[CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)

Data: 2010-10-05 01:28:47
Autor: Przemek
[CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
"Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> wrote in message news:i8dmk4$d16
Koleś - zawodnik - na oesie Rajdu Karkonoskiego wyrżął w płot. Teraz ma sprawę.

Jak już piszesz, to pisz, żeby można coś było skumać bez oglądania.
BTW dobrze, ze nie ukarali za ucieczkę z miejsca wypadku.
Przem

Data: 2010-10-05 07:07:26
Autor: MadMan
Dnia Tue, 5 Oct 2010 01:28:47 +0200, Przemek napisał(a):

BTW dobrze, ze nie ukarali za ucieczkę z miejsca wypadku.

Tam nie było wypadku. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-05 08:26:39
Autor: Alek
[CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał

BTW dobrze, ze nie ukarali za ucieczkę z miejsca wypadku.

Tam nie było wypadku.

Jak to nie? Przecież *wypadł* z drogi.

Data: 2010-10-05 08:50:43
Autor: Przemek
[CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message news:u4o6s2r5x87
Tam nie było wypadku.

Wiedziałem, że się ktoś przywali, ok, kolizji, zdarzenia drogowoego, pies to lizał, wszyscy wiedzą o co chodzi.
Przem

Data: 2010-10-05 11:17:06
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
[CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
W dniu 2010-10-05 07:07, MadMan pisze:
Tam nie było wypadku.

A co było?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-10-05 16:07:37
Autor: MadMan
[CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
Dnia Tue, 05 Oct 2010 11:17:06 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

Tam nie było wypadku.

A co było?

Kolizja. Wypadek jest jak co najmniej 1 osoba zginie na miejscu w
samochodzie, każdy handlarz samochodami ci to powie :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-05 17:34:01
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

Tam nie było wypadku.

A co było?

Kolizja. Wypadek jest jak co najmniej 1 osoba zginie na miejscu w
samochodzie, każdy handlarz samochodami ci to powie :)

Ale ta grupa nazywa się pl.soc.prawo a nie pl.slang.handlarzy.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-10-05 08:57:23
Autor: Łukasz Jamroz
On 5 Paź, 17:34, Przemysław Adam Śmiejek <niec...@spamu.pl> wrote:
> [...]

> samochodzie, każdy handlarz samochodami ci to powie :)

Ale ta grupa nazywa się pl.soc.prawo a nie pl.slang.handlarzy.

Mimo wszystko byla to jedynie kolizja.

Data: 2010-10-05 18:07:29
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-10-05 17:57, Łukasz Jamroz pisze:
Mimo wszystko byla to jedynie kolizja.

Mimo wszystko, był to wypadek.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-10-05 18:23:53
Autor: MadMan
Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
Dnia Tue, 05 Oct 2010 18:07:29 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

Mimo wszystko byla to jedynie kolizja.

Mimo wszystko, był to wypadek.

Kto doznał obrażeń albo zmarł?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-05 20:50:12
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

Mimo wszystko byla to jedynie kolizja.

Mimo wszystko, był to wypadek.

Kto doznał obrażeń albo zmarł?

A musiał? Po raz wtóry powtarzam, że to grupa prawnicza, a nie slang
samochodziarzy. PoRD nie definiuje kolizji, za to opisuje wypadek, który
może być z ofiarami lub bez zabitych/rannych[1].

Słowo kolizja, podobnie jak dzwon, stłuczka itepe to slangowe
określenie, nie poparte PoRD.

[1] ================

Art. 44.
1. Kierujący pojazdem w razie uczestniczenia w wypadku drogowym jest
obowiązany:
[...]
2. Jeżeli w wypadku jest zabity lub ranny, kierujący pojazdem jest
obowiązany ponadto:
[...]

Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-10-05 21:09:25
Autor: MadMan
Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
Dnia Tue, 05 Oct 2010 20:50:12 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

[...]

Kodeks Karny art. 177 par. 1 i 2 określają że wypadek prowadzi do
obrażeń ciała powyżej 7 dni lub śmierci. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-05 21:24:02
Autor: Alek
[...]

Naprawdę?

[CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)