalo.

No pewnie przepustowość jest inna w różnych filtrach ale przecież to i tak nie zależy ile auto pali tylko jaką wydajność ma elektryczna  pompa niskociśnieniowa w benzynie lub niektórych dieslach  lub ile jest w stanie przetłoczyć pompa wtryskowa.

Filtry - po co produkują tyle rodzajów

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona