Firefox - karta graficzna

Data: 2013-11-03 12:57:45
Autor: Jacek Maciejewski
Firefox - karta graficzna
Dnia Sun, 03 Nov 2013 04:43:28 +0100, Jan Kanty Berbeć napisał(a):

 Pentium III  800MHz,

Raczej zmień komp a jak jesteś do starego przywiązany to zacznij od
wstawienia najszybszego proca jaki płyta zniesie :) oraz dorzucenia pamięci
ile tylko się da. Ludzie stąd przetrząsną szuflady i coś ci podrzucą darmo
:) Powiedz jaka to płyta gł. ?

--
Jacek

Data: 2013-11-03 13:43:34
Autor: mappl
Firefox - karta graficzna
Ludzie stąd przetrząsną szuflady i coś ci podrzucą darmo

ja mogę ofiarować 2x256 DDR :) ale P3 (pewnie na jakimś i815) wymaga pamięci SDR.

Data: 2013-11-03 20:16:00
Autor: Irokez
Firefox - karta graficzna
W dniu 2013-11-03 13:43, mappl pisze:
Ludzie stąd przetrząsną szuflady i coś ci podrzucą darmo

ja mogę ofiarować 2x256 DDR :) ale P3 (pewnie na jakimś i815) wymaga pamięci SDR.

A może to jeszcze BX?

--
Irokez

Data: 2013-11-03 20:28:53
Autor: mappl
Firefox - karta graficzna
A może to jeszcze BX?

P3 na płycie BX kończyły się w okolicach 550 MHz.

Data: 2013-11-03 20:38:07
Autor: Irokez
Firefox - karta graficzna
W dniu 2013-11-03 20:28, mappl pisze:
A może to jeszcze BX?

P3 na płycie BX kończyły się w okolicach 550 MHz.

Dobrze że mój Abit BH6 o tym nie wiedział i w najlepsze z P3-800MHz działał.

--
Irokez

Data: 2013-11-03 20:47:23
Autor: mappl
Firefox - karta graficzna
Dobrze że mój Abit BH6 o tym nie wiedział i w najlepsze z P3-800MHz działał.

mój błąd, BX skojarzył mi się tylko ze slotowymi wersjami P2, P3 i Celeronów

Data: 2013-11-04 04:06:58
Autor: Jan Kanty Berbeć
Firefox - karta graficzna
Raczej zmień komp a jak jesteś do starego przywiązany

Nie jest mój.

to zacznij od wstawienia najszybszego proca jaki płyta zniesie :)

Można kupić co najwyżej Pentium III 933, niewielka różnica.

oraz dorzucenia pamięci ile tylko się da.

Pamięć jest wystarczająca - 512MB (maks. 768).

Ludzie stąd przetrząsną szuflady i coś ci podrzucą darmo
:) Powiedz jaka to płyta gł. ?

Clayton na Intelu 440BX.

Firefox - karta graficzna