Final sprawy sprzed 3 lat...

Data: 2009-06-30 11:40:50
Autor: mmaurycy
Final sprawy sprzed 3 lat...

Powinien się zatrzymać i tyle, sam sobie winien - niestety głupota i bufonada go zgubiły.
A w policji służą takie same jak on proste chłopaki zwłaszcza na prowincji w dodatku niedoszkolone,
stąd reakcje też są proste i tyle. Spieprzył życie swoje, rodziny i innym.

mmaurycy
SYM HUSKY 125 w trakcie update na 150 :)
http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

Data: 2009-06-30 12:07:23
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "mmaurycy" <mmaurycy@vp.pl> napisał w wiadomości news:h2cmmf$9ik$1news.onet.pl...

[...]
Pewnie, tez napisalbys powyzsze gdyby ten policjant postrzelil niewinne osoby? Jesli jest niedoszkolony albo glupi niech nie pracuje w policji. Slusznie skazali instytucje, albo bedziemy mieli ta grupe profesjonalna i wyszkolona albo niech jej nie bedzie wcale.
Jakbys nie wiedzial to policjant strzelal chlopakowi w plecy, wiec raczej bezposredniego zagrozenia zycia policjanta nie bylo.

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-30 12:14:21
Autor: Marcin N
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> napisał w wiadomoœci news:h2co90$48h$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

To w którym momencie policja popełniła błšd?
Było zagrożenie? Było. Podejrzany prowokował? Prowokował. Rozumiem, że odszkodowanie dla ofiary się należy - bo okazała się niewinna, ale czy rzeczywiœcie policja popełniła bład? Wg mnie - nie. Po prostu niekorzystny splot wydarzeń.

MN

Data: 2009-06-30 13:35:54
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 12:14:21 +0200
Marcin N wrote:

To w którym momencie policja popełniła błąd?
Było zagrożenie? Było. Podejrzany prowokował? Prowokował. Rozumiem, że odszkodowanie dla ofiary się należy - bo okazała się niewinna, ale czy rzeczywiście policja popełniła bład? Wg mnie - nie. Po prostu niekorzystny splot wydarzeń.

Nie pamiętam już zdjęć z tamtego incydentu, ale co to była za blokada, że
był w stanie pojechać dalej, co? Rozciąga się kolczatkę, przednie koło przejdzie,
drugie już nie, kilkaset metrów i się wyłoży. Jak sie nie umie strzelać, to sie
nie strzela.

Ciekawe jak Ci wszyscy obrońcy policmajstrów gadaliby gdyby ten motocyklista
to była wasza rodzina. No ciekawe...

"On nie był zły, tylko coś mu wtedy odwaliło. Pecha miał..."

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-30 13:42:44
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-06-30 13:35:54 +0200, Sqeeb <sqeeb@internet.community> said:

co to była za blokada, że
był w stanie pojechać dalej, co? Rozciąga się kolczatkę, przednie
 koło przejdzie, drugie już nie,

Nie da się. Przepisy zabraniają naszej policji używać kolczatki do zatrzymywania motocykli.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-06-30 13:45:02
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 13:42:44 +0200
de Fresz wrote:

> [...]
>  koło przejdzie, drugie już nie,

Nie da się. Przepisy zabraniają naszej policji używać kolczatki do zatrzymywania motocykli.

Ustawić 3 radiowozy jeden przy drugim?
Przecież po zielonym nie będzie zapieprzał niewiadomo ile, a wtedy moga
nawet strzelac bez wyszkolenia...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-30 13:50:34
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-06-30 13:45:02 +0200, Sqeeb <sqeeb@internet.community> said:

co to była za blokada, że
był w stanie pojechać dalej, co? Rozciąga się kolczatkę, prze
dnie
koło przejdzie, drugie już nie,

Nie da się. Przepisy zabraniają naszej policji używać kolczatki d
zatrzymywania motocykli.

Ustawić 3 radiowozy jeden przy drugim?
Przecież po zielonym nie będzie zapieprzał niewiadomo ile, a wtedy moga
nawet strzelac bez wyszkolenia...

Zaraz usłyszysz, że przecież policja jest biedna i ma ograniczone środki, a 9 mm Para to tylko ~70 gr/sztuka.

Data: 2009-06-30 13:54:26
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 13:50:34 +0200
de Fresz wrote:

> [...]

Zaraz usłyszysz, że przecież policja jest biedna i ma ograniczone środki, a 9 mm Para to tylko ~70 gr/sztuka.

Ta.

Tacy odważni do strzelania, a mi całą noc z niedzieli na poniedziałek pod
oknem banda osiedlowa morde piłowała. Jakoś nie było chętnych do strzelania.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-30 14:22:37
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-06-30 13:54:26 +0200, Sqeeb <sqeeb@internet.community> said:

[...]

Pewnie nie chcieli odwrócić się plecami i zacząć uciekać... :->

Data: 2009-06-30 13:49:02
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090630133554.6cf27b97.sqeebinternet.community...

Ciekawe jak Ci wszyscy obrońcy policmajstrów gadaliby gdyby ten motocyklista
to była wasza rodzina. No ciekawe...

"a co by bylo gdyby tam przechodzila panska matka, tylko niech mi pan nie mowi ze matka siedzi z tylu"

a co by bylo gdyby policjant nie strzeli, a on uciekajac stracilby panowanie nad motocyklem i wpadl w idaca chodnikiem wycieczke przedszkolna zabijajac np 3 dzieci?

Data: 2009-06-30 13:58:55
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 13:49:02 +0200
szerszen wrote:

> [...]

a co by bylo gdyby policjant nie strzeli, a on uciekajac stracilby panowanie nad motocyklem i wpadl w idaca chodnikiem wycieczke przedszkolna zabijajac np 3 dzieci?

Patrząc po tym co się dzieje, kto ucieka przed sreberkiem i kogo
koniec z końcem SZCZĘŚLIWIE(bez ofiar smiertelnych w ludziach) zatrzymują,
to raczej by tej babci na chodniku nie zabił.

A skoro chcesz gdybać, to proszę bardzo:

A może chłopak chciał zostać instruktorem/egzaminatorem i nie mógł być
karany za wykroczenia, ale był zagorzałym miłośnikiem jednośladów,
rano zjawił się jego kolega który mu na chwile motocykl pozyczyl(zeby
sie przejechal) no a jak zobaczyl blokade od razu pomyslal ze bedzie
karany i z roboty nici no to co mial zrobic? Sam bym pewnie tez spierdolil
w takiej sytuacji, chociaz nie wiem.

Proponuje od razu wprowadzic bron palna dla wszystkich jak w usa.

Skończą się problemy z kradnięciem radia z samochodu, złodziejowi się
na miejscu przestrzeli obie ręce i po kłopocie.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-30 14:04:14
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090630135855.de0f8f70.sqeebinternet.community...

A może chłopak chciał zostać instruktorem/egzaminatorem i nie mógł być karany za wykroczenia,

wiec lepiej byc ukaranym za ucieczke?
chcialbyc egzaminatorem i nie mial uprawnien, dobry jestes, prawie jak sapkowski ;)

ale był zagorzałym miłośnikiem jednośladów, rano zjawił się jego kolega który mu na chwile motocykl pozyczyl

ja tez lubie motory, jak mam okazje i dobra dusza pozyczy, to pojezdze, ale w razie kontroli bym sie zatrzymal, ot chocby dlatego ze lepiej dostac mandat niz stracic zycie albo zdrowie, dostac pajde za ucieczke, albo rozwalic komus motor

Proponuje od razu wprowadzic bron palna dla wszystkich jak w usa.

a o ktorym stanie konkretnie piszesz?

Data: 2009-06-30 14:08:37
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 14:04:14 +0200
szerszen wrote:

> A może chłopak chciał zostać instruktorem/egzaminatorem i nie mógł być > karany za wykroczenia,

wiec lepiej byc ukaranym za ucieczke?
chcialbyc egzaminatorem i nie mial uprawnien, dobry jestes, prawie jak sapkowski ;)

Nie lepszy niż coponiektórzy tutaj.

A jak był napity, bez w ogóle jakiegokolwiek prawka to co?

> [...]

ja tez lubie motory, jak mam okazje i dobra dusza pozyczy, to pojezdze, ale w razie kontroli bym sie zatrzymal, ot chocby dlatego ze lepiej dostac mandat niz stracic zycie albo zdrowie, dostac pajde za ucieczke, albo rozwalic komus motor

Życze Ci, żebyś nie musiał tego odszczekiwać.

Nie wiesz jakbyś się zachował na jego miejscu, bo nie byłeś na jego miejscu
i nie ma sensu dalej przytaczać tego argumentu.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-30 14:17:57
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090630140837.449b62cc.sqeebinternet.community...

A jak był napity, bez w ogóle jakiegokolwiek prawka to co?

to powiem brutalnie, ze lepiej ze dostal kulke

Życze Ci, żebyś nie musiał tego odszczekiwać.

nie bede, nie mam 15, czy nawet 25 lat i nie trace nerwow z powodu kontroli policji nawet z dluga bronia :)

Nie wiesz jakbyś się zachował na jego miejscu, bo nie byłeś na jego miejscu
i nie ma sensu dalej przytaczać tego argumentu.

znam siebiew juz na tyle dlugo, ze wiem jakbym sie zachowal, to tylko 500 jak napisalem wczesniej

Data: 2009-06-30 16:29:42
Autor: Qlfon
Final sprawy sprzed 3 lat...
Sqeeb pisze:

[...]
Chcial zdawac do szkolki policyjnej....

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-06-30 22:26:53
Autor: Arni
Final sprawy sprzed 3 lat...
Qlfon pisze:
Sqeeb pisze:

[...]

to mogl sie wprawiac w  przestrzeganiu  prawa juz wczesniej, np nie jezdzac bez uprawnien. A jak zaryzykował to powinien przyjac wpadke po mesku na klate. A tak dostał jak tchórz - w plecy. Dzieki za takiego policjanta. Potem on komus ze strachu tez by strzelił w plecy.
Czlowiek nie majacy nic na sumieniu nie ma powodu uciekac przed policją. A juz na pewno przedzierac sie przez blokade widzac niebieskich z długą bronia i ewidentnie na kogos polującą.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-06-30 22:57:17
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 22:26:53 +0200
Arni wrote:

> [...]
Czlowiek nie majacy nic na sumieniu nie ma powodu uciekac przed policją.. A juz na pewno przedzierac sie przez blokade widzac niebieskich z długą bronia i ewidentnie na kogos polującą.

