Final LM.

Data: 2011-04-26 16:26:58
Autor: Hades
Final LM.
Waszym zdaniem final LM to bedzie pojedynek niemiecko - hiszpanski czy tez niestety angielsko - hiszpanski? Wydaje
sie ze ten pierwszy wariant bylby mimo wszystko ciekawszy.
AM

Data: 2011-04-26 07:42:52
Autor: marklar
Final LM.
On 26 Kwi, 15:26, "Hades" <war...@vp.pl> wrote:
Waszym zdaniem final LM to bedzie pojedynek niemiecko -
hiszpanski czy tez niestety angielsko - hiszpanski? Wydaje
sie ze ten pierwszy wariant bylby mimo wszystko ciekawszy.
AM

to zle ci sie wydaje. Puchar ma zostac w UK na najblizsze 12 miesiecy
(przynajmniej)

--
pozdr.

Data: 2011-04-26 17:52:21
Autor: Hades
Final LM.
Uzytkownik "marklar"
[...]

Hola, hola. Czy aby MU w formie jaka zaprezentowal w tym sezonie cos wiecej niz mistrzostwo zdobyte dzieki tylko slabej
postawie innych zespolow w tym fatalnej Arsenalu aby napewno
sie nalezy? Mnie sie wydaje ze chyba nie.
AM

Data: 2011-04-27 08:16:08
Autor: marklar
Final LM.
On 26 Kwi, 16:52, "Hades" <war...@vp.pl> wrote:

[...]

po pierwsze MU mistrza jeszcze nie ma. Po drugie to chyba logiczne ze
jesli zespol zdobywa mistrzostwo to reszta sie nie popisala.

--
pozdr.

Data: 2011-05-05 07:53:18
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Final LM.
W dniu 2011-04-26 17:52, Hades pisze:
[...]

Po finale zobaczymy czy się należy.
--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-04-26 10:32:41
Autor: Marek W.
Final LM.
On 26 Kwi, 16:26, "Hades" <war...@vp.pl> wrote:
Waszym zdaniem final LM to bedzie pojedynek niemiecko -
hiszpanski czy tez niestety angielsko - hiszpanski? Wydaje
sie ze ten pierwszy wariant bylby mimo wszystko ciekawszy.
AM

Moim marzeniem jest finał Schalke - Real i bramka Raula w 90 min.
powodująca porażkę Realu. Ehhh.... :)

Data: 2011-04-27 10:58:46
Autor: sim_co
Final LM.
W dniu 2011-04-26 19:32, Marek W. pisze:
Moim marzeniem jest finał Schalke - Real i bramka Raula w 90 min.
powodująca porażkę Realu. Ehhh.... :)

Miałem podobne marzenie - może nie co odważniejsze - hattrick Raula ;)

Data: 2011-04-30 00:17:59
Autor: Roberto
Final LM.
On 27 Kwi, 10:58, sim_co <sim...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2011-04-26 19:32, Marek W. pisze:

> Moim marzeniem jest finał Schalke - Real i bramka Raula w 90 min.
> powodująca porażkę Realu. Ehhh.... :)

Miałem podobne marzenie - może nie co odważniejsze - hattrick Raula ;)

Było by to piękne, ale chyba nie jest realne. Choć ja dalej będę
kibicować Schalke

Data: 2011-04-26 19:45:37
Autor: Fidelio
Final LM.
Waszym zdaniem final LM to bedzie pojedynek niemiecko - hiszpanski czy tez niestety angielsko - hiszpanski? Wydaje
sie ze ten pierwszy wariant bylby mimo wszystko ciekawszy.
AM

Oczywiście, że hiszpańsko - angielski.

Data: 2011-04-26 22:36:38
Autor: Hades
[...]