Firefox - karta graficzna

Data: 2013-11-03 04:43:28
Autor: Jan Kanty Berbeć
Firefox - karta graficzna
Witam

Polećcie mi jakąś kartę graficzną do Firefoksa, żeby działał płynniej ale żeby nie było z nią żadnych problemów.
W tej chwili w kompie jest ELSA AG Synergy II (Geforce 2MX), Pentium III 800MHz, Windows XP.
Złącze AGP.
Coś taniego do 50 zł.

Pozdrawiam

Data: 2013-11-03 07:54:51
Autor: dede
Firefox - karta graficzna
W dniu 2013-11-03 04:43, Jan Kanty Berbeć pisze:
[...]

jezu o wiele lepsze kompy wywalałem na śmietnik

człowieku weź przejrzyj takie działy jak tablica i oddam za darmo

Data: 2013-11-03 12:14:17
Autor: Skylla
Firefox - karta graficzna

[...]

Racja, problemem nie jet karta graficzna tylko reszta komputera.
Możesz kupić jakiś pofirmowy za ok 100-150zł lub znaleźć coś za darmo.
S.

Data: 2013-11-06 16:26:17
Autor: Kamil
Firefox - karta graficzna
Użytkownik "Skylla" napisał:

Racja, problemem nie jet karta graficzna tylko reszta komputera.

Problemem nie jest komputer, czy karta graficzna, ale sam Frefox. Zasobożerne niedopracowane g... Ostatnią jako tako użytkową wersja jest 3.6.10

Pzdr

Data: 2013-11-04 03:56:24
Autor: Jan Kanty Berbeć
Firefox - karta graficzna
jezu o wiele lepsze kompy wywalałem na śmietnik

człowieku weź przejrzyj takie działy jak tablica i oddam za darmo

To nie mój komputer młotku.

Data: 2013-11-06 16:23:22
Autor: Kamil
Firefox - karta graficzna
Użytkownik "dede" napisał:

jezu o wiele lepsze kompy wywalałem na śmietnik

Naprawdę? Pytał Cie ktos o to?

człowieku weź przejrzyj takie działy jak tablica i oddam za darmo

Piszesz nie na temat

pzdr

Data: 2013-11-03 12:45:57
Autor: mappl
Firefox - karta graficzna
[...]

HD Graphic 4600 - jest darmowa (zintegrowana w i3 Haswell)

Data: 2013-11-03 14:53:15
Autor: Mr. Misio
Firefox - karta graficzna
Użytkownik mappl napisał:
[...]

Porada z serii: zlote porady, malo smieszne...

Data: 2013-11-03 14:58:48
Autor: mappl
Firefox - karta graficzna
Porada z serii: zlote porady, malo smieszne...

pytanie było z serii: jakie alusy założyć do Golfa 2, żeby wycisnąć 200 koni mechanicznych

Data: 2013-11-03 18:56:48
Autor: jakson
Firefox - karta graficzna
Porada z serii: zlote porady, malo smieszne...

pytanie było z serii: jakie alusy założyć do Golfa 2, żeby wycisnąć 200 koni mechanicznych

Spinnery oczywiscie :)

Data: 2013-11-03 12:57:45
Autor: Jacek Maciejewski
Firefox - karta graficzna
Dnia Sun, 03 Nov 2013 04:43:28 +0100, Jan Kanty Berbeć napisał(a):

 Pentium III  800MHz,

Raczej zmień komp a jak jesteś do starego przywiązany to zacznij od
wstawienia najszybszego proca jaki płyta zniesie :) oraz dorzucenia pamięci
ile tylko się da. Ludzie stąd przetrząsną szuflady i coś ci podrzucą darmo
:) Powiedz jaka to płyta gł. ?

--
Jacek

Data: 2013-11-03 13:43:34
Autor: mappl
Firefox - karta graficzna
Ludzie stąd przetrząsną szuflady i coś ci podrzucą darmo

ja mogę ofiarować 2x256 DDR :) ale P3 (pewnie na jakimś i815) wymaga pamięci SDR.

Data: 2013-11-03 20:16:00
Autor: Irokez
Firefox - karta graficzna
W dniu 2013-11-03 13:43, mappl pisze:
Ludzie stąd przetrząsną szuflady i coś ci podrzucą darmo

ja mogę ofiarować 2x256 DDR :) ale P3 (pewnie na jakimś i815) wymaga pamięci SDR.

A może to jeszcze BX?

--
Irokez

Data: 2013-11-03 20:28:53
Autor: mappl
Firefox - karta graficzna
A może to jeszcze BX?

P3 na płycie BX kończyły się w okolicach 550 MHz.

Data: 2013-11-03 20:38:07
Autor: Irokez
Firefox - karta graficzna
W dniu 2013-11-03 20:28, mappl pisze:
A może to jeszcze BX?

P3 na płycie BX kończyły się w okolicach 550 MHz.

Dobrze że mój Abit BH6 o tym nie wiedział i w najlepsze z P3-800MHz działał.

