Finaplix

Data: 2009-12-05 19:17:15
Autor: henio
Finaplix
Czesc, mam pytanie do Ciebie.
M贸glbys mnie powiedziec, jak dlugo zajmujesz sie sportem?
Nie wiem czy uprawiasz kulturystyke, czy tez sporty silowe.
Pozdrawiam
henio

Ps. mialbys mozliwosci jakiegos polskiego tlumaczenia na temat tego Finaplix. Znalazlem angielskojezyczne opisy, niestety m贸j Angielski to taki na urlop.

Data: 2009-12-05 19:32:15
Autor: henio
Finaplix
Aha, znalazlem w jezyku kt贸ry rozumiem:
jest to srodek stosowany w weterynarie dla podniesienia rozwoju miesni u np. cielak贸w, mlodych byczk贸w.
Kurde mol, m贸j kolega kupowal kiedys pasze dla cielak贸w. Bylo to wysokoprocentowe bialko w proszku, z duza zawartoscia tluszczu. Jakos to znosil. Zrobil sie "duzy", silny, ale okropnie zatluszczony. Zrobil mase, sile, ale tego tluszczu nie pozbyl sie do dzisiaj.
Ciekawe jak to dziala na ludzi? Moze rzeczywiscie ktos m贸glby podzielic sie doswadczeniem z nami.
henio

Ps. produkowany jest ten srodek w Austri, przez Intervet GesmbH. Pisza tez, ze nie nadaje sie to dla ludzi.

Finaplix