Firefox traci u偶ytkownik贸w przez homofili臋 zarz膮du Firefoxa

Data: 2014-04-14 01:05:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
Firefox traci u偶ytkownik贸w przez homofili臋 zarz膮du Firefoxa
boukun wrote:

No to od tej pory i ja chyba zaczn臋 bojkotowa膰 Firefoxa, kt贸ry by艂 moj膮
domy艣ln膮 przegl膮dark膮... Z wariactwem i wykoleje艅stwem nie chc臋 mie膰 nic
do czynienia...

boukun

A bojkotuj se. Nie b臋dziesz mia艂 dodatk贸w do kradzie偶y film贸w z JuDupy etc.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2014-04-14 04:41:06
Autor: stevep
Firefox traci u縴tkownik體 przez homofili zarz眃u Firefoxa
W dniu .04.2014 o 01:05 Jakub A.  Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

boukun wrote:

No to od tej pory i ja chyba zaczn bojkotowa Firefoxa, kt髍y by moj
domy秎n przegl眃ark... Z wariactwem i wykoleje駍twem nie chc mie nic
do czynienia...

boukun

A bojkotuj se. Nie b阣ziesz mia dodatk體 do kradzie縴 film體 z JuDupy  etc.

M骿 syn jako dziecko, gdy by na co z硑 zachowywa si podobnie:
"Chcesz si pobawi samochodzikiem?
Nie.
Chcesz si napi?
Nie
Chcesz ciastko?
Nie.
WSZYSTKO NIE!"

--
stevep
-- -- -

Firefox traci u偶ytkownik贸w przez homofili臋 zarz膮du Firefoxa