Jak tak niektórych czytam, to mi się to życie bajecznie proste wydaje.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-07-01 13:10:54
Autor: Arni
Final sprawy sprzed 3 lat...
Sqeeb pisze:

Jak tak niektórych czytam, to mi się to życie bajecznie proste wydaje.

jak ktos go sobie nie komplikuje na wlasne życzenie to zyje sie całkiem przyjemnie

Data: 2009-06-30 16:59:48
Autor: Easy
Final sprawy sprzed 3 lat...

szerszen wrote:

> [...]

sie przejechal) no a jak zobaczyl blokade od razu pomyslal ze bedzie
karany i z roboty nici no to co mial zrobic? Sam bym pewnie tez spierdolil

wiesz co... to ja tylko raz wypchne cie z 10 pietra.. tak mnie korci od lat zeby to zrobic.. no tylko raz, obiecuje.. ale nie chce by dzieci miały matke karana to nie mow nikomu dobrze?

Słyszysz co pleciesz?

Można poełnic bład, nikt nie jest doskonaly ale trzeba ponosci KONSEKWENCJE swojego błedu.. to sie zdaje nazywa byc dorosłym....

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-06-30 17:17:43
Autor: Andrzej Luczak
Final sprawy sprzed 3 lat...
Easy pisze:

Można poełnic bład, nikt nie jest doskonaly ale trzeba ponosci KONSEKWENCJE swojego błedu.. to sie zdaje nazywa byc dorosłym....

Zapominasz o jeszcze jednym szczególe- zasady gry muszą być jasne,
by dorośli mogli bawić się w tę grę. Jak dotąd byłem przekonany,
że niezatrzymanie się do kontroli to jest wykroczenie ze znanymi mi konsekwencjami. Wiele osób słyszało, że na blokadzie mającej zatrzymać motocykl nie stosuje się kolczatki bo regulamin tego zabrania (wiadomo dlaczego), wskażesz mi jakąś akcję medialną informującą DOROSŁE społeczeństwo, że policja od razu ma prawo użyć broni.
Jesli nie chcemy nieporadnej policji to można zgodzić się na stosowanie środków drasycznych, ale ponieważ prawdopodobieństwo popełnienia błędu w ocenie sytuacji istniej to policja powinna ponosić konsekwencje, własnie materialne. Ktoś użył tu przykładu amerykańskiego pościgu, kasowane samochody, sklepy,itd, sprawca złapany- a później burmistrz pokrywa straty. Tak odbieram ten wyrok, ktoś musi posprzątać po błęnej decyzji urzędnika państwowego.

--
AL F650 & LC4

Data: 2009-07-01 08:58:02
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Andrzej Luczak" <aluczak@spam.akcent.pl> napisał w wiadomości news:4a4a2c99$1news.home.net.pl...

Jak dotąd byłem przekonany,
że niezatrzymanie się do kontroli to jest wykroczenie ze znanymi mi konsekwencjami.

nastepny
a kiedy do ciebie dotrze ze to nie bylo tylko nie zatrzymanie sie do kontroli, ale rowniez napasc na policjanta, bo koles probowal go staranowac motocyklem?

a to juz jest kodeks karny, dodaj do tego oblawe na gosci na motocyklu, gosci ktorzy napadli na (chyba) bank, gosci ktorzy z tego co pamietam wg swiadkow mieli bron

Data: 2009-07-01 18:07:04
Autor: Andrzej Luczak
Final sprawy sprzed 3 lat...
szerszen pisze:

nastepny
a kiedy do ciebie dotrze ze to nie bylo tylko nie zatrzymanie sie do kontroli, ale rowniez napasc na policjanta, bo koles probowal go staranowac motocyklem?
Kolego,
udzielasz się w tym wątku w każdym możliwym miejscu powtarzając gdzieś
zasłyszane teorie, które nie mają pokrycia z rzeczywistością. Pojęcia pewnie większego o samej sprawie nie masz (Twoje zdziwienie że policjant i motocyklista są z jednej miejscowości, a choćby w krótkiej migawce z Wiadomości była informacja, że policjanta przeniesino słubowo w inne miejsce- pomyśl dlaczego), powtarzasz jak mantrę słowo blokada (polecam zapoznanie się z tematem, jak powinna wyglądać prawdziwa blokada drogi, a jaka była w tym miejscu), wreszcie osławione usiłowanie przejechania- tak twierdzi tylko policjant, będący stroną w sprawie, brak świadków, dowodów. Można by mnożyć wątpkiwości, polecam lekturę precli z czasu gdy do zdarzenia doszło, mógłbyś się podedukować, podpowiem sierpień 2006.
Prezentujesz zachowanie godne rasowego polityka, rzucić zlepek wybranych i pasujących do własnej teorii faktów i mitów, gdy oponent w jednym miejscu pokaże dokumenty świadczące o innym przebiegu wydarzeń, biegnie się do innej stacji radiowo-telewizyjnej by udzielać się w niezmienionej postaci.

--
AL F650 & LC4

Data: 2009-07-02 08:55:49
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Andrzej Luczak" <aluczak@spam.akcent.pl> napisał w wiadomości news:4a4b89aa$1news.home.net.pl...

zapoznanie się z tematem, jak powinna wyglądać prawdziwa blokada drogi,

ale co to ma za znaczenie, nie zatrzymal sie na wezwanie, jakby to zrobil, zylby do dzis

Data: 2009-07-02 15:40:56
Autor: Andrzej Luczak
Final sprawy sprzed 3 lat...
szerszen pisze:

zapoznanie się z tematem, jak powinna wyglądać prawdziwa blokada drogi,

ale co to ma za znaczenie, nie zatrzymal sie na wezwanie, jakby to zrobil, zylby do dzis
Pisałem, byś się doedukował w tym temacie, polecam regulamin, opisujący bardzo precyzyjnie zasady użycia broni. Zignorowanie wezwania do zatrzymania nie zezwala na użycie broni, jak to zechciałeś napisać. Aby mówić o sforsowaniu blokady trzeba taką blokadę zrobić, by nie było niejednoznaczności. Jeśli policja ma zawiadomionie o uciekających przestępcach na motocyklu to  postawienie w poprzek drogi radiowozu stanowi blokadę dla samochodu ale nie motocykla. W Chodlu zaparkowany z boku radiowóz został nazwany blokadą, itd

--
AL F650 & LC4

Data: 2009-07-03 09:19:39
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Andrzej Luczak" <aluczak@spam.akcent.pl> napisał w wiadomości news:4a4cb8ea$1news.home.net.pl...

W Chodlu zaparkowany z boku radiowóz został nazwany blokadą, itd

a co to zmienia w kwestii jechania na gliniarza motorem, dodatkowo przypominam ze nie piszemy o byle probie zatrzymania, tylko probie zatrzymania uzbrojonego bandyty, niestety okolicznosci dzialaly na jego niekorzyszc

Data: 2009-07-03 11:27:45
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-07-03 09:19:39 +0200, "szerszen" <szerszen@tlen.pl> said:

[...]

Może kiedyś zadziałają i na Twoją niekorzyść. Tylko pamiętaj, bądź wtedy tfardy, przyjmij wszystko na klatę, porządek publiczny najważniejszy.

Data: 2009-07-03 12:05:19
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:h2kiuh$gvo$1inews.gazeta.pl...

Może kiedyś zadziałają i na Twoją niekorzyść. Tylko pamiętaj, bądź wtedy tfardy, przyjmij wszystko na klatę, porządek publiczny najważniejszy.

jak pisalem, jak sie zatrzymam, kasa rzecz nabyta a sa rzeczy ktorych nie kupisz, nawet jak jestes gates'em

Data: 2009-07-03 12:18:23
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-07-03 12:05:19 +0200, "szerszen" <szerszen@tlen.pl> said:

[...]

O ile np. nie będzie to sytuacja gdy owej kontroli nie zauważysz... Wierzę że Twoja rodzina dość łatwo by się pogodziła z takim faktem.

Data: 2009-07-03 13:06:13
Autor: newrom
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Fri, 3 Jul 2009 12:18:23 +0200, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl>
wrote:

O ile np. nie będzie to sytuacja gdy owej kontroli nie zauważysz... Wierzę że Twoja rodzina dość łatwo by się pogodziła z takim faktem.

sugerujesz ze w tym wypadku jej nie zauwazyl ?

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-07-03 13:20:11
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-07-03 13:06:13 +0200, newrom@spamcom.com said:

O ile np. nie będzie to sytuacja gdy owej kontroli nie zauważysz...
Wierzę że Twoja rodzina dość łatwo by się pogodziła z takim faktem.

sugerujesz ze w tym wypadku jej nie zauwazyl ?

Nie, sugeruję że myślenie "mnie nigdy nic złego nie spotka", przy policji chętnie sięgającej po broń (za czym niektórzy tu tęsknią), jest wybitną naiwnością. Gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą - a pechuncio dotyka nawet najbardziej praworządnych obywateli.

Data: 2009-07-03 14:28:44
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:h2kphb$dma$1inews.gazeta.pl...

Nie, sugeruję że myślenie "mnie nigdy nic złego nie spotka",

a czy ja cos takiego sugeruje?
od poczatku pisze ze jego dzialanie bylo dzialaniem z premedytacja, jestem wrecz przekonany ze bylo dzialaniem przemyslanym i zaplanowanym, bo trzebaby bylo byc totalnym debilem, aby miec nadzieje ze jezdzac bez prawka nie beda nas chcieli zatrzymac i nie myslec co sie wtedy zrobi, wiec zakladam, ze on nie byl takim debilem, ze zdawal sobie sprawe z konsekwencji wlasnych czynow i przemyslal co zrobi jak go beda chcieli skontrolowac,

zamiast sie zatrzymac, uciekal, takie sa fakty, reszta to nasze domniemania, zbiegi okolicznosci i pech

Data: 2009-06-30 17:42:06
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 16:59:48 +0200
Easy wrote:

[...]

Tak wiem, ale to było wyprodukowane specjalnie dla kol. szerszenia.
Nie zwracajcie na to większej uwagi.

Można poełnic bład, nikt nie jest doskonaly ale trzeba ponosci KONSEKWENCJE swojego błedu.. to sie zdaje nazywa byc dorosłym....

No właśnie niektórzy mają taki sposób 'im dalej wlas'(np. produkujesz
kolejne kłamstwo żeby wybrnąć z innego, tak samo tutaj chciał ucieć żeby
nie dostać tych pięciu stów).

A on wcale nie musiał być dorosły, bo to nie wiek świadczy o tym, ale
to pewnie wiesz...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-30 13:41:53
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomoœci news:h2cohs$eut$1news.onet.pl...
[...]
Nieumiejetne umiejscownienie blokady - na poboczu w cieniu drzew. Niepoinformowanie policjantow kogo maja kontrolowac. Brak lacznosci pomiedzy radiowozami. Wszystko masz w guglu.
No i najpowazniejszy - niewyszkolenie odpowiednie samych funkcjonariuszy.

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-30 14:05:10
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> napisał w wiadomości news:h2ctq3$h5n$1atlantis.news.neostrada.pl...

Niepoinformowanie policjantow kogo maja kontrolowac. Brak lacznosci pomiedzy radiowozami. Wszystko masz w guglu.

o ile mnie pamiec nie myli, to byli poinformowani i dlatego lwasnie chcieli jego skontrolowac, bo pech chcial, ze ci co napadli na bank ucieli motocyklem

Data: 2009-06-30 14:22:08
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h2cv1s$ams$1news.task.gda.pl...

[...]

No szukali CZ, i chyba mieli nawet film z kamery. No i chyba napad byl jakos tak pare godzin wczesniej niz postawienie blokad.

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-30 14:25:41
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> napisał w wiadomości news:h2d05i$mv2$1atlantis.news.neostrada.pl...

No szukali CZ, i chyba mieli nawet film z kamery. No i chyba napad byl jakos tak pare godzin wczesniej niz postawienie blokad.

jak rozumiem to jeszcze wg ciebie, obok strzelania powinni miec obowiazkowe zajecia z rozpoznawania z daleka motocykli w ruchu?

dostali prikaz kontrolowac jednoslady i sie do niego stosowali

Data: 2009-06-30 14:54:43
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h2d08b$cuo$1news.task.gda.pl...
dostali prikaz kontrolowac jednoslady i sie do niego stosowali
Z daleka?? Przeciez wg policjanta chlopak przejechal obok niego dwa razy :)
Zreszta jalowa dyskusja, bo policjant strzelajac ma wyzadzic jak najmniejsze szkody a nie napierdzielac ogniem ciaglym do kogos wobec kogo ma podejrzenia.
pozdr

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-30 17:02:26
Autor: Easy
Final sprawy sprzed 3 lat...

[...]

konia z rzedem temu, kto nie znajac sie na motocyklach ( nie kazdy przeciez musi) odrózni jednego nakeda od drugiego...
moją ospojlerowana zjawcie tez czesto brali za japonie tylko co to zmienia?

Data: 2009-06-30 17:52:26
Autor: Tytus z Fabryki
Final sprawy sprzed 3 lat...
Siemka
 "Easy"
***konia z rzedem temu, kto nie znajac sie na motocyklach...
CUT
.... moją ospojlerowana zjawcie tez czesto brali za japonie tylko co to zmienia?

A moja terefere za scigacza - raz nawet policjant tak ja nazwal.

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-30 20:49:48
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Easy" <easy@motocykle.nospam.org> napisał w wiadomości news:h2d9eb$pht$1news.dialog.net.pl...
konia z rzedem temu, kto nie znajac sie na motocyklach ( nie kazdy przeciez musi) odrózni jednego nakeda od drugiego...
moją ospojlerowana zjawcie tez czesto brali za japonie tylko co to zmienia?
Masz racje ale jesli blokada jest robiona _kilka godzin_ po napadzie to chyba mozna zrobic ksero zdjecia z kamery i rozeslac je nawet faksem na inne komisariaty?
Ta, wiem, za duzo csi ogladam. Bo jesli sprawcy uciekaliby bialym osobowym to co? Dolowali by wszystkich w bialych samochodach?

pozdr

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-30 22:29:00
Autor: Arni
Final sprawy sprzed 3 lat...
BartekGSXF pisze:

Masz racje ale jesli blokada jest robiona _kilka godzin_ po napadzie to chyba mozna zrobic ksero zdjecia z kamery i rozeslac je nawet faksem na inne komisariaty?

a to tak ciezko w ciagu tych kilku godzin ukrasc kolejny motocykl ?

Data: 2009-06-30 23:21:14
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Arni" <arni@NO.spam> napisał w wiadomości news:h2dsi8$r8v$2inews.gazeta.pl...
BartekGSXF pisze:

[...]

Albo auto, albo autobus, albo spierdzielac przez lasy na piechote.
Tylko po cholere po takim czasie szukac motocykla?

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-07-01 13:12:40
Autor: Arni
Final sprawy sprzed 3 lat...
BartekGSXF pisze:

a to tak ciezko w ciagu tych kilku godzin ukrasc kolejny motocykl ?
Albo auto, albo autobus, albo spierdzielac przez lasy na piechote.
Tylko po cholere po takim czasie szukac motocykla?

bo motocykl najprosciej ukrasc :)
takie dostali wytyczne to szukali motocykla.
a jak koles spieprzał to mogł byc to jakikolwiek inny przestepca wiec i jego pogonili

Data: 2009-07-01 14:37:16
Autor: Zefir
[OT] Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
Arni pisze:
BartekGSXF pisze:

[...]

Arni, sory, że tutaj, ale czytasz czasem prywatną pocztę?

--
Pzdr.
Zefir

Data: 2009-07-01 14:49:22
Autor: Arni
Zefir pisze:

Arni, sory, że tutaj, ale czytasz czasem prywatną pocztę?

tak, po południu podepne to co mam

Data: 2009-06-30 15:47:11
Autor: Marcin N
Final sprawy sprzed 3 lat...
Odnoszę wrażenie, że wielu w tym wštku tak broni motocyklisty, bo... sami także by się nie zatrzymali. Być może włos zaczyna im się jeżyć na głowie na myœl, że mogš zostać ostrzelani. W końcu to takie kozackie uciec przed policjš.

Tymczasem okazuje się, że ryzyko jest większe niż się wydawało, stšd bunt przeciwko akcji policji.

MN

Data: 2009-06-30 15:50:37
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomoœci news:h2d50u$hsh$1news.onet.pl...
[...]

Gwoli scislosci, nikt sie nie burzy przeciwko _policji_ tylko przeciw jej nieudolnosci.

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-30 12:15:31
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> napisał w wiadomości news:h2co90$48h$1atlantis.news.neostrada.pl...

Jakbys nie wiedzial to policjant strzelal chlopakowi w plecy, wiec raczej bezposredniego zagrozenia zycia policjanta nie bylo.

a w co mial mu strzelac w twarz?
i jakbys nie wiedzial to strzelal mu w nogi, pierwsza kule dostal w noge, dopiero druga w plecy, co przy fakcie ze strzelal z broni maszynowej, mozna uznac za strzelanie seria i odrzut broni, co oznacza ze strzelal aby zatrzymac a nie zabic

Data: 2009-06-30 12:26:05
Autor: Kefir
Final sprawy sprzed 3 lat...
Elou!
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote in message news:h2cok8$qt5$1news.task.gda.pl...

[...]

Przepraszam, moze glupi jezdem lecz kiedys pokazywali w telewizorze bron maszynowa i mowili ze ona potrafi takze strzelac pojednynczo. Moszliwe to? Jesli tak to skoncz, lub napisz moze gdzie pracujesz Ty lub Twoj tata bo mi cos pachnie "resortem".
Drugie: co za debil ciagnie seria na ulicy miasteczka wsrod ludzi - przypominam o rowerzystce poszkodowanej przy opkazji tego nieszczesnego zajscia.
Kolejne: biedni niedouczeni polcijanci z ostra bronia, usprawiedliwieni swoim niskim IQ i brakiem wyszkolenia. Czy lekarzowi ktory bedzie operowal Ci chore dzieckolub przyjedzie ratowac Cie w wypadku takze tak latwo wybaczysz te same braki?
Nie chce by jelopy byly panami mojego zycia i smierci. Wiem, z tym zyczeniem nie powinienem w ogole wyjezdzac na polskie drogi.
Czwarte: do obroncow biednego jelopa ktory "se poszczelal" i zabil innego glupka: nic nie napisze gdyz kazdorazowo klaisze ukladaja mi sie w cos bardzo brzydkiego.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660

Data: 2009-06-30 13:07:01
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:h2cp7u$gu8$1news.onet.pl...

Przepraszam, moze glupi jezdem lecz kiedys pokazywali w telewizorze bron maszynowa i mowili ze ona potrafi takze strzelac pojednynczo.

i o to wlasnie chodzi, ze wyrok nie jest za to ze uzyl broni, bo mial do tego prawo i uzyl jej zgodnie z procedura, wyrok jest dla policji za to, ze nie nauczyla go z tej broni porzadnie strzelac

Data: 2009-06-30 13:44:27
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-06-30 13:07:01 +0200, "szerszen" <szerszen@tlen.pl> said:

i o to wlasnie chodzi, ze wyrok nie jest za to ze uzyl broni, bo mial do tego prawo i uzyl jej zgodnie z procedura,

Większość osób mających pojęcie o sytuacjach w jakich można użyć broni ma odmienne zdanie, ale z solidarnością zawodową i "dobrem społecznym" ciężko wygrać.

Data: 2009-06-30 14:05:54
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:h2ctqr$7jf$1inews.gazeta.pl...

Większość osób mających pojęcie o sytuacjach w jakich można użyć broni ma odmienne zdanie, ale z solidarnością zawodową i "dobrem społecznym" ciężko wygrać.

i dlatego wiekszosc policje ma w dupie

Data: 2009-06-30 14:20:31
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-06-30 14:05:54 +0200, "szerszen" <szerszen@tlen.pl> said:

Większość osób mających pojęcie o sytuacjach w jakich można użyć broni ma odmienne zdanie, ale z solidarnością zawodową i "dobrem społecznym" ciężko wygrać.

i dlatego wiekszosc policje ma w dupie

Bardzo ciekawy tok rozumowania, ale chyba już nie chcę żebyś go tu objaśniał.