--
Irokez

Data: 2013-11-03 20:47:23
Autor: mappl
Firefox - karta graficzna
Dobrze że mój Abit BH6 o tym nie wiedział i w najlepsze z P3-800MHz działał.

mój błąd, BX skojarzył mi się tylko ze slotowymi wersjami P2, P3 i Celeronów

Data: 2013-11-04 04:06:58
Autor: Jan Kanty Berbeć
Firefox - karta graficzna
Raczej zmień komp a jak jesteś do starego przywiązany

Nie jest mój.

to zacznij od wstawienia najszybszego proca jaki płyta zniesie :)

Można kupić co najwyżej Pentium III 933, niewielka różnica.

oraz dorzucenia pamięci ile tylko się da.

Pamięć jest wystarczająca - 512MB (maks. 768).

Ludzie stąd przetrząsną szuflady i coś ci podrzucą darmo
:) Powiedz jaka to płyta gł. ?

Clayton na Intelu 440BX.

Data: 2013-11-03 17:19:01
Autor: cumulonimbus
Firefox - karta graficzna
W dniu 03.11.2013 04:43, Jan Kanty Berbeć pisze:

W tej chwili w kompie jest ELSA AG Synergy II (Geforce 2MX), Pentium III
800MHz, Windows XP.
Złącze AGP.
Coś taniego do 50 zł.

Pomijając sensowność dołożenia choćby złotówki do takiego zestawu -
http://allegro.pl/gigabyte-6600gt-128mb-ddr3-i3661183214.html
albo
http://allegro.pl/asus-ati-hd3450-ah3450-di-512md2-lp-i3670283926.html

--

signature

Data: 2013-11-03 20:35:10
Autor: Irokez
Firefox - karta graficzna
W dniu 2013-11-03 17:19, cumulonimbus pisze:
[...]

Ale akceleracja przeglądarek w GeForce zaczyna się od serii 8000.
Radeon od HD2000.
No i zdaje się Firefox wymaga systemu z DX10 lub nowszego aby jej użyć. Windows XP to DX9.

Więc co by nie kupił...

--
Irokez

Data: 2013-11-04 04:57:47
Autor: Jan Kanty Berbeć
Firefox - karta graficzna
[...]

Dzięki, a mogę prosić o źródło tej informacji ?

Data: 2013-11-04 19:27:54
Autor: Irokez
Firefox - karta graficzna
W dniu 2013-11-04 04:57, Jan Kanty Berbeć pisze:
[...]

Tak czytam i w sumie aktualnie na XP coś tam działa choć bywa różnie, ale masz tu sobie sprawdzisz czy masz obsługę WebGL
http://doesmybrowsersupportwebgl.com/
Mi na ten przykład na ATI Radeon X1270 z WinXP nie działa. Core i5 II generacji działa, Radeon HD6670 też.

Tu masz blacklist kart graficznych
https://wiki.mozilla.org/Blocklisting/Blocked_Graphics_Drivers

Jeśli chodzi o Chrome to wsparcia dla WinXP nie ma:
https://support.google.com/chrome/answer/1220892

http://www.khronos.org/webgl/wiki/BlacklistsAndWhitelists

--
Irokez

Data: 2013-11-04 04:51:29
Autor: Jan Kanty Berbeć
Firefox - karta graficzna
[...]

Ale podobno te późniejsze Ati na AGP mają kiepskie sterowniki i w ogóle są kiepskie ?
A z kolei z Geforce'ami są (czy może były ?) ciągłe problemy.

Data: 2013-11-06 17:04:10
Autor: Kamil
Firefox - karta graficzna
Użytkownik "cumulonimbus" napisał:

Pomijając sensowność dołożenia choćby złotówki do takiego zestawu -
http://allegro.pl/gigabyte-6600gt-128mb-ddr3-i3661183214.html

Karta na złączu PCI-e. Bez komentarza.

pzdr

Data: 2013-11-06 10:17:49
Autor: BartekK
Firefox - karta graficzna
[...]

Temu komputerowi NIC nie pomoże karta graficzna, ma zbyt słaby procesor do współczesnych stron internetowych - wystarczy trochę skryptów i flasha i nie da się tego używać.
Nawet na P4 kilkukrotnie szybszym - fejsbuki itp się tną, przywieszają i skaczą przy przewijaniu..

Data: 2013-11-06 17:18:36
Autor: Kamil
Firefox - karta graficzna
Użytkownik "BartekK" napisał:

Nawet na P4 kilkukrotnie szybszym - fejsbuki itp się tną, przywieszają i skaczą przy przewijaniu..

Mam P4 3 GHz i tak jak piszesz szajsbuki, flashe i inne syfy zamulają FF. Wyraźnie piszę, że FF, a nie procesor. Przy otwartych kilku oczojebnych stron Firefox głupieje i muli się. Wykorzystanie procesora przez FF wynosi np. 25%, wolna moc 60%, a strony wiszą. Rozwiązaniem dla omawianego komputera jest ostatnia dla XP wersja IE bez zbędnych dodatków, albo jakaś lżejsza przeglądarka np. K-Meleon.

Pzdr

Firefox - karta graficzna