Data: 2014-11-04 22:36:11 | |
Autor: s3osilek | |
Finanse Orange nie chce zamknac mi konta. | |
Hello,
zawarlem przelewem umowe o prowadzenie konta z Orange Finanse. Jednak sie rozmyslilem i w regulaminowym czasie 14 dni wyslalem odstapienie od tej umowy. No i sie zaczela jazda. Nie chca mi zamknac konta. Prosze o porade w jaki sposob pozbyc sie niesfornych upierdliwcow, ktorzy sie sami nie trzymaja regulaminow na podstawie ktorych zawierane sa umowy z klientami ? Pzd Osilek Dnia 29 października 2014 11:45 Orange Finanse - Kontakt<kontakt@orangefinanse.com.pl> napisał(a): Szanowny Panie, informuję, że dyspozycja numer DSO116255530 - Odstąpienie od umowy została odrzucona. Powodem odrzucenia jestbrak kontaktu telefonicznego w celu potwierdzenia dyspozycji. Informuję o możliwości samodzielnego złożenia wybranych dyspozycji oraz zamówienia dokumentów w serwisie transakcyjnym. Z poważaniem, Ewa Siniawska-Mazepus Konsultant -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Witam, prosze o wskazanie punktu regulaminu nakazujacego/zobowiazujacego moja osobe do telefonicznego potwierdzenia zgloszonej dyspozycji. Dyspozycja zostala zgloszona pisemnie w regulaminowym przeze mnie terminie, tak wiec powinna zostac wypelniona przez Bank. Jest to moje oswiadczenie woli. W przypadku pozytywnego zalatwienia sprawy informuje, iz zglosze skarge na Bank do odpowiednich instytucji go nadzarujacych. Z powazaniem XXX -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Szanowna Pani, dziękuję za przesłaną wiadomość. W odpowiedzi na Pani e-mail uprzejmie informuję, że niestety nie ma możliwości wskazania Pani konkretnego punktu regulaminu, na podstawie którego jest niezbędne potwierdzenie złożenia dyspozycji drogą telefoniczną. Taka jest obecnie obowiązująca procedura banku, dzięki czemu nie ma możliwości realizacji tej dyspozycji poprzez dostarczenie do banku dokumentu, który nie został złożony przez prawowitego właściciela rachunku. Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się dla Pani kompletne. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej wybranej formie: <http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/>; Z poważaniem Patrycja Juźwicka Biuro Obsługi Klientów -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Witam, generalnie jednym z kanalow dostepu jest kontakt mailowy lub forma pisemna. Jestem niesamowicie ciekaw w jaki sposob chcecie Panstwo przeprowadzic ten proces w przypadku osoby gluchoniemej. W zwiazku z powyzszym informuje o zlozeniu skargi do KNF. Z powazaniem R.Brandt |
|
Data: 2014-11-05 07:45:45 | |
Autor: wiatrak | |
Finanse Orange nie chce zamknac mi konta. | |
Ale o co ci chodzi? Przecież sam ich straszysz, że im zrobisz koło d... jak załatwią sprawę pozytywnie. Oni po prostu stosują się do twoich żądań :) |
|
Data: 2014-11-05 08:58:00 | |
Autor: wromek | |
Finanse Orange nie chce zamknac mi konta. | |
Zgłoś do KNF przez formularz i we w miare normalnym banku po 2 dniach będzie po kłopocie.
-- pozdrawiam, wromek |