Data: 2009-06-30 13:11:03
Autor: Kuba \(aka cita\)
Final sprawy sprzed 3 lat...
Kefir wydusił z siebie te słowy:

(...)

bo to jest tak.
Jak bandyta ucieknie i policjanci nic nei zrobią - to ojojoj .. jaka ta policja zła, źle wyposażona, ma zwiazane ręce i w ogole tragedia

Jak bandyta (bo wtedy byl bandytą - mógł sie kurwa normalnie zatrzymać jak normalny człowiek) ucieka i strzelają .. to źle, bo mogli po nogach, moli nie strzelac, a w ogole to mogli isc na habmurgera .. skoro i tak nie mogą nic robic.

Debilizm

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-06-30 13:33:18
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 13:11:03 +0200
Kuba \(aka cita\) wrote:

[...]

Jaki !@# bandyta?

Rozróżniasz różnicę między przestępstwem a wykroczeniem?

Debilizm

No właśnie czytam...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-30 13:58:40
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090630133318.7372f019.sqeebinternet.community...

Rozróżniasz różnicę między przestępstwem a wykroczeniem?

a od kiedy to napasc na policjanta jest wykroczeniem?

kiedy nastapila nowelizacja kodeksu karnego?

Data: 2009-06-30 13:59:41
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 13:58:40 +0200
szerszen wrote:

> Rozróżniasz różnicę między przestępstwem a wykroczeniem?

a od kiedy to napasc na policjanta jest wykroczeniem?

kiedy nastapila nowelizacja kodeksu karnego?

Napaść na policjanta?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-30 14:06:18
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090630135941.675b59e8.sqeebinternet.community...

Napaść na policjanta?

widze ze nawet nie wiesz do konca o czym piszesz

Data: 2009-06-30 14:11:29
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 14:06:18 +0200
szerszen wrote:

> Napaść na policjanta?

widze ze nawet nie wiesz do konca o czym piszesz

No to mnie oświeć. Może coś mi umknęło. Nie pamiętam dokładnie
całego zajścia, ale o ile wiem to nikt tam na nikogo nie napadł
(poza jakimiś durniami na bank, ale pech chciał, że zastrzelili
nie tych co trzeba).

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-30 14:19:39
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090630141129.ed4fe05f.sqeebinternet.community...

No to mnie oświeć. Może coś mi umknęło.

umknal ci fakt, ze koles pokonal blokade ruszajac na policjanta na sluzbie, a to oznacza ze dokonal na niego napasi, proby przejechania, kk paragraf 223 o ile mnie pamiec nie myli

Data: 2009-06-30 14:22:39
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 14:19:39 +0200
szerszen wrote:

> [...]

umknal ci fakt, ze koles pokonal blokade ruszajac na policjanta na sluzbie, a to oznacza ze dokonal na niego napasi, proby przejechania, kk paragraf 223 o ile mnie pamiec nie myli

Hym...

On Tue, 30 Jun 2009 14:15:45 +0200
BartekGSXF wrote:

Tylko tam nie bylo "blokady", policjanci stali z boku drogi a auto stalo w cieniu. Pewnie, policjant wyskoczyl w ostatniej chwili.

Pewnie masz rację.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-30 14:27:00
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090630142239.8b77abb2.sqeebinternet.community...

Pewnie masz rację.

i co samotnego czlowieka na ulicy nie mozna usilowac przejechac?

Data: 2009-06-30 15:14:59
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-06-30 14:27:00 +0200, "szerszen" <szerszen@tlen.pl> said:

Pewnie masz rację.

i co samotnego czlowieka na ulicy nie mozna usilowac przejechac?

Zwłaszcza gdy jest on później jedynym żywym świadkiem...

Data: 2009-06-30 15:27:26
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:h2d34j$6bf$1inews.gazeta.pl...

Zwłaszcza gdy jest on później jedynym żywym świadkiem...

nie jedynym

Data: 2009-06-30 15:36:37
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-06-30 15:27:26 +0200, "szerszen" <szerszen@tlen.pl> said:

Zwłaszcza gdy jest on później jedynym żywym świadkiem...

nie jedynym

AFAIR tylko on widział, że motocyklista chciał go przejechać, nikt inny nie potwierdził tej wersji.

Data: 2009-06-30 15:40:15
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 15:36:37 +0200

On 2009-06-30 15:27:26 +0200, "szerszen" <szerszen@tlen.pl> said:

AFAIR tylko on widział, że motocyklista chciał go przejechać, nikt inny nie potwierdził tej wersji.

Ale on miał tak w kapowniku napisane i to jest święte.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-30 15:45:21
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:h2d4d5$ftu$3inews.gazeta.pl...

AFAIR tylko on widział, że motocyklista chciał go przejechać, nikt inny nie potwierdził tej wersji.

smiem watpic, biorac pod uwage kilka art. jakie przed chwila przeczytalem, w jednym z nich stalo, ze nie zatrzymal sie do kontroli, uciekl goniacemu go radiowozowi i usilowal przejecha policjanta na blokadzie ktory otworzyl ogien

Data: 2009-06-30 16:02:49
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-06-30 15:45:21 +0200, "szerszen" <szerszen@tlen.pl> said:

[...]

No i? Dziennikarze wyczytali to w szklanej kuli, czy może było to oficjalne stanowisko komendy - który scenariusz jest bardziej prawdopodobny?

Data: 2009-06-30 16:06:38
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:h2d5u9$mlo$1inews.gazeta.pl...

No i? Dziennikarze wyczytali to w szklanej kuli, czy może było to oficjalne stanowisko komendy - który scenariusz jest bardziej prawdopodobny?

wszystkie informacje jakimi sie tu poslugujemy, niezaleznie od tego co o tym sadzimy sa w mniejszym lub wiekszym stopmniu przetworzone przez dziennikarzy, pewno jest tylko jedno, jakby sie zatrzymal to by zyl

Data: 2009-06-30 16:34:23
Autor: Kefir
Final sprawy sprzed 3 lat...
Elou!
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote in message news:h2d65j$o79$1news.task.gda.pl...

[...]

Amen. Zycia nic nie wroci, wazne by szeryfowie wyciagneli wnioski.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660

Data: 2009-06-30 17:03:25
Autor: Jacot
Final sprawy sprzed 3 lat...
"Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:

Amen. Zycia nic nie wroci, wazne by szeryfowie wyciagneli wnioski.

I nie tylko szeryfowie... Alisci poniewaz ten temat wciaz nie traci
zywotnosci i tylko argumentacje z biegiem czasu coraz slabsze, na to
drugie trudno liczyc. Raczej na powtorki. Chyba ze jednak cos z tego w
mysl zapadnie i w razie czego zadziala a to tutaj to tylko tak...
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-06-30 13:21:09
Autor: newrom
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 12:26:05 +0200, "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl>
wrote:

Przepraszam, moze glupi jezdem lecz kiedys pokazywali w telewizorze bron maszynowa i mowili ze ona potrafi takze strzelac pojednynczo. Moszliwe to?

Po to sie uzywa broni maszynowej zeby nie strzelac pojedynczo, seria
latwiej trafic. A strzela sie po to zeby trafic i
zatrzymac/unieszkodliwic.

lub napisz moze gdzie pracujesz Ty lub Twoj tata bo mi cos pachnie "resortem".

A fe.

Drugie: co za debil ciagnie seria na ulicy miasteczka wsrod ludzi - przypominam o rowerzystce poszkodowanej przy opkazji tego nieszczesnego zajscia.

Nie dostala kulki jesli mnie pamiec nie myli.

Czy lekarzowi ktory bedzie operowal Ci chore dzieckolub

Sprawdzic czy nie ksionc!

Czwarte: do obroncow biednego jelopa ktory "se poszczelal" i zabil innego glupka: nic nie napisze gdyz kazdorazowo klaisze ukladaja mi sie w cos bardzo brzydkiego.

Pisz smialo, cos bardzo przydkiego napisales juz w 2 cycowanym
przezmua akapicie, gorzej nie bedzie.

pozdr
newrom

Data: 2009-06-30 13:48:02
Autor: Kefir
Final sprawy sprzed 3 lat...
wrote:

[...]

W miescie, z ludzmi dookola? Romciu, jak widac, nikt z Twych bliskich nie dostal wiorem tam gdzie drwa sie rabalo. Mozna to wszak zastapic odrobina wyobrazni ktorej zabraklo "im". Ciebie nie podejrzewalem

[...]

To fakt. Taki sam jak to ze jesli mnie pamiec nie myli, szczeniak dostal czape ze probe ucieczki przed kontrola drogowa.

Czy lekarzowi ktory bedzie operowal Ci chore dzieckolub

Sprawdzic czy nie ksionc!

Przyda sie: skoro garsciami siejemy milosc i wybaczenie dla glupoty panoszacej sie na pograniczu zycia i smierci to czas uniewinnic lekrzy szykanowanych za operowanie w stanie wskazujacym lub usuwajacych nie te nerke, a co se zalowac. Tych co bekneli tak za duzo znow nie ma... Oj, cos mie pod ziobrem dzgnelo.

Ciekawe ze do bandytow jakos tak strach dzielnym polucjantom strzelac, do bezbronnych latwiej chyba sie celuje.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660

Data: 2009-06-30 14:08:16
Autor: szerszen
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:h2cu1i$ukq$1news.onet.pl...

Ciekawe ze do bandytow jakos tak strach dzielnym polucjantom strzelac, do bezbronnych latwiej chyba sie celuje.

przeciez strzelali, w dodatku mieli uzasadnione podejrzenie, ze posiada bron

Data: 2009-06-30 15:00:55
Autor: newrom
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 13:48:02 +0200, "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl>
wrote:

W miescie, z ludzmi dookola?

Kefciu, gdyby za nim (na lini strzalu) stla wycieczka szkolna, to by
raczej nie strzelil. Nie tylko seria. Znaczy strzal byl czysty, ludzie
dookola nie zostali ranni.

Ciebie nie podejrzewalem

Zalezy o co, bo jesli chodzi o strzelanie to bym Cie mocno zawiodl.

To fakt. Taki sam jak to ze jesli mnie pamiec nie myli, szczeniak dostal czape ze probe ucieczki przed kontrola drogowa.

