Firefox OS

Data: 2013-08-29 13:17:39
Autor: J.F
Firefox OS

Co to wlasciwie za system ?

Android w komenryjnym wydaniu mnie wk* ... ale to chyba jeszcze bardziej komercyjne ?

J.

Data: 2013-08-29 14:03:43
Autor: atm
Firefox OS
On 2013-08-29 13:17, J.F wrote:

Co to wlasciwie za system ?

Android w komenryjnym wydaniu mnie wk* ... ale to chyba jeszcze bardziej
komercyjne ?

J.

Przeczytalem kilka recenzji na kilku niezaleznych portalach i w kazdym wypadku wnioski sa bardzo zblizone: mocno niedopracowany system na marnym sprzecie.
Obecnie nawet nie biore pod uwage zakupu, za to bardzo fajnie wyglada Samsung Wave 3.... :]
Co do Androida, no nie widze obecnie alternatywy. Symbian umarl, zreszta zawsze czegos mi brakowalo mi w tym systemie, WP ostatio przerobilem - dziekuje, wroce za rok. iOS bylby moze do przyjecia gdyby nie ograniczony wybork urzadzen (do jednego w dwoch kolorach) a i cena niewspolmierna do tego co oferuje. Bada zdechla, choc ten Wave 3 mnie troche kusi. Pozostaje na placu boju Android w roznych smakach i opakowaniach. Znudzil mi sie to fakt, ale najlepiej ze wszystkich platform spelnia moje oczekiwania.

Firefox OS