Finał

Data: 2009-08-13 14:09:03
Autor: ekrzysiek
Finał
Witam.

Więc było jak zawsze. Fajna laska, fajne cycki i pupa, solara bez przesady w sam raz :)  ale co ona sprzedaje to sama zbytnio nie wiedziała.
Po wysłuchaniu mojej wersji, że można z prepaid na abo 10 PLN a nie tylko mixa jak twierdziła wcześniej ( ona chyba cały czas w swojej karierze myślała, że za 10 to tylko mix ) gdzieś zadzwoniła i ją olśniło, a potem mi mówi, że myślała, że ja to co innego chciałem.....    hm na weekend to bym ją przygarnął, faaajna była :))

Pozdrawiam.
ekrzysiek

Data: 2009-08-13 14:44:20
Autor: PWK
Finał
Użytkownik "ekrzysiek" <ekrzysiek@spam.spamcom> napisał w wiadomości news:h60vp7$kiq$1news.wp.pl...
[...]

Czyli poszło ok, a ile kosztuje taka migracja ?
Zdjęcia lasce nie zrobiłeś przypadkiem ? ;)
--
pwk

Data: 2009-08-13 15:08:07
Autor: ekrzysiek
Finał

Czyli poszło ok, a ile kosztuje taka migracja ?
Zdjęcia lasce nie zrobiłeś przypadkiem ? ;)
-- pwk

Jedyna opłata to 50 PLN za aktywację i to do wykorzystania, umowa na czas nieokreślony. Powyżej abo 10 opłata 5 PLN

ekrzysiek

Data: 2009-08-13 15:11:28
Autor: ekrzysiek
Finał

[...]

Zapomniałem dodać POWYŻEJ ABO 10 UMOWA NA CZAS OKREŚLONY

Data: 2009-08-14 13:14:16
Autor: PWK
Finał

Użytkownik "ekrzysiek" <ekrzysiek@spam.spamcom> napisał w wiadomości news:h613e2$mrt$1news.wp.pl...

[...]