Finał Euro 3D WTF?

Data: 2012-07-03 18:55:08
Autor: L
Finał Euro 3D WTF?
W dniu 2012-07-03 17:28, Big Jack pisze:
Czy ktoś próbował oglądać finał Euro w 3D na TVP HD? ............ Czy ktoś może miał podobne wrażenia?

ja nie próbowałem - ja oglądałem ;) i nagrany mam cały mecz.
Zdziwko mnie chwyciło, gdy na kanale na którym oglądałem mecze euro pamiętnego dnia , bez zapowiedzi , dali transmisję 3D sbs . Ubolewam , że tylko obie polowy , bo studio i sam finał już niestety nie w 3D ;( . Oglądałem ów mecz na tv 3d w okularach pasywnych . Powiem tak - cały mecz był zupełnie znośny do oglądania , Twoich spostrzeżeń nie podzielam ze swego punktu widzenia . Owszem , owe 3D technicznie nie do końca było tak piękne jak mecze które dają na kanale testowym 3D , ale nie mogę powiedzieć że było to pseudo 3d , powiedzmy proteza ;) Nie mniej obie połowy przesiedziałem w okularach ;) ,a na drugim tv moja połowica której nie służy 3D oglądała na programie chyba TVP2 HD - na marginesie - u mnie mecze z tvp1 hd i tvp2 hd miały gorszą jakość niż na kanale tvp hd więc euro przesiedzieliśmy na owym kanale.
pzdr

Data: 2012-07-03 20:29:23
Autor: Ghost
Finał Euro 3D WTF?

Użytkownik "L" <spam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:4ff323e8$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
[...]

owy wzrok , ktory zaposiadasz jest wadliwym , ale nie moge tez powiedziec , czy to nie efekt klienta zawsze zadowolonego , mimo wadliwosci produktu , owa kasa , ktora zostala wydana , nie moze byc zalowana , zatem subiektywizmem przykrywamy owa rzeczywistosc i jestesmy zadowoleni

Finał Euro 3D WTF?