Firefox traci użytkowników przez homofilię zarządu Firefoxa

Data: 2014-04-14 11:37:58
Autor: LS
Firefox traci użytkowników przez homofilię zarządu Firefoxa
W dniu 2014-04-13 21:50, boukun pisze:

No to od tej pory i ja chyba zacznę bojkotować Firefoxa, który był moją
domyślną przeglądarką... Z wariactwem i wykolejeństwem nie chcę mieć nic
do czynienia...

boukun

Z tego co pamiętam, twoja była wklejka o tym że tesko dało pieniążek na jakom pedalskom organizacje, pamiętam też jak zachwalałeś towary z tesko i brak alternatywy dla tych towarów, wtedy do bojkotu nie przystąpiłeś:)

Data: 2014-04-14 17:06:33
Autor: boukun
Użytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:534baca0$0$2358$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Coś chyba zmyślasz... i to totalnie...

boukun

Data: 2014-04-14 18:52:03
Autor: LS
W dniu 2014-04-14 17:06, boukun pisze:

[...]

To był rAzor jednak:
https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.soc.polityka/tesco/pl.soc.polityka/8yCV4Y1hN5I/yxnxESythEYJ

Tak czy inaczej do bojkotu przystąpiłeś:)

Data: 2014-04-14 19:01:41
Autor: boukun
Użytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:534c125f$0$2144$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale jakiego bojkotu? Z firefoxa korzystam nadal, przyzwyczaiłem się i żyć bez tej przeglądarki nie mogę... W przeciwieństwie do szpiegowskiego chrome, nawet nie mam jej zainstalowanej, tak samo jak nie mam konta na żydowskich, szpiegowskich portalach twitter i facebook...

boukun

Data: 2014-04-14 19:02:53
Autor: u2
W dniu 2014-04-14 19:01, boukun pisze:
nie mam konta na żydowskich, szpiegowskich portalach twitter i facebook.

ale masz w naszej kasie.

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-14 19:05:19
Autor: boukun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:534c14bd$0$2373$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-04-14 19:01, boukun pisze:
nie mam konta na żydowskich, szpiegowskich portalach twitter i facebook.

ale masz w naszej kasie.

Bo to polskie, nasze... Poza tym, mam tam tylko 67 ścisłych znajomych z klasy i rodziny... Od tego jest ten portal i nie daję się w żadne gierki wciągać...

boukun

Data: 2014-04-14 19:07:04
Autor: u2
Firefox traci użytkowników przez homofilię zarządu Firefoxa
W dniu 2014-04-14 19:05, boukun pisze:
ale masz w naszej kasie.

Bo to polskie, nasze.

takie to polskie, jak hitler Polak :))))))

Data: 2014-04-14 23:49:00
Autor: LS
[...]

Wisz, policja ma z tego użytek i aktualne zdjęcia. Jestem scepem jak chodzi o publikacje własnych danych i zdjęć w necie. Podobno pracodawcy przed zatrudnieniem, pierwsze co robią to wrzucają dane pacjenta w google. Wyciągnij wnioski.

Data: 2014-04-15 20:34:19
Autor: boukun
Użytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:534c5803$0$2231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No, ja się już przed nikim nie ustrzegę. Na szczęście nie szukam pracy..., nie należę do niewolników roboczych, a tylko systemu...

boukun

Data: 2014-04-15 20:56:49
Autor: u2
W dniu 2014-04-15 20:34, boukun pisze:
nie należę do niewolników roboczych, a tylko systemu.

czyli niemiecki ciec z ciebie.

Data: 2014-04-16 06:17:55
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 20:34 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Za to należysz do pasożytów.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-16 14:47:26
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xed575pa50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie, pasożyci, to u władzy, a ja jestem zioło na nich...

boukun

Data: 2014-04-17 04:53:55
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 14:47 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Pasożyci są wszędzie- pchły, wszy, czy kleszcze.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-15 06:23:14
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 19:01 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

To takich debili ktoś szpieguje, czy raczej mania prześladowcza?
--
stevep
-- -- -

Firefox traci użytkowników przez homofilię zarządu Firefoxa