Wypadki chodza po ludziach, ten wydarzyl sie na zyczenie szczeniaka.

panoszacej sie na pograniczu zycia i smierci to czas uniewinnic lekrzy szykanowanych za operowanie w stanie wskazujacym

To ten policjant na sluzbie byl najebany /

lub usuwajacych nie te nerke

raczej postulujesz karanie lekarzy ktorzy rozpoczeli operacje i
pacjent im zmarl bo sie nacpal tuz przed zabiegiem.

Ciekawe ze do bandytow jakos tak strach dzielnym polucjantom strzelac, do bezbronnych latwiej chyba sie celuje.

Jasne ze latwiej, pisal juz ktos na ten temat.
A bandyta to wiesz, tez czlowiek, moze chce zerwac z przestepcza
dzialalnoscia tylko nie moze dac sie zlapac bo przeciez go wsadza, a
wtedy z poprawy nicie. Wiec wycina sobie droge do wolnosci, ale nie
wolno do niego strzelic bo on sie jeszcze moze zmienic!
Nie mowiac ze moze dzieci malotelnie i jakzetotak do czlowieka
strzelac, policja nie jest od osadzania i wykonywania wyrokow smieci!

PS. tak mi sie przypomnialo:
Some people say that I'm a bad guy  They may be right, they may be right! But its not as if I dont try
I just fuck up!
Try as I might.

pozdr
newrom

Data: 2009-06-30 14:01:38
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał w wiadomości news:qtsj45t8s0jo7k1nos5ha4bcbgqs67ude84ax.com...
Po to sie uzywa broni maszynowej zeby nie strzelac pojedynczo, seria
latwiej trafic. A strzela sie po to zeby trafic i
zatrzymac/unieszkodliwic.
No w sumie mogli postawic tam ckm, nie? Wiecej pociskow, latwiej trafic i zatrzymac.
Ale to dosc radykalny sposob na zatrzymanie.

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-30 14:04:06
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 14:01:38 +0200
BartekGSXF wrote:

> [...]
No w sumie mogli postawic tam ckm, nie? Wiecej pociskow, latwiej trafic i zatrzymac.
Ale to dosc radykalny sposob na zatrzymanie.

Ale za to jaki skuteczny.

Taśma amunicji na jednego zatrzymanego motocykliste.

A rozrzut... większy jak drzwi od stodoły.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-30 14:09:15
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090630140406.935eaa6d.sqeebinternet.community...
Ale za to jaki skuteczny.
Taśma amunicji na jednego zatrzymanego motocykliste.
A rozrzut... większy jak drzwi od stodoły.
No i dobrze! Pelno przeciez jest potencjalnych przestepcow, nie?

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-30 14:11:55
Autor: newrom
Final sprawy sprzed 3 lat...
<bartek.kacprzak@gamil.com> wrote:

No w sumie mogli postawic tam ckm, nie?

Nie.
Ale to dosc radykalny sposob na zatrzymanie.

A wystarczylo zwolnic, przyjac na klate 350 czy 450zl mandatu i
zadzwonic po kolege z prawkiem zeby odtransportowal motor do domu.

pozdr
newrom

Data: 2009-06-30 14:49:39
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Final sprawy sprzed 3 lat...
newrom@spamcom.com napisał(a):
zadzwonic po kolege z prawkiem zeby odtransportowal motor do domu.

a moze nie mial telefonu przy sobie??

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-06-30 15:37:40
Autor: Sqeeb
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 14:49:39 +0200
Kamil Nowak 'Amil' wrote:

newrom@spamcom.com napisał(a):
> zadzwonic po kolege z prawkiem zeby odtransportowal motor do domu.

a moze nie mial telefonu przy sobie??

Sugerujesz, że pędził do domu bo zostawił telefon na gazie?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-30 14:52:27
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał w wiadomości news:q10k455p47s3mqqh6ms8vjn63qjt13ku6b4ax.com...
On Tue, 30 Jun 2009 14:01:38 +0200, "BartekGSXF"
<bartek.kacprzak@gamil.com> wrote:

No w sumie mogli postawic tam ckm, nie?

Nie.
Dlaczego nie, spelnia przeciez Twoje wymagania. Strzela seria, latwo z niego trafic, postrzelony na pewno sie zatrzyma.

Ale to dosc radykalny sposob na zatrzymanie.

A wystarczylo zwolnic, przyjac na klate 350 czy 450zl mandatu i
zadzwonic po kolege z prawkiem zeby odtransportowal motor do domu.
Pewnie, ze tak. Ale my tu nie o tym, ze glupio zrobil, tylko o tym , ze policjant glupio zrobil.

pozdr

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-30 15:08:30
Autor: newrom
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 14:52:27 +0200, "BartekGSXF"
<bartek.kacprzak@gamil.com> wrote:

Dlaczego nie, spelnia przeciez Twoje wymagania.

Bzdurzysz

Strzela seria

Dzialko P-Lot tez strzela seria i tez nie jest uzywane jako bron
policyjna. Zastanow sie dlaczego.

, latwo z niego trafic,

Probowales ? :)

Pewnie, ze tak. Ale my tu nie o tym, ze glupio zrobil, tylko o tym , ze policjant glupio zrobil.

Policaj zrobil jak powinien, moze jakby duzo cwiczyl to by celniej
strzelil, ale niekoniecznie. wypadki sie zdarzaja.

pozdr
newrom

Data: 2009-06-30 15:28:09
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał w wiadomości news:q43k459n3mlicg6isgndkoroiprqfqdpfs4ax.com...
On Tue, 30 Jun 2009 14:52:27 +0200, "BartekGSXF"
<bartek.kacprzak@gamil.com> wrote:

Dlaczego nie, spelnia przeciez Twoje wymagania.

Bzdurzysz
Gdzie tam, odnioslem sie tylko do tego co sam napisales.
Ale jak mowili swiadkowie "slychac bylo" 10 strzalow, to skoros praktyk, powiedz ile czasu zajmie niewprawnemu strzelcowi wystrzelenie pojedynczych pociskow w ilosci 7 sztuk i jak daleko moze byc w tym czasie motocykl.
Zakladamy, ze strzelec dokladnie mierzy, zeby nie trafic kogos innego.
Mnie wychodzi, ze to trwa dosc dlugo. A jak trwa dlugo to taki motor to juz jest calkiem daleko i wtedy to juz ciezko go trafic.

Strzela seria

Dzialko P-Lot tez strzela seria i tez nie jest uzywane jako bron
policyjna. Zastanow sie dlaczego.
Ja to wiem, tylko po co policjantowi bron ustawiona na ogien ciagly?

Probowales ? :)
Nie mialem szczescia, ale caly czas pije do sensu uzytkowania broni maszynowej przez zle wyszkolona policje.

Policaj zrobil jak powinien, moze jakby duzo cwiczyl to by celniej
strzelil, ale niekoniecznie. wypadki sie zdarzaja.
No to tu sie rozmijamy zupelnie. Ale w tiwi widzialem jak jednego takiego gonili i on w kukurydze wjechal.
I przezyl. No i drugi tez do rowu, wiec chyba mozna nie.
Zreszta jakby nie patrzec to strzelanie z peemu w miescie nie jest rozsadne.

w naszej tv

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-30 20:45:33
Autor: newrom
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 15:28:09 +0200, "BartekGSXF"
<bartek.kacprzak@gamil.com> wrote:

Ale jak mowili swiadkowie "slychac bylo" 10 strzalow, to skoros praktyk, powiedz ile czasu zajmie niewprawnemu strzelcowi wystrzelenie pojedynczych

czemu pojedynczych ?

pociskow w ilosci 7 sztuk i jak daleko moze byc w tym czasie motocykl.

W zaleznosci od broni, 7 szt to z pol sekundy ogniem ciaglym. A zeby
strzelac krotkimi seriami  (powiedzmy po 3-4 kule) to trza miec
doswiadczenie i praktyke, czego mu RP nie  zapewnila.

Zakladamy, ze strzelec dokladnie mierzy, zeby nie trafic kogos innego.

Jesli mial wyjeta bron to jakas sekunde, moze dwie na zlozenie i
celowanie.

Mnie wychodzi, ze to trwa dosc dlugo. A jak trwa dlugo to taki motor to juz jest calkiem daleko i wtedy to juz ciezko go trafic.

Dlatego pewnie nie trafil go z kolo tylko w lydke i plecy.

Ja to wiem, tylko po co policjantowi bron ustawiona na ogien ciagly?

Nie wiem jak w tej broni ktora mial sie przestawia tryb ognia, w
kalaszu masz jedna wajche do zabezpieczania i zmiany trybu ognia.

Nie mialem szczescia, ale caly czas pije do sensu uzytkowania broni maszynowej przez zle wyszkolona policje.

Szkolen w jezdzeniu samochodomi tez nie maja to wypadaloby im je
zabrac.

I przezyl. No i drugi tez do rowu, wiec chyba mozna nie.

Czasem mozna, czasem nie. Tym razem gosc uciekl radiowozom co go
gonily i zaczal jechac nazad w strone policjanta.

Zreszta jakby nie patrzec to strzelanie z peemu w miescie nie jest rozsadne.

Owszem, ale zdecydowanie bardziej nierozsadne byloby puszczenie luzem
typa podejzewanego o napad z uzyciem broni.

pozdr
newrom

Data: 2009-06-30 21:03:41
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał w wiadomości news:5mmk45d043p0btujsbdlq52agm0i6pcuja4ax.com...
[...]

Bo policjant zeznawal, ze oddawal pojedyncze strzaly.

[...]

Wlasnie i ponadto jesli trzymac sie jego zeznaniom to oddawal pojedyncze strzaly. Jesli wg Ciebie sekunde zajelo mu zlozenie sie do strzalu a pozniej po 2 sekundy na przycelowanie, to robi sie ile? Po oddaniu przedostatniego to juz jest 14 sek plus 2 na zlozenie, Po 16 sek to motor juz jest kurewsko daleko. Policzcie dokladnie jak daleko. Trafil bys?
Zakladamy, ze strzelec dokladnie mierzy, zeby nie trafic kogos innego.

Jesli mial wyjeta bron to jakas sekunde, moze dwie na zlozenie i
celowanie.
Wlasnie jw.

Dlatego pewnie nie trafil go z kolo tylko w lydke i plecy.
A po takim czasie IMO nawet nie powinien probowac. Jesli byly tam radiowozy to powinni go po prostu scigac.

