"Finanse państwa są w rękach specjalisty"

Data: 2016-06-07 22:20:43
Autor: u2
"Finanse państwa są w rękach specjalisty"
strach się bać, przy mojej całej sympatii dla Matiego, propaganda sukcesu nikomu nie służy:)

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/kapuscinski-finanse-panstwa-sa-w-rekach-specjalisty,17147957197

  "Ponad 500 osób uczestniczyło w XI Zjeździe Klubów "Gazety Polskiej" (...). Wszyscy pragnęli dowiedzieć się, czy ich wieloletnia praca przełoży się na mądre i skuteczne odbudowywanie Polski po latach rządów tych, którzy za nic mieli dobro naszego kraju" - pisze na łamach "Gazety Polskiej Codziennie" Ryszard Kapuściński.

"Już pierwsze wystąpienie wicepremiera Mateusza Morawieckiego pokazało, że finanse państwa są pod kontrolą prawdziwego specjalisty - mającego dla Polski wieloletni program rozwoju - który, jeśli będzie mądrze realizowany, zapewni Polakom godne życie" - pisze Kapuściński.

  Nawiązując do przemówienia prezesa Jarosława Kaczyńskiego podkreślił, że zaprezentowana przez niego wizja Polski tylko utwierdziła go w pozytywnym wrażeniu po przemówieniu Morawieckiego.

  Odniósł się także do szefa Ministerstwa Obrony Narodowej.

"Minister Antonii Macierewicz, ujawniając karygodne błędy, jakie zastał w swoim ministerstwie, wręcz zagrażające funkcjonowaniu państwa, przedstawił program, którego realizacja zapewni Polsce bezpieczeństwo" - pisze w dzienniku.

  Jak podkreślił, wystąpienie szefów polskich firm utwierdziły wszystkich w przekonaniu, że zmiany idą w dobrym kierunku.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-06-08 13:04:14
Autor: Ciemny Lód
palant "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:57572c99$0$22821$65785112news.neostrada.pl...
strach się bać, przy mojej całej sympatii dla Matiego, propaganda sukcesu nikomu nie służy:)

Tylko się nie zesraj z radości palancie!

CL

Data: 2016-06-08 05:34:13
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 8 czerwca 2016 13:24:21 UTC+2 użytkownik Ciemny Lód napisał:
> [...]
> strach się bać, przy mojej całej sympatii dla Matiego, propaganda sukcesu > nikomu nie służy:)

Tylko się nie zesraj z radości palancie!

A ty ze strachu...Ciemnoto Lodowata ;P

"Finanse państwa są w rękach specjalisty"