Find my iPhone

Data: 2011-02-26 18:21:03
Autor: Andrzej Libiszewski
Find my iPhone
W dniu 26-02-2011 18:12, Pszemol pisze:
Co myślicie o tej darmowej usłudze:
http://www.apple.com/iphone/features/find-my-iphone.html
Mi trochę śmierdzi to "Big Brother"...

Nikt ci nie nakazuje z niej korzystać, skoro się obawiasz Big Brothera.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-02-26 11:50:25
Autor: Pszemol
Find my iPhone
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:4d693685$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Andrzeju, nie zrozumiałeś pytania...
Pytałem co sądzisz o tej usłudze a nie pytałem czy ktoś mi coś nakazuje.

Data: 2011-02-26 18:57:27
Autor: Andrzej Libiszewski
Find my iPhone
W dniu 26-02-2011 18:50, Pszemol pisze:
\

Andrzeju, nie zrozumiałeś pytania...
Pytałem co sądzisz o tej usłudze a nie pytałem czy ktoś mi coś nakazuje.

Odpowiedziałem ci. Trudno za wielkiego brata uważać oprogramowanie, które trzeba świadomie włączyć. Jeśli nie potrzebujesz, to wielkiego brata nie masz. To znaczy masz i tak - sieć w końcu i tak wie, gdzie jesteś.

Data: 2011-02-26 12:06:52
Autor: Pszemol
Find my iPhone
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:4d693f0d$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A jaki widzisz sens w wyłączaniu usługi, która ma działać w tedy,
gdy ZGUBISZ (nieumyślnie przecież) telefon? Jak planujesz zgubić
to wtedy włączysz wcześniej, aby się przydało jak zgubisz? Bezsens!

Data: 2011-02-26 19:13:33
Autor: Andrzej Libiszewski
Find my iPhone
W dniu 26-02-2011 19:06, Pszemol pisze:

A jaki widzisz sens w wyłączaniu usługi, która ma działać w tedy,
gdy ZGUBISZ (nieumyślnie przecież) telefon? Jak planujesz zgubić
to wtedy włączysz wcześniej, aby się przydało jak zgubisz? Bezsens!

I widzisz, tu jest pies pogrzebany. Albo się boisz i wyłączasz lokalizację, albo się nie boisz i masz z tego korzyści.

Data: 2011-02-26 12:21:30
Autor: Pszemol
Find my iPhone
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:4d6942d3$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to już omówiliśmy oczywistości... czy masz coś do dodania
w kwestii swojej opinii na temat tej usługi?

Data: 2011-02-26 19:27:44
Autor: Andrzej Libiszewski
Find my iPhone
W dniu 26-02-2011 19:21, Pszemol pisze:
[...]

Nie, nie wydaje mi się, żeby był sens z tobą na ten temat dyskutować.