Ja to wiem, tylko po co policjantowi bron ustawiona na ogien ciagly?

Nie wiem jak w tej broni ktora mial sie przestawia tryb ognia, w
kalaszu masz jedna wajche do zabezpieczania i zmiany trybu ognia.
No i szczescie, ze nie wywali 30 naboi w panice.

Czasem mozna, czasem nie. Tym razem gosc uciekl radiowozom co go
gonily i zaczal jechac nazad w strone policjanta.
No ale to byla oblawa na groznych bandytow. Zakladasz, ze nie bylo innych policjantow w poblizu? To tamci na blokadzie mieli szczescie, ze nie trafili na prawdziwych.

Zreszta jakby nie patrzec to strzelanie z peemu w miescie nie jest rozsadne.

Owszem, ale zdecydowanie bardziej nierozsadne byloby puszczenie luzem
typa podejzewanego o napad z uzyciem broni.
Nikt nie mowi o puszczaniu. Policja powinna miec inne srodki na lapanie bandytow niz strzelanie do nich od razu.

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-30 22:13:50
Autor: newrom
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 21:03:41 +0200, "BartekGSXF"
<bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

Bo policjant zeznawal, ze oddawal pojedyncze strzaly.

aha.

[...]

Nie, 1 sekunda na zlozenie i ta sama, albo dodatkowo jedna na
wymierzenie i oddanie strzalu. Mysle ze pojedynczo moznaby zrobic 2-3
kule na sekunde, ale za malo strzelalem z broni krotkiej zeby byc
pewnym.

Trafil bys?

Jasne, rykoszetem w wentylek, zeby mu za szybko powietrze nie ucieklo
bo by se jeszcze krzywde mogl zrobic ;)
Wezze sie zastanow jaka celnosc moze miec bron typu pistolet przy
drzeniu reki, odrzucie, nerwach i dystansie nawet kilkudziesieciu
metrow. Przelicz dystans o jaki przesunie sie punkt trafienia gdy bron
zostanie przesunieta o powiedzmy 2-3stopnie.
Trafienia w opone to sie tylko na amerykanskich filmach udaja, o ile
uciekajacy jest zly, a film sie akurat konczy.

A po takim czasie IMO nawet nie powinien probowac.

No w sumie powinien strzelac jak na niego jechal.

No ale to byla oblawa na groznych bandytow. Zakladasz, ze nie bylo innych policjantow w poblizu?

Byli, pojechali za motocyklista i jeszcze nie wrocili.
Mial isc na ponczka i poczekac na kolegow ? Przebudz sie, to
miasteczko to nie telewizyjne sanfransisko w ktorym na komunikat 'kod
pincet, uciekajacy charlej' zjezdza sie 100 radiowozow (z czego polowe
sie rozwala), tylko nasz przasna rzeczywistosc ze sa 3 radiowozy na
kilka wsi.

To tamci na blokadzie mieli szczescie, ze nie trafili na prawdziwych.

Poza tym jednym ktory strzelal.

Nikt nie mowi o puszczaniu.

aha

Policja powinna miec inne srodki na lapanie bandytow niz strzelanie do nich od razu.

Oczywiscie ze powinna, zaproponuj cos. Realnego.

Data: 2009-06-30 23:13:11
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-06-30 22:13:50 +0200, newrom@spamcom.com said:

[...]

Na złożenie, odbezpieczenie itepe założyłbym przynajmniej ze 2, raczej 3-4. Z pistoletu da się strzelić w ciągu około 1 sekundy, wyciągając go uprzednio z kabury i waląc po lufie do nieodległego celu (tak naprawdę nawet poniżej 1 sekundy, ale to już trzeba sporo poćwiczyć) - tylko to w sterylnych warunkach na strzelnicy, z ułożonym planem, bez efektu zaskoczenia itepe.

Mysle ze pojedynczo moznaby zrobic 2-3
kule na sekunde,

Da się, ale to trzeba być prawdziwym masta-fajta. 1-1,5 strzału na sekundę będzie bliżej rzeczywistości.

[...]

I m.in. dlatego ja będę dalej się upierał, że nie powinien strzelać - trafienie w oponę miało nikłe szanse powodzenia.

Data: 2009-06-30 23:18:23
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał w wiadomości news:g8rk45pq54is8s8mu2532iqccqmk4n64qi4ax.com...
[...]
Jak sobie to probuje wyobrazic to za cholere nie moge. Jak w sekunde mozna zlozyc sie do strzalu jak chwilke wczesniej trzeba uskakiwac przed proba rozjechania.

[...]

No wlasnie o tym samym mowie, nie bylo szansy strzelic tak zeby uciekajacego zatrzymac strzalem w opone. Tylko w takim razie policjant strzelal? Jesli w nerwach bo mu motocyklista uciekal to juz nie powinien pracowac w policji a juz na pewno nie powinien stosowac linii obrony " bo mu motocyklista bezposrednio zagrazal".

A po takim czasie IMO nawet nie powinien probowac.

No w sumie powinien strzelac jak na niego jechal.
Jesli chcial zatrzymac groznego bandyte to powinien wlasnie strzelic kiedy tamten mial szanse widziec, ze to nie przelewki.

[...]
Aha, dobrze, ze o tym wspomniales. W takim razie po kij takie dzialenie policji. Robic blokade jednym radiowozem na kilka wsi.

Policja powinna miec inne srodki na lapanie bandytow niz strzelanie do nich od razu.

Oczywiscie ze powinna, zaproponuj cos. Realnego.
Dobra. Pamietasz jak postrzelili jednego chlopaka w aucie? Tam tez byla podobna sytuacja. Bilans byl  taki, jeden trup i jeden na wozku. Pamietam tez jak kiedys strzelali do jakiegos biznesmena bo mial auto podobne do jakiegos gangstera. :)
Ja nie jestem od tego zeby wymyslac co policja ma robic, bo od tego jest KGP i ustawodawca.
Ja jestem ojcem dwojki dzieciakow i teraz zastanawiam sie co zrobie jak bede jechal z rodzina nad morze. A poniewaz jezdzimy w nocy to kiedy na droge wyskoczy mi koles ubrany na czarno albo po cywilnemu to mam sie zatrzymac czy jechac dalej bo ryzyko kulki bedzie tak samo realne w obu przypadkach. Jesli blokada bedzie ustawiona tak samo profesjonalnie.

pozdr

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-07-01 00:08:05
Autor: newrom
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 23:18:23 +0200, "BartekGSXF"
<bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

Jak sobie to probuje wyobrazic to za cholere nie moge. Jak w sekunde mozna zlozyc sie do strzalu jak chwilke wczesniej trzeba uskakiwac przed proba rozjechania.

Ile zajmuje Ci zlozenie sie do strzalu, bo o tym pisalem. Czyli od
chwili gdy masz juz bron w rece? Ile potrzebujesz czasu zeby odzyskac
rownowage po odskoczeniu ?

No wlasnie o tym samym mowie, nie bylo szansy strzelic tak zeby uciekajacego zatrzymac strzalem w opone. Tylko w takim razie policjant strzelal?

Zeby go zatrzymac, wyrzadzajac MOZLIWIE MALE szkody. W opone bylo
ciezko trafic, w opone+motocykl+nogi sporo wieksze. A umrzec mozna i
od postrzalu w noge.

Jesli w nerwach bo mu motocyklista uciekal to juz nie powinien pracowac w policji a juz na pewno nie powinien stosowac linii obrony " bo mu motocyklista bezposrednio zagrazal".

gdyby sad sie zgodzil z Twoja argumentacja to policjant by poszedl
siedziec.

Jesli chcial zatrzymac groznego bandyte to powinien wlasnie strzelic kiedy tamten mial szanse widziec, ze to nie przelewki.

I dasz se jaja uciac ze w takiej sytuacji nie pisalbys ze on chcial
tylko dynamicznie podjechac i oddac sie w rece prawa ?

Aha, dobrze, ze o tym wspomniales. W takim razie po kij takie dzialenie policji. Robic blokade jednym radiowozem na kilka wsi.

Zeby Grzybol przestal bluzgac ze dupy nie ruszaja jak cos sie dzieje.
Czy jednak nie i powinni zjesc ponczka z dziurkom zamiast szukac
bandytow ?

Ja nie jestem od tego zeby wymyslac co policja ma robic, bo od tego jest KGP i ustawodawca.

Wiec nie jestes rowniez od tego by krytykowac dzialania policji, od
tego jest pion wewnetrzny i sady.

[...]

Za miastem ? Zatrzymanie bez radiowozu ? W nocy ? Przez gline w
cywilkach? To aby na pewno jest legalne ? Bo cos mi sie kolebie ze nie
bardzo, ale nie chce mi sie szukac.

Data: 2009-07-01 11:08:44
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-07-01 00:08:05 +0200, newrom@spamcom.com said:

[...]

Chwilę to zajmuje. Glauberyta zazwyczaj się nosi na pasku (przez ramię, plecy, na brzuchu - jak komu wygodnie). Mógł mieć złożoną kolbę, mógł mieć rozłożoną - nie wykoncypujemy dokładnego czasu złożenia, bo jest na to zdecydowanie za mało danych. Paradoksalnie przy klamce w kaburze jest dużo łatwiej.

[...]

Nie było sądu nad policjantem. Sprawa nie wyszła z prokuratury.

Za miastem ? Zatrzymanie bez radiowozu ? W nocy ? Przez gline w
cywilkach? To aby na pewno jest legalne ? Bo cos mi sie kolebie ze nie
bardzo, ale nie chce mi sie szukac.

W PoRDzie jest AFAIK że w nocy poza zabudowanym mają być umundurowani i (bodaj) w oznaczonym radiowozie. Ale też misie nie chce szukać.

Data: 2009-06-30 23:16:25
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-06-30 21:03:41 +0200, "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> said:

[...]

Wyliczenia zupełnie od czapy. Składasz się, wchodzisz przyrządami w pole celowania, kolejne strzały po pierwszym wymagają tylko szybkich korekt i oddaje się znacznie szybciej - to nie strzelectwo sportowe w stylu olimpijskim, gdzie do każdego strzału składa się osobno.

