Finasowanie partii

Data: 2015-09-03 12:17:18
Autor: Mark Woydak
Finasowanie partii

U偶ytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ms8uol$eti$1speranza.aioe.org...
Co do finansowania partii to powinno by膰 tak 偶e ka偶dy Polak w rocznym rozliczeniu sam wskazuje Parti臋 na kt贸ry chce przeznaczy膰 sw贸j procent od podatku, je偶eli uwa偶a 偶e w og贸le jaka kolwiek partia na to zas艂uguje, a co do partii wystarczy 偶e b臋dzie ona zarejestrowana a nie wskazana przez resort, wtedy  partie bardziej by zabiega艂y o poparcie swoich obywateli. Teraz z g贸ry mam narzucone 偶e moje podatki id膮 na POsra艅c贸w a w przysz艂o艣ci p贸jd膮 na PiSuar贸w, itp, mimo 偶e wed艂ug mnie na jedyne co zas艂uguj膮 to na kopa. W referendum stanowcze ne za finansowaniem partii, to tylko pasie niechciany resort, procent od podatku wspiera艂 by te partie kt贸re przynosz膮 korzy艣膰 obywatelom, i nadal daje to mo偶liwo艣膰 nie korumpowania partii, i to partie zabiega艂y by poparcie u swoich obywateli, i o ich wzrost p艂ac bo wtedy ten procent by艂by wy偶szy, nie by艂o by tu miejsca dal partii nierob贸w i cwaniaczk贸w pracuj膮cych za granic膮, liczy艂 by si臋 Polak 偶yj膮cy w kraju.

A o czym ja m贸wi臋 od ponad roku? Czas wypieprzy膰 tych darmozjad贸w! Niech bawi膮 si臋 na w艂asny koszt. Zapomnia艂es tylko, 偶e Pis i SLD by艂y "przeciw" ustawie wniesionej przez PO. Inna sprawa: po choler臋 w Sejmie tylu "p-os艂贸w? Po choler臋 Senat? Po choler臋 prezydent i ca艂a ta klika - 藕r贸d艂o konflik贸w i 偶arcie na koszt spo艂ecze艅stwa.

Mark Woydak

P.S. Podszywaczu psycholu z speranza.aioe.org - poca艂uj mnie w dup臋! ;-))))

Data: 2015-09-03 12:35:58
Autor: Lord Donald
Finasowanie partii
W dniu 03.09.2015 o 12:17, Mark Woydak pisze:

[...]

PO tak偶e jest przeciwna swojej ustawie, ale potrzebuj膮 wyborc贸w Kukiza aby utrzyma膰 si臋 przy korycie, a mimo wygranej w referendum i tak nie mamy gwarancji 偶e jak posra艅cy utrzymaj膮 koryto wprowadz膮 zmiany, u nich to norma, k艂amstwa przedwyborcze to tylko element gry politycznej mimo 偶e kiedy艣 za to wieszali i uznawali to za zdrad臋 stanu, a oni w ok艂amywaniu naszego narodu a p贸藕niej w go niszczeniu s膮 mistrzami.

Data: 2015-09-03 19:53:25
Autor: Mark Woydak
Finasowanie partii

U偶ytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ms97qd$4as$1speranza.aioe.org...
[...]

PO nie by艂a przeciwna, by艂a jej wnioskodawc膮.
Zobacz: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,14128266,Pomysl_Tuska_o_zaprzestaniu_finansowania_partii_budzetu.html
Tak wi臋c nie jest to gra wyborcza tylko twarde realia. Nie mmusisz lubic PO ale prawda jest okrutna. PO chcia艂o zaprzestania
finansowania partii politycznych z bud偶etu. I to ju偶 w 2013 roku ale pomys艂 nie przeszed艂 g艂osami PiS i SLD.