Finy nudne, glupie i na jedno kopyto...

Data: 2010-04-12 19:56:14
Autor: jadrys
Finy nudne, glupie i na jedno kopyto...
W dniu 2010-04-12 19:42, ColgatesBilly pisze:
Kazdy, z kim nawiazala sie dyskusja zaczynal identycznym pytaniem..
" Dlaczego wszyscy byli w tym samym samolocie?"
"Dlaczego ladowali na lotnisku, ktore sie nie nadawalo do tego typu samolotu!

Ten narod zupelnie nie ma wyobrazni i fantazji!

Kol

Ale gorzałę i telefony robią najlepsze na świecie.

Data: 2010-04-12 21:06:30
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hpvms7$nu2$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Wlasnie chce zabrac jutro moja dotykowa Nokie do naprawy, bo mi zle przyjela
uaktualnienie ;)
Poza tym, zdaje sie ze te NOKIE wykupil tak samo jak Polske...

Rozni tacy kapitalisci, a nierzadko.. imperialisci!

P-Kol

Data: 2010-04-13 09:08:44
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-12 20:06, ColgatesBilly pisze:
[...]

Ja też kiedyś trafiłem na jakiś wadliwy egzemplarz Nokii (być może była wyprodukowana w jakiejś zagranicznej filii tej firmy), ale ogólnie można powiedzieć że i tak Nokia to najlepsze telefony na świecie.

Kto wykupił Nokię??

Data: 2010-04-13 16:20:20
Autor: ColgatesBilly