Data: 2009-06-30 23:45:46
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:h2dvb9$ecf$1inews.gazeta.pl...
[...]
Ale tu mowimy raczej o precyzyjnym strzelaniu. Po lufie nie mozna bo cel maly trzeba sie od nowa zgrac z przyrzadami. BO inaczej to bardziej przypominac bedzie waleni na oslep.
Jak dla mnie nie ma bata zeby udalo mu sie trafic celowo w tego chlopaka. Bardziej do mnie przemawia wersja swiadkow, ze pociagnal seria w kierunku motocykla. Tym bardziej, ze dziurawil elewacje.
Nie powinien byl w ogole celowac i strzelac do uciekajacego motocyklisty z tylu, jak chcial go zatrzymac mogl wymachiwac bronia kiedy ten nadjezdzal.

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-07-01 11:18:23
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-06-30 23:45:46 +0200, "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> said:

[...]

W Glauberycie po lufie? Bez sensu. Zresztą przyrządy celownicze ma takie sobie, wogóle nie jest to IMHO zbyt udana broń. I nigdy nie była tworzona do precyzyjnego strzelania.

 trzeba sie od nowa zgrac z przyrzadami. BO inaczej to bardziej
przypominac bedzie waleni na oslep.

Przy ogniu pojedyńczym zajmuje to znacznie krócej, niż sobie wyliczyłeś.

Jak dla mnie nie ma bata zeby udalo mu sie trafic celowo w tego chlopaka.

Wiesz jaki ma rozrzut broń pokroju Glauberyta na dystansie 50 m? Bedzie z pół metra. A przypominam, że rozrzut broni czy amunicji bada się w imadle.

Nie powinien byl w ogole celowac i strzelac do uciekajacego motocyklisty z
tylu, jak chcial go zatrzymac mogl wymachiwac bronia kiedy ten nadjezdzal.

Z tym się zgadzam.

Data: 2009-07-01 12:59:38
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:h2f9kv$stj$1inews.gazeta.pl...

W Glauberycie po lufie? Bez sensu. Zresztą przyrządy celownicze ma takie sobie, wogóle nie jest to IMHO zbyt udana broń. I nigdy nie była tworzona do precyzyjnego strzelania.
I dla mnie to jest sedno, policjant podjal decyzje strzelania zupelnie bezsensu. Mozna powiedziec, ze instynktowna. IMO zrobil zle, ale to juz jest kwestia zlego wyszkolenia.

Przy ogniu pojedyńczym zajmuje to znacznie krócej, niż sobie wyliczyłeś.
A jak wtedy z celnoscia? Bo przeciez nawet przy strzale pojedynczym wystepuje cos takiego jak odrzut, zeby pozniej trafic w cel trzeba sie jednak do niego przycelowac. A jak twierdzi policja tamten celowal w opone. No jakos trudno mi sobie wyobrazic malo wprawnego strzelca walacego ogniem pojedynczym w dziesiec sek i jeszcze dokladnie mierzacego.

Wiesz jaki ma rozrzut broń pokroju Glauberyta na dystansie 50 m? Bedzie z pół metra. A przypominam, że rozrzut broni czy amunicji bada się w imadle.
Nie wiem ale zdaje sobie sprawe.
Caly czas daze do tego, ze decyzja o strzelaniu byla bledna i policjant powinen poniesc konsekwencje.

Nie powinien byl w ogole celowac i strzelac do uciekajacego motocyklisty z
tylu, jak chcial go zatrzymac mogl wymachiwac bronia kiedy ten nadjezdzal.

Z tym się zgadzam.
Wlasnie.

pozdr

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-07-01 14:18:13
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-07-01 12:59:38 +0200, "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> said:

Przy ogniu pojedyńczym zajmuje to znacznie krócej, niż sobie wyliczyłeś.
A jak wtedy z celnoscia?

A o jakim strzelcu mówimy? Może być bardzo dobrze, może być źle.

 Bo przeciez nawet przy strzale pojedynczym
wystepuje cos takiego jak odrzut, zeby pozniej trafic w cel trzeba sie
jednak do niego przycelowac.

To nieistotne. Osoby, nie potrafiące dobrze celować często waląc raz za razem mogą mieć lepszą  celność (skupienie), niż z osobnym, długim celowaniem przed każdym strzałem - występuje zjawisko "wstrzeliwania" się w cel (dotyczy to również doświadczonych strzelców, ale na nieco innym poziomie). Tymbardziej, że pierwsze strzały są często "zerwane" (w dole, najczęściej po lewej).

Data: 2009-07-01 14:22:38
Autor: newrom
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Wed, 1 Jul 2009 14:18:13 +0200, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl>
wrote:

A o jakim strzelcu mówimy?

I o jakim bogu, bo to oni kule nosza.

pozdr
newrom

Data: 2009-06-30 17:10:38
Autor: Easy
Final sprawy sprzed 3 lat...

[...]

Tylko widzisz, chyba nie w naszym swiecie...
jakos z tego co czytam to niewielu jest takim kozakiem zeby sie zatrzymac i przyjac na klate ( nota bene własna głupote) kare...
trendy jest obrzucac Policje gównem i pochwalac zachowanie na calym swiecie przyjete za karalne... Krew mnie zalewa jak widze ilu ludków wokół mnie nie ma PJ.... i jak kozacza ze sie nie zatrzymali i ze trzysta na gumie....
nie wiem,mnie sprawia przyjemnosc jezdzenie na motocyklu a nie sranie po gaciach na widok kazdego radiowozu... moze dlatego mam tak mało kontroli ze sie ich po prostu nie boje.??

Data: 2009-06-30 20:48:36
Autor: newrom
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 17:10:38 +0200, "Easy" <easy@motocykle.nospam.org>
wrote:

Tylko widzisz, chyba nie w naszym swiecie...

Pokazac Ci mandat na 200tys zl co go dostalem za jazde bez prawka
(chociaz na nim mi policjant napisal ze za brak swiatel) ? :)
Mialem 18 lat i to byla dla mnie gora kasy :(

pozdr
newrom

Data: 2009-06-30 15:42:04
Autor: masti
Final sprawy sprzed 3 lat...
Dnia pięknego Tue, 30 Jun 2009 13:21:09 +0200, osobnik zwany newrom
wystukał:

wrote:

[...]

ale mówisz z doświadczenia czy tak ci się wydaje?
Bo takich co potrafią trafić serią w cel to się dłuugo szkoli.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-06-30 20:22:14
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat...
On 2009-06-30 17:42:04 +0200, masti <gone@to.hell> said:

[...]

_całą_ serią i owszem. 1-3 na 30 naboji - 5 minut wystarczy.

Data: 2009-06-30 19:22:16
Autor: masti
Final sprawy sprzed 3 lat...
Dnia pięknego Tue, 30 Jun 2009 20:22:14 +0200, osobnik zwany de Fresz
wystukał:

On 2009-06-30 17:42:04 +0200, masti <gone@to.hell> said:

[...]

serią nie potrójnym :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-06-30 20:50:15
Autor: newrom
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 15:42:04 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

ale mówisz z doświadczenia czy tak ci się wydaje?

troche strzelalem, jakies 18 miesiecy ;)

Bo takich co potrafią trafić serią w cel to się dłuugo szkoli.

No, ale jak sie nie ma celuje do Rambo albo Terminatora to wystarczy
trafic jednym pociskiem z serii.

pozdr
newrom

Data: 2009-06-30 19:32:16
Autor: masti
Final sprawy sprzed 3 lat...
Dnia pięknego Tue, 30 Jun 2009 20:50:15 +0200, osobnik zwany newrom
wystukał:

On Tue, 30 Jun 2009 15:42:04 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

ale mówisz z doświadczenia czy tak ci się wydaje?

troche strzelalem, jakies 18 miesiecy ;)

i ile trafiałeś serią?

Bo takich co potrafią trafić serią w cel to się dłuugo szkoli.

No, ale jak sie nie ma celuje do Rambo albo Terminatora to wystarczy
trafic jednym pociskiem z serii.

mĂłwisz o tym co idzie panu bogu w okno? :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-06-30 21:52:34
Autor: newrom
Final sprawy sprzed 3 lat...
On Tue, 30 Jun 2009 19:32:16 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

i ile trafiałeś serią?

Najczesciej wszystkie trzy, ale bywalo ze jeden.

mówisz o tym co idzie panu bogu w okno? :)

Reszta idzie w okno.

pozdr
newrom

Data: 2009-06-30 16:38:43
Autor: Qlfon
Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
newrom@spamcom.com pisze:

Po to sie uzywa broni maszynowej zeby nie strzelac pojedynczo, seria
latwiej trafic. A strzela sie po to zeby trafic i
zatrzymac/unieszkodliwic.
Newrom, nie dosc ze samolotow nie lubisz to jeszcze cos Ci sie pozajaczkowalo z tym strzelaniem. Skoro tak to dlaczego karabiny snajperskie nie strzelaja seriami? IMHO ogien ciagly prowadzi sie w celu "przygwozdzenia" przeciwnika do ziemi ew. oslony a nie celem eliminacji przeciwnika. Nie mialem przyjemnosci stzrelac z broni maszynowej ale strzelam z broni krotkiej i wiem jaka rozrzut mam strzelajac 10-12 strzalow jeden po drugi tak szybko by tylko przyrzady mi sie zgraly z tarcza a jakie mam wyniki gdy strzelam mierzac kazdorazowo. nie jestem snajper ale wstydzic sie nie musze i w zyciu nie zgodze sie z Twoja teza o wiekszej latwosci trafienia ogniem ciaglym niz pojedycznym.
Jakby co to zapraszam na Fabryczna- postrzelamy, pogadamy, zweryfikujemy teorie:)
--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-06-30 17:03:46
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
On 2009-06-30 16:38:43 +0200, Qlfon <rav@life.pl> said:

[...]

A ile czasu szkoli się snajpera, jakie musi mieć wrodzone predyspozycje i ile zazwyczaj ma czasu na wjazd w rejon celowania?

IMHO ogien ciagly prowadzi sie w celu "przygwozdzenia" przeciwnika do ziemi ew. oslony a nie celem eliminacji przeciwnika.

Mylisz się. Jeśli masz szybko zrobić komuś kuku, to łatwiej jest to wykonać w krótkim czasie puszczając serię w kierunku, niż jednym, mierzonym bye jak strzałem. Dla wyszkolonych żołnierzy najskuteczniejszy jednak jest ogien krótkimi seriami.

