Final LM.

Data: 2011-04-26 10:32:41
Autor: Marek W.
Final LM.
On 26 Kwi, 16:26, "Hades" <war...@vp.pl> wrote:
Waszym zdaniem final LM to bedzie pojedynek niemiecko -
hiszpanski czy tez niestety angielsko - hiszpanski? Wydaje
sie ze ten pierwszy wariant bylby mimo wszystko ciekawszy.
AM

Moim marzeniem jest finał Schalke - Real i bramka Raula w 90 min.
powodująca porażkę Realu. Ehhh.... :)

Data: 2011-04-27 10:58:46
Autor: sim_co
Final LM.
W dniu 2011-04-26 19:32, Marek W. pisze:
Moim marzeniem jest finał Schalke - Real i bramka Raula w 90 min.
powodująca porażkę Realu. Ehhh.... :)

Miałem podobne marzenie - może nie co odważniejsze - hattrick Raula ;)

Data: 2011-04-30 00:17:59
Autor: Roberto
Final LM.
On 27 Kwi, 10:58, sim_co <sim...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2011-04-26 19:32, Marek W. pisze:

> Moim marzeniem jest finał Schalke - Real i bramka Raula w 90 min.
> powodująca porażkę Realu. Ehhh.... :)

Miałem podobne marzenie - może nie co odważniejsze - hattrick Raula ;)

Było by to piękne, ale chyba nie jest realne. Choć ja dalej będę
kibicować Schalke

Final LM.