Finansowanie partii politycznych

Data: 2015-05-12 02:39:09
Autor: Stachu Chebel
Finansowanie partii politycznych
Nie chce mi się guglać, a zapewne ktoś z Was wie i w kilku słowach coś odpisze.
Jak wygląda sprawa finansowania partii politycznech w innych krajach (eu+za wielką wodą)? Czy są finansowane z budżetu? Jeżeli nie, to skąd kasa? Bo chyba nie z samych składek...

Data: 2015-05-12 12:11:38
Autor: Joschi

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/apel-do-kandydatow-na-prezydenta-wszystkie,26,0,1791258.html

Data: 2015-05-12 04:41:54
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 12 maja 2015 12:11:39 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]
> Jak wygląda sprawa finansowania partii politycznech w innych krajach > (eu+za wielką wodą)? Czy są finansowane z budżetu? Jeżeli nie, to skąd > kasa? Bo chyba nie z samych składek...

Przeczytaj jeszcze raz uważnie i ze zrozumieniem moje pytanie.

Data: 2015-05-12 15:54:28
Autor: andal
On Tue, 12 May 2015 02:39:09 -0700, Stachu Chebel wrote:

[...]

http://en.wikipedia.org/wiki/Federal_political_financing_in_Canada

tamze:

http://en.wikipedia.org/wiki/Federal_political_financing_in_Canada#Per-vote_subsidy

Data: 2015-05-12 17:34:01
Autor: P03
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:912f5a3e-bc7d-4fe2-938a-2d4014f8c7f4googlegroups.com...
[...]

My każdy nawet najlepszy w świecie system spieprzzymy
W tym jesteśmy najlepsi.
Szwajcaria
https://europeanlegalculture.wordpress.com/2015/02/03/demokracja-bezposrednia-w-szwajcarii-czy-na-pewno-wzor-do-nasladowania/
Świat
http://www.rp.pl/artykul/1023576.html?print=tak&p=0
Powinni decydować obywatele jako składający się
na ten haracz dla partii.
http://odzyskamypolske.org/partie-wyzywia-sie-same/

--
P03.