Fire Coral

Data: 2013-07-02 13:43:34
Autor: katasche
Fire Coral
Witam , podczas nurkowania w Egipcie poparzyłam nogę fire coralem, beżowi zneutralizowali bomble octem , limonką a potem jakąś cudną brązową maścią - po której na drugi dzień nie było prawie śladu :)
Po tygodniu- już tu w polsce znowu spuchło zrobiło się czerwone i swędzi ! Próbowałam leki antyhistaminowe smarować Hydrocortizonem I nic- lekarz też nie umie poradzić.
Co robić ???

Data: 2013-07-03 09:19:08
Autor: WW
Fire Coral
W dniu 2013-07-02 22:43, katasche@gmail.com pisze:
[...]

Instytut Medycyny Tropikalnej.

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-07-05 11:13:29
Autor: Katarzyna
Fire Coral
Z Wa-wy do Gdańska trochę daleko :( - ale dostałam jakąś maść robioną z wapnem i pomału się zmniejsza

Data: 2013-07-08 10:38:28
Autor: WW
Fire Coral
W dniu 2013-07-05 20:13, Katarzyna pisze:
Z Wa-wy do Gdańska trochę daleko :( - ale dostałam jakąś maść robioną z wapnem i pomału się zmniejsza

Raczej tego nie lekceważ. Miałem kiedyś podobna przygodę ze ślimakiem. Wyciągnąłem go z dziury, aby pokazać żonie jego piękna skorupę. Wysnuł wstęgi czegoś, co po oblepieniu reki spowodowało duże rany. Nurkowałem w T-shircie. Rany po kilkunastu tygodniach się zabliźniły, ale teraz, po wielu latach, od czasu do czasu bez powodu ślady znowu stają się widoczne i robią się na nich bąble a potem znikają.

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-07-09 09:33:33
Autor: Marek Chmielewski
Fire Coral
W dniu 2013-07-05 20:13, Katarzyna pisze:
> Z Wa-wy do Gdańska trochę daleko :( - ale dostałam jakąś maść robioną > z wapnem i pomału się zmniejsza

Są jeszcze Referencyjne ośrodki kliniczne w zakresie medycyny tropikalnej i dlatego nie musisz jechać od razu do Gdańska,
mi z czymś podobnym pomogli w takim ośrodku:
Warszawa - Szpital Zakaźny Nr 1, ul. Wolska 37, tel. 022 632 06 84 w.20.

Data: 2013-07-10 10:16:09
Autor: Katarzyna
Fire Coral
Dzięki bardzo :)