Final Fantasy XIII - bardzo nietypowy request

Data: 2011-02-18 12:14:04
Autor: Seoman
Final Fantasy XIII - bardzo nietypowy request
Witam,

Proszę szanownego grona, jestem w paskudnej sytuacji. Mam ci ja FFXIII i, pomimo licznych zawodów, jakie mi ta gra sprawiła, mam wielką ochotę ją skończyć. Aaaale. Po rozdziale siódmym, na scence przerywnikowej, gra odmawia posłuszeństwa - w trakcie ładowania czarny ekran, zwiecha i dziękujemy. Wina jest płytki - sprawdzone na trzech konsolach. Z tego, co czytałem w necie, to dość częsty problem, powiązany z marnym tłoczeniem płytek z tą grą. Aha, mówię o wersji na PS3.

Więc jest gorąca prośba do osób, które posiadają tę grę. Czy. Mógłbym wysłać sejwa i poprosić o przeskoczenie tego newralgicznego momentu? Osoba, która się nade mną zlituje, mogłaby wczytać - przejść parę kroków do scenki - zapisać za scenką - odesłać. Wiem, desperacja :)

Dobre dusze proszę o kontakt na priv - rao17 at onet pl.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2011-02-19 12:17:00
Autor: Seoman
Final Fantasy XIII - bardzo nietypowy request
Dobre dusze proszę o kontakt na priv - rao17 at onet pl.

Aha, i żebym jeszcze kontakt dobrze wpisał  - rao17 at op pl.

Seoman

Final Fantasy XIII - bardzo nietypowy request