Finlandia- niezapięte rowery. Polska- złodzieje na każdym kroku

Data: 2011-10-27 23:56:54
Autor: Michoo
Finlandia- niezapięte rowery. Polska- złodzieje na każdym kroku
W dniu 27.10.2011 19:55, GK pisze:
Byłem w szoku widząc wielkie parkingi rowerowe w mieście fińskim. 2/3
rowerów było wogóle niezabezpieczone żadnymi zapięciami. Jak to możliwe
że nie ma tam złodziei. Dlaczego My jesteśmy takim złodziejskim narodem?
W Polsce, ktoś, kto zostawia rower bez zapięcia traktowany jest jak
nieodpowiedzialny wariat. Dobry rower bez zapięcia byłby nie lada
zjawiskiem nawet dla zwykłych przechodniów.
"W Polsce..."
A przypomnij sobie jak się nazywa najmocniejszy model u-locka kryptonite - podpowiem, że nie "Warsaw".

Michoo

Data: 2011-10-28 07:35:56
Autor: stepow
Michoo napisał:

> [...]
"W Polsce..."
A przypomnij sobie jak się nazywa najmocniejszy model u-locka kryptonite - podpowiem, że nie "Warsaw".

Wiem z przecieków że model "Warsaw" bedzie odporny na przecięcie mieczem
swietlnym ;-)

Finlandia- niezapięte rowery. Polska- złodzieje na każdym kroku