Finy nudne, glupie i na jedno kopyto...

Data: 2010-04-12 19:53:36
Autor: bolek
Finy nudne, glupie i na jedno kopyto...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:eZIwn.9130$4c4.7570uutiset.elisa.fi...
Kazdy, z kim nawiazala sie dyskusja zaczynal identycznym pytaniem..
" Dlaczego wszyscy byli w tym samym samolocie?"
"Dlaczego ladowali na lotnisku, ktore sie nie nadawalo do tego typu samolotu!

Ten narod zupelnie nie ma wyobrazni i fantazji!

Kol

Za to ktoś, kto ustalał plan lotu powinien mieć trochę oleju w głowie.
Prezydencki samolot miał lądować na wojskowym lotnisku bez pomocy
nawigacyjnych jakie ma każde lotnisko cywilne. A pilot lądował tam gdzie mu prezio kazał.
Poprzedni lądował tam gdzie było bezpiecznie to wyleciał z roboty.

bolek

Data: 2010-04-12 19:57:11
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-12 19:53, bolek pisze:
Poprzedni lądował tam gdzie było bezpiecznie to wyleciał z roboty.

nie wylecial, a nawet dostal order.

Choc byl taki przypadek w Rosji, ponoc pijany Jelcyn, grozac sadem polowym zmusil pilota do ladowania w gorszych warunkach 30 letnim 2,5 razy cieższym niz "nasz" Tu - Iłem.

--
the_foe

Data: 2010-04-12 20:01:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"bolek" <bolek@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

mu
prezio kazał.
Poprzedni lądował tam gdzie było bezpiecznie to wyleciał z roboty.

   ,,A pilot lądował tam gdzie mu  prezio kazał." - to samo insynuuwaly
   wczoraj niemieckie stacje telewizyjne wypowiadajac sie w na temat
   tego polskiego nieszczescia i polskiego ,,prezia".

   AR

Data: 2010-04-12 20:38:33
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Apr 2010 19:53:36 +0200, bolek napisał(a):

[...]

To nie jest pierwsza wizyta tego samolotu na tamtym lotnisku. Ile razy to
jeszcze trzeba powtarzać, żeby dotarło? To nie była wyprawa Amundsena...
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-12 20:56:49
Autor: ColgatesBilly
"bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote in message news:hpvmrv$gs8$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Wyglada na to, ze ktos to wszystko pracowicie ustawial, wlasnie tak..
Jesli zyje, to da sie go znalezc.

PS jesli nie zyje, to juz go maja ;)

Kol

Finy nudne, glupie i na jedno kopyto...