Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Finanse Orange nie chce zamknac mi konta.

Finanse Orange nie chce zamknac mi konta.

Data: 2014-11-04 22:36:11
Autor: s3osilek
Finanse Orange nie chce zamknac mi konta.
Hello,

zawarlem przelewem umowe o prowadzenie konta z Orange Finanse.  Jednak sie rozmyslilem i w regulaminowym czasie 14 dni wyslalem odstapienie od tej umowy. No i sie zaczela jazda. Nie chca mi zamknac konta. Prosze o porade w jaki sposob pozbyc sie niesfornych upierdliwcow, ktorzy sie sami nie trzymaja regulaminow na podstawie ktorych zawierane sa umowy z klientami ?

Pzd

Osilek

Dnia 29 października 2014 11:45 Orange Finanse -
Kontakt<kontakt@orangefinanse.com.pl> napisał(a):



Szanowny Panie,
informuję, że dyspozycja numer DSO116255530 - Odstąpienie od umowy
została odrzucona. Powodem odrzucenia jestbrak kontaktu telefonicznego w
celu potwierdzenia dyspozycji.
Informuję o możliwości samodzielnego złożenia wybranych dyspozycji
oraz zamówienia dokumentów w serwisie transakcyjnym.
Z poważaniem,
Ewa Siniawska-Mazepus
Konsultant

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --


Witam,

prosze o wskazanie punktu regulaminu nakazujacego/zobowiazujacego moja
osobe do telefonicznego potwierdzenia zgloszonej dyspozycji.


Dyspozycja zostala zgloszona pisemnie w regulaminowym przeze mnie terminie,
tak wiec powinna zostac wypelniona przez Bank. Jest to moje oswiadczenie
woli.

W przypadku pozytywnego zalatwienia sprawy informuje, iz zglosze skarge na
Bank do odpowiednich instytucji go nadzarujacych.

Z powazaniem

XXX

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --


Szanowna Pani,

dziękuję za przesłaną wiadomość.

W odpowiedzi na Pani e-mail uprzejmie informuję, że niestety nie ma
możliwości wskazania Pani konkretnego punktu regulaminu, na podstawie
którego jest niezbędne potwierdzenie złożenia dyspozycji drogą
telefoniczną.

Taka jest obecnie obowiązująca procedura banku, dzięki czemu nie ma
możliwości realizacji tej dyspozycji poprzez dostarczenie do banku
dokumentu, który nie został złożony przez prawowitego właściciela
rachunku.

Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się dla Pani kompletne.


W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej
wybranej formie: <http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/>;

Z poważaniem
Patrycja Juźwicka
Biuro Obsługi Klientów

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --



Witam,

generalnie jednym z kanalow dostepu jest kontakt mailowy lub forma pisemna.
Jestem niesamowicie ciekaw w jaki sposob chcecie Panstwo przeprowadzic ten proces w przypadku osoby gluchoniemej.

W zwiazku z powyzszym informuje o zlozeniu skargi do KNF.

Z powazaniem

R.Brandt

Data: 2014-11-05 07:45:45
Autor: wiatrak
Finanse Orange nie chce zamknac mi konta.


W przypadku pozytywnego zalatwienia sprawy informuje, iz zglosze skarge na
Bank do odpowiednich instytucji go nadzarujacych.



   Ale o co ci chodzi? Przecież sam ich straszysz, że im zrobisz koło d... jak załatwią sprawę pozytywnie.
  Oni po prostu stosują się do twoich żądań :)

Data: 2014-11-05 08:58:00
Autor: wromek
Finanse Orange nie chce zamknac mi konta.
Zgłoś do KNF przez formularz i we w miare normalnym banku po 2 dniach będzie po kłopocie.


--
pozdrawiam, wromek

Finanse Orange nie chce zamknac mi konta.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona