Finy nudne, glupie i na jedno kopyto...

Data: 2010-04-12 20:42:52
Autor: ColgatesBilly
Finy nudne, glupie i na jedno kopyto...
Kazdy, z kim nawiazala sie dyskusja zaczynal identycznym pytaniem..
" Dlaczego wszyscy byli w tym samym samolocie?"
"Dlaczego ladowali na lotnisku, ktore sie nie nadawalo do tego typu samolotu!

Ten narod zupelnie nie ma wyobrazni i fantazji!

Kol

Data: 2010-04-12 19:45:31
Autor: Ensitherum
Finy nudne, glupie i na jedno kopyto...
wyjaśniasz cierpliwie że 'polski pilot i na drzwiach od stodoły poleci'?
szkoda, że dwupłatowce wycofane z eksploatacji... albo wybuchowe zeppeliny.

Data: 2010-04-12 19:49:36
Autor: Panslavista

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:eZIwn.9130$4c4.7570uutiset.elisa.fi...
[...]

Zwłaszcza ułańskiej, po małpkach. Ich wybuch to ten pierwszy czy drugi?

Data: 2010-04-12 19:53:36
Autor: bolek

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:eZIwn.9130$4c4.7570uutiset.elisa.fi...
[...]

Za to ktoś, kto ustalał plan lotu powinien mieć trochę oleju w głowie.
Prezydencki samolot miał lądować na wojskowym lotnisku bez pomocy
nawigacyjnych jakie ma każde lotnisko cywilne. A pilot lądował tam gdzie mu prezio kazał.
Poprzedni lądował tam gdzie było bezpiecznie to wyleciał z roboty.

bolek

Data: 2010-04-12 19:57:11
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-12 19:53, bolek pisze:
Poprzedni lądował tam gdzie było bezpiecznie to wyleciał z roboty.

nie wylecial, a nawet dostal order.

Choc byl taki przypadek w Rosji, ponoc pijany Jelcyn, grozac sadem polowym zmusil pilota do ladowania w gorszych warunkach 30 letnim 2,5 razy cieższym niz "nasz" Tu - Iłem.

--
the_foe

Data: 2010-04-12 20:01:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"bolek" <bolek@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

mu
prezio kazał.
Poprzedni lądował tam gdzie było bezpiecznie to wyleciał z roboty.

   ,,A pilot lądował tam gdzie mu  prezio kazał." - to samo insynuuwaly
   wczoraj niemieckie stacje telewizyjne wypowiadajac sie w na temat
   tego polskiego nieszczescia i polskiego ,,prezia".

   AR

Data: 2010-04-12 20:38:33
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Apr 2010 19:53:36 +0200, bolek napisał(a):

[...]

To nie jest pierwsza wizyta tego samolotu na tamtym lotnisku. Ile razy to
jeszcze trzeba powtarzać, żeby dotarło? To nie była wyprawa Amundsena...
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-12 20:56:49
Autor: ColgatesBilly
"bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote in message news:hpvmrv$gs8$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Wyglada na to, ze ktos to wszystko pracowicie ustawial, wlasnie tak..
Jesli zyje, to da sie go znalezc.

PS jesli nie zyje, to juz go maja ;)

Kol

Data: 2010-04-12 19:56:14
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-12 19:42, ColgatesBilly pisze:
[...]

Ale gorzałę i telefony robią najlepsze na świecie.

Data: 2010-04-12 21:06:30
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hpvms7$nu2$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Wlasnie chce zabrac jutro moja dotykowa Nokie do naprawy, bo mi zle przyjela
uaktualnienie ;)
Poza tym, zdaje sie ze te NOKIE wykupil tak samo jak Polske...

Rozni tacy kapitalisci, a nierzadko.. imperialisci!

P-Kol

Data: 2010-04-13 09:08:44
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-12 20:06, ColgatesBilly pisze:
[...]

Ja też kiedyś trafiłem na jakiś wadliwy egzemplarz Nokii (być może była wyprodukowana w jakiejś zagranicznej filii tej firmy), ale ogólnie można powiedzieć że i tak Nokia to najlepsze telefony na świecie.

Kto wykupił Nokię??

Data: 2010-04-13 16:20:20
Autor: ColgatesBilly
Finy nudne, glupie i na jedno kopyto...

Data: 2010-04-12 20:36:22
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Apr 2010 20:42:52 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

[...]

Jakoś w tej historii widać tylko twoją wyobraźnię i fantazję, Krzysiek.
Piotr

Data: 2010-04-12 21:46:18
Autor: ColgatesBilly
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:qlamigycebi1$.kh78owv78vn6.dlg40tude.net...
[...]