Nie mialem przyjemnosci stzrelac z broni maszynowej ale strzelam z broni krotkiej i wiem jaka rozrzut mam strzelajac 10-12 strzalow jeden po drugi tak szybko by tylko przyrzady mi sie zgraly z tarcza

Przyrządy z tarczą? Ueeee... ;-) Różnica jest taka - z broni powtarzalnej do jednego celu 10 strzałów można oddać w... powiedzmy 7 sekund (z wyjęciem i wycelowaniem). Z automatu w tym czasie serią wywalisz cały magazynek. W drugim przypadku połowa pewnie nie wejdzie, ale to co wejdzie ma szanse trafić gdzie trzeba. W stresie waląc pojedyńczo i tak większość chybi (vide hamerykanckie statystki).

Data: 2009-06-30 17:47:18
Autor: Qlfon
Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
de Fresz pisze:
On 2009-06-30 16:38:43 +0200, Qlfon <rav@life.pl> said:

[...]

Lata, a w rejonie to i tydzien pod liscmi, jedzac, pijac, lejac i sr***ajac pod nimi.

[...]

Hint: wyszkolonych. Pan policjant jak juz ustalilismy do nich nie nalezal. Wiem, ze takie strzelanie to czysta statystyka, z tych 30 moze dwa wejda w cel, reszta moze poleciec po tych przypadkowych. Mowimy o strzelaniu w miescie nie na froncie.

Nie mialem przyjemnosci stzrelac z broni maszynowej ale strzelam z broni krotkiej i wiem jaka rozrzut mam strzelajac 10-12 strzalow jeden po drugi tak szybko by tylko przyrzady mi sie zgraly z tarcza

Przyrządy z tarczą? Ueeee... ;-)

Stary, strzelam od kilku miesiecy:) nie wymagaj zbyt wiele. tyle co wiem to to ze 10 strzalow w 7 sekund nie oddam. no moze oddam, ale ile bedzie   w tarczy na 15m to nie mam pojecia:)
[...]

true, ale to na wojnie a nie w strzelaniu, ktore w zalozeniu mialo byc prewencyjne - mial zatrzymac, czyli unieszkodliwic na jakis okres czasu. Ktory w tym przypadku mial byc jednak krotszy od wiecznosci. W tym przypadku  IMHO uzycie ognia ciaglego bylo li tylko  fantazja pana policjanta.

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-06-30 17:57:27
Autor: Tytus z Fabryki
Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
Siemka

***"Qlfon"
W tym  przypadku  IMHO uzycie ognia ciaglego bylo li tylko fantazja pana policjanta.

A ja podejrzewam ze pala nawet nie wiedzial jak sie przelacza na pojedyncze strzelanie...tak mu karabin dali w jednostce i tak chcial go zdac jak codzien..
Nawet nie zdajecie sobie sprawy ilu sprawnych umyslowo inaczej pracuje w stolecznej policji co dopiero mowic o jakiejs prowincji.

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-30 20:02:24
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
On 2009-06-30 17:47:18 +0200, Qlfon <rav@life.pl> said:

[...]

Z tym rejonem to o coś nieco innego chodziło, ale już mniejsza o to ;-)

[...]

Ktoś tu gdzieś pisał, że policja ma być skuteczna... :-> Są skutki? Są.

[...]

Bez jaj - do jednego celu pokroju tarcza sylwetkowa? Ja, będąc zupełnie średnim strzelcem, na ostatnich zawodach IPSC, na stage'u z 3 tarczami, minimum 12 strzałów, obowiązkowa zmiana magazynka, dystans koło 12 m, miałem w okolicach 10 sekund. Z nieswojej broni, z nieswojej kabury (nie sportowej) i wogóle rzadko strzelam. Wszystko w tarczach (ale mało alf było).

[...]

Może nie zauważył że mu się przełącznik ognia przestawił (na ile pamiętam w Glauberycie bezpiecznik jest również przełącznikiem)? Stres, te sprawy. Każdemu się może zdarzyć. :->

Data: 2009-07-01 14:23:51
Autor: KJ Siła Słów
Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
de Fresz pisze:

[...]

de Fresz 12 metrow czy pincet czy jeden, jakie to...

Pomysl czy w zywego czlowieka tez bys tak celowal jak w kartonik IPSC.

KJ

Data: 2009-07-01 15:35:04
Autor: de Fresz
Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
On 2009-07-01 14:23:51 +0200, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> said:

[...]

Ja? Ni wuja nie wiem, bo to taki rodzaj sytuacji, że się nie przekonasz co dasz radę zrobić, dopóki nie spróbujesz. I myślę, że w takim samym stopniu to dotyczy również moich szacownych kolegów ze strzelnicy, co to wystrzelali już po wagonie amunicji i komarowi potrafią lewe jajo odstrzelić. Są metody szkolenia strzelania pod wpływem stresu, ale to tylko symulacje - najlepsze co da się zrobić w warunkach laboratoryjnych, gwarancji że równie pięknie zadziała w rzeczywistości - nie ma żadnych. Podobnie jak z paroma mistrzami kung-fu czy innego boxu, co dostali wpierdol od menela na ulicy.
Dlatego jestem zwolennikiem aby policja (czy jakiekolwiek inne służby w czasach pokoju) sięgały po broń tylko w sytuacjach ostatecznych. Postulowanie wymuszania szacuneczku za pomocą broni palnej, zakrawa dla mnie tęsknotą za państwem policyjnym.

Data: 2009-06-30 17:09:13
Autor: Jacot
Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
Qlfon <rav@life.pl> wrote:

[...]

A ze snajperskiej broni strzelales? Latwo jest?
Ja to z kolei nie znam sie na myslistwie, ale jak sie poluje dejmy na
to na te za przeproszeniem kaczki, to sie strzela pojedynczym srutem
czy garscia?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-06-30 20:15:26
Autor: newrom
Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
On Tue, 30 Jun 2009 16:38:43 +0200, Qlfon <rav@life.pl> wrote:

Newrom, nie dosc ze samolotow nie lubisz to jeszcze cos Ci sie

Samoloty niech se lataja, ale nad moja glowa jak mam kaca. No!

Skoro tak to dlaczego karabiny snajperskie nie strzelaja seriami?

Bo one maja byc celne na duzych dystansach i w zasadzie chodzi o
wyeliminowanie celu jednym strzalem. Z tej broni nie strzelasz z
polobrotu ;)

Nie mialem przyjemnosci stzrelac z broni maszynowej ale strzelam z broni krotkiej i wiem jaka rozrzut mam strzelajac 10-12

Nie myl strzelania na celnosc i skupienie ze strzelaniem zeby trafic
(to pierwsze sie potocznie nazywalo jedynka, a to drugie to dwojka).
Juz nie wspomne o roznicy pomiedzy bronia krotka i dluga.
Oczywiscie ze nie uzyskasz takiego skupienia strzelajac krotkimi
seriami jakbys mogl uzyskac strzelajac pojedynczo, ale dwojke sie
strzela do figur bojowych i chodzi tylko o to zeby w nia trafic, niema
tam kolek z punktami. Pare razy sprawdzalismy z chlopakami jak kule
trafiaja i najczesciej trafiala 1, 1-2, 2. trzecia i dalsze
sporadycznie, ale tez kazdy sie staral wypuszczac po 2-3 pociski. Na 3 cele zuzywalo sie od 10 do 15 naboi, w magazynku bylo 20 (pomimo
ze magazynek przyjmuje 30).
Ogien byl prowadzony z ak ms wz 47 (wtedy na wyposazeniu WP).

Jakby co to zapraszam na Fabryczna- postrzelamy, pogadamy, zweryfikujemy teorie:)

Bron krotka mnie zupelnie nie cieszy, od dawna za to szukam dojscia do
strzelnicy wojskowej i chocby tantala, ale mi sie nie udaje :(
W te strone nie masz moze kontaktow ? :)

pozdr
newrom

Data: 2009-06-30 20:54:01
Autor: Qlfon
Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
newrom@spamcom.com pisze:

Bron krotka mnie zupelnie nie cieszy, od dawna za to szukam dojscia do
strzelnicy wojskowej i chocby tantala, ale mi sie nie udaje :(
W te strone nie masz moze kontaktow ? :)

19 lat mieszkalem na garnizonie, z czego wiekszosc na zamknietym:) Wiem, ze na tej otwartej strzelnicy w Zielonkach maja AK 47 ale bez mozliwosci ustawienia ognia ciaglego. Jakos mi nigdy tam nie po drodze a Fabryczna mam calkiem niedaleko:)
pozdr
newrom

najlepszego.
--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-06-30 13:27:05
Autor: Jacot
Final sprawy sprzed 3 lat...
"Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:

Nie chce by jelopy byly panami mojego zycia i smierci. Wiem, z tym zyczeniem nie powinienem w ogole wyjezdzac na polskie drogi.

Trafiles w sedno.
Dla mnie to zarowno, czy trafilbym gdzies kiedys na drodze na takiego
glupka jak ow ustrzelony czy jakiegos z bronia. Z ta roznica, ze
policja  jest przewidywalna.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-06-30 13:47:27
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h2cok8$qt5$1news.task.gda.pl...
zatrzymac a nie zabic
http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,48724,3584775.html
To sobie przeczytaj.

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-30 22:39:05
Autor: Arni
Final sprawy sprzed 3 lat...
BartekGSXF pisze:
[...]

"potem wyminął jadący za nim radiowóz"

rewelacja....

opisów było sporo i bylo gdzies o ominieciu blokady juz z radiowozem na ogonie, zawracaniu,  usilowaniu przejechania funkcjonariusza i ucieczce, wtedy padly strzały. Nie widzialem nigdzie wersji ostatecznej jaka pojawila sie przed sądem ale cos mi wyglada ze tak od razu to on tej kulki nie zarobił.

Data: 2009-06-30 23:19:50
Autor: BartekGSXF
Final sprawy sprzed 3 lat...

Użytkownik "Arni" <arni@NO.spam> napisał w wiadomości news:h2dt56$4qh$1inews.gazeta.pl...
[...]
Tak, wiem, tylko dlaczego sad w pierwszej instancji nie zgodzil sie na wizje lokalna?

pozdr

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-07-01 13:13:52
Autor: Arni
Final sprawy sprzed 3 lat...
BartekGSXF pisze:

Tak, wiem, tylko dlaczego sad w pierwszej instancji nie zgodzil sie na wizje lokalna?

NTG -> pl.soc.prawo :)