Firefox zarzyna sprzęt?

Data: 2009-06-18 01:44:51
Autor: Giecze
Firefox zarzyna sprzęt?
Witam,

Dziwna sprawa, ale dzieje się tak, że Firefox (kiedy otwieram stronę -
często kolejną lub ...nastą "tabkę", ) wywala mi system. Przy innych
działaniach nie zauważyłem (a często np. narzędzia Adobe myślą
intensywnie, czy jakieś kodowania wideo używają 4 rdzeni w pełni przez
godzinę). Trochę mnie to dziwi, szczególnie, że Flasha mam
zablokowanego (Flashblock).

Konfiguracja: Q6600 (G0, nie kręcony), 2x2G RAM (sprawdzone
memtestem), ASUS P5Q SE/R, Radeon X800 XT, Barracuda 500 (jedna), +
jakieś drobiazgi (flop, DVDR, Wacom A5wide) w obudowie/zasilaczu
Chieftec CH-01B-B-SL 400W. XP Pro.

W sumie to samo zdarza się na starym Athlonie 2500+ / płyta ASUS
(jakaś z "X" i "8" w nazwie, nie mam pod ręką), chyba 2G pamięci,
obudowa/zasilacz badziewne. XP Pro.

Firefoxy 2 i 3.

Czy to jest możliwe...?

Pozdrawiam
Grzegorz

Data: 2009-06-18 08:14:49
Autor: Flo
Firefox zarzyna sprzęt?
Giecze pisze:

Czy to jest możliwe...?

Możliwe dlatego jak muszę bezproblemowo w necie buszować to zaczynam Opery używać. FF potrafi mi kompa nawet na 2-3 minuty zwiesić (brak odpowiedzi)

Rozstrzał sprzętu ogromny. Od netbooka po PC z 2800+ i GF6600 na pokładzie (wiem - szału nie ma ale w porównaniu do netbooka to kosmos)

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-06-18 09:08:31
Autor: radxcell
Firefox zarzyna sprzęt?
*Flo* wrote in <news:h1cm11$760$2inews.gazeta.pl>:
Giecze pisze:
[...]

To i ja powiem ;)
P3-1.2GHz na BX. Opera dziala szybko i sprawnie. FF od momentu upgrade do 3.0
zwolnil niesamowicie. Nie wywala systemu (win2000), ale:
1. rozpycha sie po pamieci (jakis wyciek?)
2. niektore okna dialogowe jakby w zwolnionym tempie (twitter.com - okolo 2
znaki na sekunde wpisuje)

pozdr, rdx

--
 ___         ___  __       _ _
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

Data: 2009-06-18 17:38:08
Autor: qwerty
Firefox zarzyna sprzęt?
Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4a39e7f2$1@news.home.net.pl...
1. rozpycha sie po pamieci (jakis wyciek?)

Faktycznie. Ponad 130 zakładek i jakieś 300 MB ramu zjada.

2. niektore okna dialogowe jakby w zwolnionym tempie (twitter.com - okolo 2
znaki na sekunde wpisuje)

Chodzi ci w polu user name lub password?

Data: 2009-06-19 16:41:34
Autor: radxcell
Firefox zarzyna sprzęt?
*qwerty* wrote in <news:h1dmvm$5o4$1achot.icm.edu.pl>:
Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości grup
1. rozpycha sie po pamieci (jakis wyciek?)
Faktycznie. Ponad 130 zakładek i jakieś 300 MB ramu zjada.

u mnie jakies 370 przy 4-5 zakladkach...

2. niektore okna dialogowe jakby w zwolnionym tempie (twitter.com - okolo 2
znaki na sekunde wpisuje)
Chodzi ci w polu user name lub password?

ani takie ani takie. jak wpisuje twita. jak pisze w edytorze wordpressa (tu nie
zawsze).

pozdr,rdx

Data: 2009-06-18 11:13:00
Autor: Doxent
Firefox zarzyna sprzęt?

Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości news:4a397ff4news.home.net.pl...
Witam,

Dziwna sprawa, ale dzieje się tak, że Firefox (kiedy otwieram stronę -
często kolejną lub ...nastą "tabkę", ) wywala mi system. Przy innych

Temat stary i znany odznacz 2 opcje
narzędzia > opcje > bezpieczeństwo > powiadom o obecności witryny .....
powinno przyspieszyć FF dość znacznie.

Data: 2009-06-18 11:51:13
Autor: Giecze
Firefox zarzyna sprzęt?
Doxent wrote:

[...]

Doznaczyłem drugą (oszustwo), jednak to mniej chodzi o zwalnianie
(raczej biegam po skromnych i pewnych adresach), a o restart kompa.
Wczoraj jeszcze wyłączyłem Javę i JS i hmm... jak narazie jest OK...?

Grzegorz

Data: 2009-06-18 12:03:39
Autor: P.K.D
Firefox zarzyna sprzęt?
Doxent:
Temat stary i znany odznacz 2 opcje
narzędzia > opcje > bezpieczeństwo > powiadom o obecności witryny .....
powinno przyspieszyć FF dość znacznie.

A która to opcja w angielskojęzycznym minefieldzie? Te Block* ?

--
Life Sucks. We're all trapped. Each of us is stuck being who we are. Sometimes we fight to change ourselves, but ultimately this has little effect. We can change what we do, but we cannot change who we are.

Data: 2009-06-18 12:20:33
Autor: Oli
Firefox zarzyna sprzęt?
Użytkownik Giecze napisał:

[...]

e tam, coś nie tak u ciebie.
Aktualnie na FF 3.0.11 na P4 3GHz mam otwarte 2 okna i w każdym po 8 kart i śmiga bez problemu. Jedynie trochę pamięci zabiera ale do 1 GB jeszcze ma trochę daleko.
Potem niespodziewanie piszesz, że 'Adobe myślą intensywnie' znaczy że czytasz PDF i Adobe wolne czyta takie teksty. Jest to prawda, ale to wina Acrobata (używaj raczej Foxit Readera) a nie FF i system (Acrobat!) może się zawiesić.

--
Oli

Data: 2009-06-18 12:55:40
Autor: BQB
Firefox zarzyna sprzęt?
Oli pisze:

[...]

Narzędzia Adobe, to nie tylko Reader, jest wiele innych, np Photoshop, Illustrator :P

Data: 2009-06-18 13:19:53
Autor: Giecze
Firefox zarzyna sprzęt?
BQB wrote:

Oli pisze:

[...]

O to chodzi. Inne aplikacje (nie wewnętrzne wtyczki FF itp.), tak mi
się zawsze zdawało, znacznie bardziej obciążają maszynę.

Grzegorz

Data: 2009-06-18 13:22:30
Autor: G Nowak
Firefox zarzyna sprzęt?
[...]

Mozna wylaczyc adobe reader we wyczkach wtedy pdf zamiast otwierac sie w oknie bedzie pytal o program lub zapis na dysk, jedyna wada takiego rozwiazania to niemoznosc odczytania iframe, w ktorym jest pdf.

--
pozdr

Data: 2009-07-09 21:20:06
Autor: adresss
Firefox zarzyna sprzęt?
jezeli chodzi o zazynanie systemu, to tez uwazam, ze FF znacznie
wiecej obciaza system niz Opera.

dla bezpieczenstwa: zainstalowany dodatek NoScript - z definicji nie
uruchamia zadnych skryptow

dla mniejszego syfu: adblock plus - jest kontrola nad *swf, reklamami,
statystykami. Mozna blokowac cale serwisy reklamowe na
stronach..polecam.

--
ThinkXtra

Data: 2009-07-12 15:55:38
Autor: Radosław Sokół
Firefox zarzyna sprzęt?
W dniu 18.06.2009 01:44, Giecze pisze:
Dziwna sprawa, ale dzieje się tak, że Firefox (kiedy otwieram stronę -
często kolejną lub ...nastą "tabkę", ) wywala mi system. Przy innych

Co rozumiesz przez "wywala"?

Firefox zarzyna sprzęt?