To juz chyba czwarty raz, jak we mnie zwatpiles i masz.. zaparcie ;)
Ale ta historia-.-- zdarzyla sie naprawde!¨
Moge to poswiadczyc!

Kol

Data: 2010-04-12 21:05:07
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Apr 2010 21:46:18 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Ale ta historia-.-- zdarzyla sie naprawde!¨
Moge to poswiadczyc!

Wiem o tym Krzysiek, mówił ci to znajomy, z lustra...
Piotr

Data: 2010-04-12 22:40:32
Autor: ColgatesBilly
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:99av7bgfmljn$.866flw1xiwge.dlg40tude.net...
[...]

Na Tobie to mozna budowac....

Kol

Data: 2010-04-12 21:43:57
Autor: Piotr
Finy nudne, glupie i na jedno kopyto...
Dnia Mon, 12 Apr 2010 22:40:32 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Na Tobie to mozna budowac....

Obaj jesteśmy przewidywalni...
Piotr

Data: 2010-04-12 22:47:32
Autor: ColgatesBilly
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1tbc34exbywjx.621ql4qdkxik$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 12 Apr 2010 22:40:32 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Na Tobie to mozna budowac....

Obaj jesteśmy przewidywalni...
Piotr
--

My dwaj... JEDNO jestesmy!

Kol

Data: 2010-04-12 21:56:01
Autor: Piotr
Finy nudne, glupie i na jedno kopyto...
Dnia Mon, 12 Apr 2010 21:49:22 +0200, Bolek Waliza napisał(a):

chuja jego masz zawsze w dupie pedale rzydowski

Nie pij, Jogi. Bo się kiedyś słomą zadławisz.
Piotr

Data: 2010-04-12 21:57:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Apr 2010 21:56:01 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Mon, 12 Apr 2010 21:49:22 +0200, Bolek Waliza napisał(a):

chuja jego masz zawsze w dupie pedale rzydowski

Nie pij, Jogi. Bo się kiedyś słomą zadławisz.
Piotr

Ale z tym "przyszyciem napletka" to mu się jednak dzisiaj udało, przyznasz
:))))))

Data: 2010-04-12 22:03:42
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Apr 2010 21:57:23 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Ale z tym "przyszyciem napletka" to mu się jednak dzisiaj udało, przyznasz

To on dopiero dzisiaj sobie przyszył? Skubany, a drze ryja, jakby co najmniej z miesiąc już miał.
Piotr

Data: 2010-04-12 22:08:03
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Apr 2010 22:03:42 +0200, Piotr napisał(a):

To on dopiero dzisiaj sobie przyszył? Skubany, a drze ryja, jakby co najmniej z miesiąc już miał.

W książce Struga "Wielki dzień" jest taka scena, gdzie w zakopiańskim
pejsjonacie rozmawia dwóch , khem, chrzescijan. I jeden mówi do drugiego:
Jestem lepszy katolik od ciebie, bo nowszy...
Piotr

Data: 2010-04-12 22:31:36
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Apr 2010 22:08:03 +0200, Piotr napisał(a):

Jestem lepszy katolik od ciebie, bo nowszy...

:)

Data: 2010-04-12 21:07:50
Autor: Piotr
Finy nudne, glupie i na jedno kopyto...
Dnia Mon, 12 Apr 2010 20:50:14 +0200, Bolek Waliza napisał(a):

CHUJ CI W DUPE CHAMIE ZE WSI

A ty co?! Gdzie?! Wołalim jakiegoś kmiecia ze Sosnowca?
Będzie trzeba jakąś lodóweczkę na czwarte piętro, to zwołamy...
A na razie to stań z boku, czapkie se pomnij i bądź czujny, żeby cię wałkun
nie wyruchał.
Piotr

Data: 2010-04-12 21:51:57
Autor: ColgatesBilly
"Bolek Waliza" <nikt_nie_powie_ze@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> wrote in message news:hpvq1k$rgp$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:IUJwn.9186$4c4.2370uutiset.elisa.fi...
To juz chyba czwarty raz, jak we mnie zwatpiles i masz.. zaparcie ;)
Ale ta historia-.-- zdarzyla sie naprawde!¨
Moge to poswiadczyc!

CHUJ CI W DUPE CHAMIE ZE WSI

Zawsze mnie ciekawilo, czemu geje i pedaly sa takimi
zwolennikami euro?
Niby w euro sa dotowani, i to dobrze, ale tobie zdaje sie zle sie powodzi.
Cos tu nie gra...

Data: 2010-04-13 08:46:20
Autor: cirrus
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:%ZJwn.9192$4c4.5961uutiset.elisa.fi...
[...]

Masz jakieś dane na ten temat, podaj linka.

--
stevep

Data: 2010-04-13 16:21:52
Autor: ColgatesBilly