Finlandia

Data: 2014-12-03 09:15:07
Autor: cytawa
Finlandia
Mam pytania. Zaczynam planowac przyszloroczne wakacje. Zastanawiam sie nad Finlandia. Na razie niezobowiazujaco. Czy macie jakies doswiadczenia?. Jak jest z promem do Helsinek? A moze ktos ma jakies dobre mapy topograficzno turystyczne poludniowej czesci Finlandii?

Jan Cytawa

Data: 2014-12-03 09:54:02
Autor: Jacek Maciejewski
Finlandia
Dnia Wed, 03 Dec 2014 09:15:07 +0100, cytawa napisał(a):

[...]

Hej, Cytawa, jedź ze mną nad Bajkał w 2015, a Finlandię zrobimy w 2016
na kanu, pasi? :)

--
Jacek

Data: 2014-12-03 15:27:53
Autor: Titus Atomicus
Finlandia
In article <zluxqunemxlx$.11mww58wzce02$.dlg@40tude.net>,
 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

> [...]

> Hej, Cytawa, jedź ze mną nad Bajkał w 2015, a Finlandię zrobimy w 2016

Z tego co mowia - te miejsca maja ceche wspolna.
Meszki.
:-(
--
TA

Data: 2014-12-04 09:06:35
Autor: cytawa
Finlandia

Z tego co mowia - te miejsca maja ceche wspolna.
Meszki.

Straszyli mnie komarami i meszkami w Szwecji. A tu sie okazalo, ze w Szwecji pod koniec lipca jest cieplej niz w Hiszpanii a komarow jak na lekarstwo. BTW- komary to byly w Salonikach.

Jan Cytawa

Data: 2014-12-04 08:50:04
Autor: cytawa
Finlandia
Jacek Maciejewski pisze:

Hej, Cytawa, jedź ze mną nad Bajkał w 2015, a Finlandię zrobimy w 2016
na kanu, pasi? :)

chciala by dusza do raju. Mam takie plany urlopowe, ze wyjazd taki moge przeznaczyc co najwyzej 2 tygodnie i to w gronie bliskich mi osob.

Jan Cytawa

Data: 2014-12-04 12:36:51
Autor: Jacek Maciejewski
Finlandia
Dnia Thu, 04 Dec 2014 08:50:04 +0100, cytawa napisał(a):

Jacek Maciejewski pisze:

[...]

Ech, naprawdę nie ma w tym kraju jakiejś wolnej duszy czy emeryta na
chodzie, coby chciał nad Bajkał i miał parę miesięcy wolnego? Szukam i w
kraju i w okolicy i d... zimna... :) Nic to, pojadę sam.

--
Jacek

Data: 2014-12-15 03:16:12
Autor: tadeklodz
Finlandia
W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 12:36:52 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
chodzie, coby chciał nad Bajkał i miał parę miesięcy wolnego? Szukam i w
kraju i w okolicy i d... zimna... :) Nic to, pojadę sam.

Chętnie bym pojechał ale muszę się opiekować chorą mamą. Emeryt na chodzie

Data: 2014-12-15 12:50:08
Autor: Jacek Maciejewski
Finlandia
Dnia Mon, 15 Dec 2014 03:16:12 -0800 (PST), tadeklodz@poczta.onet.pl
napisał(a):

Chętnie bym pojechał ale muszę się opiekować chorą mamą. Emeryt na chodzie

No tak. Jak się nie zakręcisz, d... zawsze z tyłu. Nie idzie zwalić na
brata na te 3 miesiące?
--
Jacek

Data: 2014-12-17 02:44:33
Autor: tadeklodz
Finlandia
napisał(a):

> Chętnie bym pojechał ale muszę się opiekować chorą mamą. Emeryt na chodzie

No tak. Jak się nie zakręcisz, d... zawsze z tyłu. Nie idzie zwalić na
brata na te 3 miesiące?
-- Jacek

brat umarł 23 lata temu. Córka pracuje a żona pracuje  w dodatku mama na żonie poznała się znacznie szybciej niż ja. Panie się nie tolerują. Jestem uwiązany jak pies na łańcuchu. Przecież nie oddam mamy jedynej osoby która mnie naprawdę kocha do domu opieki

Finlandia