Finkelstein - Żyd o wyglądzieNiedźwieckiego...

Data: 2009-06-21 18:20:25
Autor: Tzva Adonai
Finkelstein - Żyd o wyglądzieNiedźwieckiego...
.... który z fanatycznym zapałem walczy z syjonizmem... Nie ufam gościowi,
uważam, że to nazista, który podaje się za Żyda, by w ten sposób uniknąć
odpowiedzialności za swoje słowa...

Data: 2009-06-21 18:35:38
Autor: Ensitherum
[...]

i kogo obchodzi twoje zdanie, antysemicka, neonazistowska kupo?

Data: 2009-06-21 18:36:58
Autor: Tzva Adonai
Finkelstein - Żyd o wyglądzieNiedźwieckiego...
i kogo obchodzi twoje zdanie, antysemicka, neonazistowska kupo?

Przecież to ty jesteś antysemickim, neonazistowskim gównem i obydwaj doskonale o
tym wiemy... Kogo ty próbujesz oszukać, samego siebie?..

--

Finkelstein - Żyd o wyglądzieNiedźwieckiego...