Finansowy Amway a BIK

Data: 2010-01-11 13:26:59
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Finansowy Amway a BIK
czy wróżycie powodzenie tej inicjatywie?
http://www.tvn24.pl/0,1637553,0,1,finansowy-amway-szturmuje-polske,wiadomosc.html

wg mnie, rekomendacja T + istnienie BIK, może utrudnić im działanie.

Może popełniam jakiś błąd, ale podobnie jak Avon czy Oriflame, agenci
musieliby wciskać ludziom głupim drogie produkty których nie potrzebują

O ile w wypadku kosmetyków kwestia głupoty czy braku potrzeb nie jest
oczywista (a dodatkowo ja jako facet nie jestem zbyt kompetentny w próbie
określenia czego klient potrzebje a czego nie, zwłaszcza że ma znaczenie
nie tylko wartość użytkowa taka jak zapach, ale i marka czy nazwa produktu)
o tyle w finansach sprawa głupoty opłacalności i nieopłacalności jest dużo
łatwiejsza do określenia.

Stawiam tezę, że wszyscy głupcy już sie pozadłużali ponad stan, figurują
od dawna w BIK, a rekomendacja T uniemożliwia sztuczki czarodziejsko zwiekszjace zdolność kredytową, w związku z czym:

mądry nie kupi, bo przekalkuluje
głupi nie kupi, bo już nie może

i cały interes.

--