Fina³y - bardzo dobre kursy

Data: 2009-06-03 22:51:07
Autor: Tomasz Radko
Fina³y - bardzo dobre kursy
Ma kto¶ ochotê obstawiæ Orlando 4-0? P³ac± 34-1. Tak wiêc je¿eli kto¶ uwa¿a, ¿e Lakers s± zdecydowanie przereklamowani (albo ma mo¿liwo¶æ po³amania nóg Bryantowi i Gasolowi), to potencjalny zarobek jest ca³kiem, ca³kiem.

Z nóg zwala inny zak³ad, z kursem 67-1. Aby tyle wygraæ, wystarczy ¿eby Fisher zosta³ MVP fina³ów. Je¿eli znajdzie siê kto¶ chêtny to ja zaproponujê lepszy kurs, powiedzmy 100-1. Ma³o? 1000-1? 10 000-1?

pzdr

TRad

Data: 2009-06-03 22:42:45
Autor: L'e-szczur
Fina³y - bardzo dobre kursy
On 3 Cze, 22:51, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

Przyjmujê zak³ad na 10000-1 i stawiam z³otówkê :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-04 10:16:09
Autor: Tomasz Radko
Fina³y - bardzo dobre kursy
L'e-szczur pisze:
[...]

Stawka minimalna 1kz³.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-04 01:27:14
Autor: L'e-szczur
Fina³y - bardzo dobre kursy
On 4 Cze, 10:16, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Przyjmujê zak³ad na 10000-1 i stawiam z³otówkê :-)

Stawka minimalna 1kz³.

Sorry - za pozno. Zaoferowales warunki i ja je przyjalem. Nie bylo
mowy o stawce minimalnej w chwili gdy skladales oferte. Nie bylo
gwiazdki i drobnego druku. Nie zastrzegles, ze to ogloszenie nie
stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Postawiles
warunek znalezienia sie kogos chetnego i takowy sie znalazl.
To gdzie mam przelac pieniadze (a moze raczej pieni±dz)? :-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-04 10:41:20
Autor: Tomasz Radko
Fina³y - bardzo dobre kursy
L'e-szczur pisze:
[...]

Tylko wp³aty gotówkowe, sorry. Kraków, Rynek G³ówny, miêdzy 12:00 a 12:15.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-04 01:59:21
Autor: L'e-szczur
Fina³y - bardzo dobre kursy
On 4 Cze, 10:41, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]
> To gdzie mam przelac pieniadze (a moze raczej pieni±dz)? :-D

Tylko wp³aty gotówkowe, sorry. Kraków, Rynek G³ówny, miêdzy 12:00 a 12:15.

Powaznie bylbys gotowy zaryzykowac spokanie twarza w twarz? ;-)
OK - bede tam za 3 dni.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-04 11:59:18
Autor: Tomasz Radko
Fina³y - bardzo dobre kursy
L'e-szczur pisze:
[...]

Chce Ci siê ¿eby z³otówkê postawiæ? Kolega mo¿e z Poznania? ;-P

pzdr

TRad

Data: 2009-06-04 03:07:33
Autor: L'e-szczur
Fina³y - bardzo dobre kursy
On 4 Cze, 11:59, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Powaznie bylbys gotowy zaryzykowac spokanie twarza w twarz? ;-)
> OK - bede tam za 3 dni.

Chce Ci siê ¿eby z³otówkê postawiæ? Kolega mo¿e z Poznania? ;-P

Zeby postawic zlotowke - nie. Zeby wygrac dychacza - tak. Mowia, ze
Fiszer to ril-dil i ze Alston mu moze skoczyc!
A z Poznania mnie wywalili - za przesadn±...hmm...oszczednosc. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-04 12:10:40
Autor: Tomasz Radko
Fina³y - bardzo dobre kursy
L'e-szczur pisze:

[...]

To do Krakowa pasujesz.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-04 03:22:42
Autor: L'e-szczur
Fina³y - bardzo dobre kursy
On 4 Cze, 12:10, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> Zeby postawic zlotowke - nie. Zeby wygrac dychacza - tak. Mowia, ze
> Fiszer to ril-dil i ze Alston mu moze skoczyc!
> A z Poznania mnie wywalili - za przesadn±...hmm...oszczednosc. ;-)

To do Krakowa pasujesz.

No nie, bo jeszcze musia³bym mieæ przerost ego ;-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-04 14:15:38
Autor: wiLQ
Fina³y - bardzo dobre kursy
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Chce Ci siê ¿eby z³otówkê postawiæ? Kolega mo¿e z Poznania

Zeby postawic zlotowke - nie. Zeby wygrac dychacza - tak. Mowia, ze
Fiszer to ril-dil i ze Alston mu moze skoczyc!

A tak calkiem powaznie, w jakim scenariuszu Fisher moglby dostac MVP
finalow? Przy zalozeniu, ze bylby najlepszym zawodnikiem Lakers lub
zdobyl najwiecej punktow to trudno przypuszczac, ze by wygrali (wiec
nagrody by nie dostal). Czym innym sie moze wyroznic? Jedyny pomysl jaki
mi sie narzuca to kilka game-winnerow a'la ten z serii Spurs-Lakers...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-04 16:43:46
Autor: Jarko
Fina³y - bardzo dobre kursy
Sorry - za pozno. Zaoferowales warunki i ja je przyjalem.

nie zapominaj ze zgodnie z KC nie mozna dochodzic zobowiazan z gry lub
zakladow ;)

Data: 2009-06-04 15:09:22
Autor: wiLQ
Fina³y - bardzo dobre kursy
> [...]

> zaproponujê lepszy kurs, powiedzmy 100-1. Ma³o? 1000-1? 10 000-1?

Przyjmujê zak³ad na 10000-1 i stawiam z³otówkê :-)

ROTFL. To dobre i przy okazji widac jak nawet absurdalne zaklady sa
zalezne od kursu oraz dlaczego potrzebna jest jakas gorna granica.
Chociaz nie mam bladego pojecia dlaczego akurat 67-1 ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-04 16:24:04
[...]